Trasy - Česká republika

Nastavit aktuální polohu

Pod Javořími horami 3 - Ruprechtice - Vižňov

pěší trasa, 10km, malá náročnost, Kladské pomezí a Broumovsko
Úvod (shodný pro všechny díly Pod Javořími horami): Když jsem na stránkách Turistiky propagoval Javoří hory, dostalo se mi několikrát odezvy, že fajn, ale... Značené cesty...

Na Kelčský Javorník a Hostýn z Rajnochovic

pěší trasa, 16km, střední náročnost, Beskydy, Javorníky, Valašsko
Když jsme před pár lety šplhali na Kelčský Javorník z Rosošného po ztrátě značky docela krkolomně, neměli jsme rozhodně v úmyslu tuto cestu v brzké budoucnosti opakovat....

Pod Javořími horami 2 - Heřmánkovice - Ruprechtice

pěší trasa, 10km, malá náročnost, Kladské pomezí a Broumovsko

Podkopná Lhota

Hostýnské a Vizovické vrchy, Podkopná Lhota
Valašsko. Podkopná Lhota, dům se nachází v obci.
Cena od: 3400,-Kč,
reklama

Pod Javořími horami 1 - Otovice - Šonov - Heřmánkovice

pěší trasa, 16km, malá náročnost, Kladské pomezí a Broumovsko

Nad údolím Merty

pěší trasa, 12km, střední náročnost, Hrubý Jeseník
Trasa mírně vycházková využívá z části neznačených lesních cest a loveckých chodníků. Výchozím místem je rozcestí s označením Klepáčov silnice, což je odbočka...

Z Hranic do Lipníka přes Drahotuš

pěší trasa, 20km, střední náročnost, Oderské vrchy
Koncem letošního léta jsme si vyrazili zase jednou do Hranic na Moravě, abychom se prošli okolními kopečky. Od nádraží jsme se dali po červené turistické značce nejdříve...
    Autor: Isolda11

Hradčany - vyhlídka i rybníky.

pěší trasa, 8km, malá náročnost, Máchův kraj
Borové lesy,rybníky a pískovcové věže v okolí obce Hradčany jsou cílem naší trasy.V podzimním období si můžete procházku zpestřit sběrem hub. Naším výchozím bodem je...

In-line trasa: Brandýs nad Labem - Kostelec nad Labem

in line brusle, 7km, malá náročnost, Praha
Na začátek in-line trasy, která začíná ve městě Brandýs nad Labem - Stará Boleslav se dostaneme tak, že z...
    Autor: pajas76

Okruh Prášily - Poledník - Grosser Falkenstein - Prášily

pěší trasa, 51km, střední náročnost, Šumava
Rád bych vás seznámil s trasou šumavským parkem, tak jak jsem ji naplánoval na letošní říjnový prodloužený...
    Autor: pajas76

Vranické vodopády

pěší trasa, 3km, střední náročnost, Posázaví
Vycházka kolem Sázavy k Vranickým vodopádům. Kolem nich nahoru je cesta dost exponovaná. Vodopády jsou moc pěkné a je potřeba naplánovat trasu, aby se šlo kolem nich nahoru.
    Autor: milousz

Pěší trasa po Ašském výběžku

pěší trasa, 22km, , Ašsko - Chebsko
Pěší trasa po Ašském výběžku      Tuto krásnou trasu začnou turisté  v centru Aše na Masarykově náměstí.  Dále půjdou směrem k Turistickému informačnímu centru...

Kamenitým kopcem

pěší trasa, 8km, střední náročnost, Hrubý Jeseník
V podstatě nenáročná výletní trasa, při které mimoděk navštívíme známou podesenskou útočnou sestavu Petrov-Rapotín-Sobotín (hokejoví fanoušci jistě poznají malou...

Od Tulinky k Zlosynovi

pěší trasa, 15km, malá náročnost, Hrubý Jeseník
S blížícím se koncem listopadu (2016) se snad i blíží slavnostní otevření rozhledny na Předním Bukovém kopci. Původní záměr, aby byla rozhledna přístupná již počátkem...

Z Kytlice přes Hraniční rybník na Jedlovou

pěší trasa, 10km, malá náročnost, Děčínsko a Lužické hory
Podmanivá podzimní nálada Lužických hor je jedním z hlavních cílů této nenáročné trasy.Nasbírání hub byl další cíl.Oba jsme splnili na výbornou. Železniční zastávka...

Křížem krážem Lužickými horami

pěší trasa, 13km, malá náročnost, Děčínsko a Lužické hory
Naše trasa úbočím hřebene Lužických hor zvaným Rohál vypadá jako když jsme bloudili.Byla to ale přesně naplánovaná trasa,aby jsme co nejvíce viděli,ale nešli stejnou...

Z Klášterce na Zemskou bránu a přes Kunvald do Žamberka

pěší trasa, 20km, střední náročnost, Orlické hory a podhůří
Předposlední den naší letošní žamberské dovolené jsme se svezli již známým králickým autobusem do...

Sainte Maxime - Port Grimaud - Saint Tropez

cyklotrasa, 14km, , Česká republika
Sainte Maxime - Port Grimaud - Saint Tropez Velmi příjemná projížďka podél zálivu vede ze Sainte Maxime po udržované cyklostezce až do známého letoviska Saint Tropez. Cestou...

Z Velešína kolem Římovské vodárenské nádrže

cyklotrasa, 16km, , Jižní Čechy
Z Velešína kolem Římovské vodárenské nádrže Linie trasy:  Velešín – Římov - Hráz vodního díla –...

Z Jablonného na Suchý vrch a zpět

pěší trasa, 18km, střední náročnost, Orlické hory a podhůří
Jako jeden z cílů výletů naší žamberské dovolené jsem stanovila také Suchý vrch, jehož proslulou Kramářovu chatu s rozhlednou jsem už dávno chtěla navštívit. Vydali jsme...

Kouty – Sedlo – Kouty, trošku netradičně

cyklotrasa, 29km, velká náročnost, Hrubý Jeseník
Kouty nad Desnou jsou dnes velkolepým střediskem celoroční turistiky a to zejména díky skiareálu s první šestisedačkovou lanovkou v ČR. Výletníci využívají zařízení jak v...

Z Rokytnice do Neratova, na Anenský vrch a zpět

pěší trasa, 32km, velká náročnost, Orlické hory a podhůří
po modré Hned další den jsme si naložili pro změnu nejdelší výšlap celého týdne, na jehož start jsme se ráno svezli autobusem do Rokytnice v O. H. Od nádraží jsme vyrazili...

Krušné hory III. - Vodní nádrž Kamenička a Bezručovo údolí

pěší trasa, 15km, malá náročnost, Krušné hory a Podkrušnohoří
Projití údolí Kameničky a Chomutovky bylo cílem naší třetí výpravy v Krušných horách. Trasa začíná na...

NS Břasy

pěší trasa, 7km, malá náročnost, Plzeňsko
Naučná stezka okolím Břas s odbočkou na rozhlednu a pohádkový stateček.

NS Koněprusy

pěší trasa, 4km, malá náročnost, Praha
Okruh kolem Koněpruských jeskyní.

Krušné hory II. - Údolí Načetínského potoka

pěší trasa, 14km, malá náročnost, Krušné hory a Podkrušnohoří
Údolí Načetínského a Telčského potoka byl další z našich cílů při putování a objevovaní krás...

Naučné stezky Spálené Poříčí

pěší trasa, 15km, střední náročnost, Brdy
Po vyzvednutí brožurek v infocentru se vydáváme pro plnění úkolů s pokyny pro vyluštění tajenky na jedné nebo počítání dušiček na druhé stezce. Obě stezky jsme zvládli...

Úboč - Netřeb

pěší trasa, 10km, střední náročnost, Plzeňsko
Procházka pěknou krajinou na Domažlicku, Kdyňsku. Nadohled Koráb a Rýzmberk. Nenáročná trasa s kolísavým převýšením, vhodná pevná obuv pro lesní cestu na vrstevnici po...

Ze Žamberka přes Litice do Potštejna

pěší trasa, 16km, malá náročnost, Orlické hory a podhůří
Další den naší žamberské dovolené jsme si naordinovali menší odpočinek a ráno si prošli některé obchody ve městě, abychom se poté vydali po modré značce právě...

Krušné hory I. - Křimovská přehrada -okruh

pěší trasa, 13km, střední náročnost, Krušné hory a Podkrušnohoří
Okruh okolo Křimovské přehrady nad Chomutovem byl jedním z našich cílů při putování po Krušných horách. Naše trasa začíná na parkovišti u Třetího mlýna na soutoku...

Vrbno pod Pradědem – Rejvíz

cyklotrasa, 16km, malá náročnost, Hrubý Jeseník
Vrbno pod Pradědem již svým názvem evokuje fakt, že leží poblíž nejvyšší Moravské a Hornoslezské hory. Již svou polohou se nabízí jako východiště k tůrám jak do...

Okolo Králík

pěší trasa, 17km, střední náročnost, Orlické hory a podhůří
V rámci naší žamberské dovolené se nám konečně podařilo dostat také do dlouho plánovaných Králík, na něž jsme jako milovníci barokního umění byli velmi zvědaví....

Z Šerlichu přes Deštnou a Říčky do Rokytnice

pěší trasa, 25km, střední náročnost, Orlické hory a podhůří
Jako první výlet naší červencové žamberské dovolené jsme si naplánovali hlavní hřebenovku s využitím...

Z Rokytnice v O. h. do Žamberka

pěší trasa, 9km, malá náročnost, Orlické hory a podhůří
Úvodní výlet nebo vlastně spíše vycházku naší žamberské dovolené jsme uskutečnili hned v den příjezdu. Po poledni jsme se svezli autobusem do nedaleké Rokytnice v Orlických...

Okolím Nového Hrádku

pěší trasa, 14km, střední náročnost, Orlické hory a podhůří
Výlet nás provede malebnou krajinou v okolí Nového Hrádku - mozaikou luk a lesů s několika vyhlídkami a starobylými roubenkami. Spestřit si jej můžeme návštěvou podzemí...
    Autor: zabomil

Na Bílou a Dračí skálu.

pěší trasa, 7km, malá náročnost, Krušné hory a Podkrušnohoří
Vycházka na skalní útvary v Krušných horách, které bývaly v minulosti oblíbeným výletním místem s nádhernou vyhlídkou. Dnes díky vzrostlým stromům z nich není již...
    Autor: Hribal

Klatovy - okolo Husína

cyklotrasa, 13km, , Šumava
Cyklovýlet z Klatov, okolo Husína a zpět Nad klatovským vlakovým nádražím se napojíme na modrou turistickou trasu, která nás povede vzhůru sídlištěm k lesoparku Hůrka. Tu...

Na Sněžku přes Roh hranic

pěší trasa, 37km, střední náročnost, Krkonoše
Trasa začíná a končí v obci Horní Maršov, odkud vede přes Rýchorskou boudu na Roh hranic a dále podél státní hranice až na Sněžku. Ze Sněžky pak přes Růžohorky a...
    Autor: JanVoracek

Okolí Ostravy

cyklotrasa, 35km, střední náročnost, Ostravsko
Na první pohled se zdá, že v blízkém okolí Ostravy nejsou žádné kopce, ale pro cyklistu jsou cesty stále nahoru a dolů nebo naopak. Cesta z Pustkovce do Krásného Pole je do...