Trasy - Česká republika

Nastavit aktuální polohu

Krušné hory I. - Křimovská přehrada -okruh

pěší trasa, 13km, střední náročnost, Krušné hory a Podkrušnohoří
Okruh okolo Křimovské přehrady nad Chomutovem byl jedním z našich cílů při putování po Krušných horách. Naše trasa začíná na parkovišti u Třetího mlýna na soutoku...

Vrbno pod Pradědem – Rejvíz

cyklotrasa, 16km, malá náročnost, Hrubý Jeseník
Vrbno pod Pradědem již svým názvem evokuje fakt, že leží poblíž nejvyšší Moravské a Hornoslezské hory. Již svou polohou se nabízí jako východiště k tůrám jak do...
    Autor: Bobkart

Okolo Králík

pěší trasa, 17km, střední náročnost, Orlické hory a podhůří
V rámci naší žamberské dovolené se nám konečně podařilo dostat také do dlouho plánovaných Králík, na něž jsme jako milovníci barokního umění byli velmi zvědaví....

Penzion Hradní Bašta

Západní Čechy, Bečov nad Teplou
na náměstí v blízkosti vstupní brány na zámek a hrad. Penzion má dvě části - starou z roku 1741, která prošla důkladnou rekonstrukcí a novou, která byla přistavěna.
Cena od: 1380,-Kč,
reklama

Z Šerlichu přes Deštnou a Říčky do Rokytnice

pěší trasa, 25km, střední náročnost, Orlické hory a podhůří
Jako první výlet naší červencové žamberské dovolené jsme si naplánovali hlavní hřebenovku s využitím...

Z Rokytnice v O. h. do Žamberka

pěší trasa, 9km, malá náročnost, Orlické hory a podhůří
Úvodní výlet nebo vlastně spíše vycházku naší žamberské dovolené jsme uskutečnili hned v den příjezdu. Po poledni jsme se svezli autobusem do nedaleké Rokytnice v Orlických...

Okolím Nového Hrádku

pěší trasa, 14km, střední náročnost, Orlické hory a podhůří
Výlet nás provede malebnou krajinou v okolí Nového Hrádku - mozaikou luk a lesů s několika vyhlídkami a starobylými roubenkami. Spestřit si jej můžeme návštěvou podzemí...
    Autor: zabomil

Na Bílou a Dračí skálu.

pěší trasa, 7km, malá náročnost, Krušné hory a Podkrušnohoří
Vycházka na skalní útvary v Krušných horách, které bývaly v minulosti oblíbeným výletním místem s nádhernou vyhlídkou. Dnes díky vzrostlým stromům z nich není již...
    Autor: Hribal

Klatovy - okolo Husína

cyklotrasa, 13km, , Šumava
Cyklovýlet z Klatov, okolo Husína a zpět Nad klatovským vlakovým nádražím se napojíme na modrou turistickou trasu, která nás vede vzhůru sídlištěm k lesoparku Hůrka. Tu...

Na Sněžku přes Roh hranic

pěší trasa, 37km, střední náročnost, Krkonoše
Trasa začíná a končí v obci Horní Maršov, odkud vede přes Rýchorskou boudu na Roh hranic a dále podél státní hranice až na Sněžku. Ze Sněžky pak přes Růžohorky a...
    Autor: JanVoracek

Okolí Ostravy

cyklotrasa, 35km, střední náročnost, Ostravsko
Na první pohled se zdá, že v blízkém okolí Ostravy nejsou žádné kopce, ale pro cyklistu jsou cesty stále nahoru a dolů nebo naopak. Cesta z Pustkovce do Krásného Pole je do...
    Autor: Magdon

Ze Zubrnic přes Bukovou horu(Bukovku) do Těchlovic

pěší trasa, 11km, střední náročnost, České středohoří, Žatecko
Buková hora neboli Bukovka je dominantní hora Verneřického středohoří.Vypíná se nad pravým břehem Labe na...

Bludovská strán

pěší trasa, 5km, střední náročnost, Hrubý Jeseník
Vážení přátelé cyklistiky a turistiky rád bych Vás provedl naučnou stezkou BLUDOVSKÁ STRÁN , která se nachází v katastru obce Bludov u Šumperka . Trasa stezky je nenáročná...
    Autor: blackpav

Eurovelo 4 - Vysočina

cyklotrasa, 83km, , Českomoravská Vrchovina
Eurovelo 4 - Vysočina Eurovelo 4 je dálková cyklotrasa střední Evropou. Celá trasa začíná ve Francouzském městě Roscoff a přes Oostende, Le Havre, Bredu, Kolín, Frankfurt,...

Krkonošský národní park - okolí Harrachova a Mumlavských vodopádů

pěší trasa, 26km, střední náročnost, Krkonoše
V sobotu 27. 8. 2016 v devět hodin ráno jsem vyšel na turistický výlet do Krkonošského národního parku v...
    Autor: janpar

O závod s Hlineckým hřebcem:-)

pěší trasa, 16km, střední náročnost, Českomoravská Vrchovina
Docela dobrodružným se nám stal jeden z nedávných nevinných výletů Vysočinou, na nějž jsme se vydali opět z Vojnova Městce. Tentokrát jsme zvolili zelenou značku ve směru do...

Lesný - nejvyšší vrchol Slavkovského lesa

pěší trasa, 6km, malá náročnost, Slavkovský les, Doupovské hory
Slavkovský les je malé pohoří ve tvaru trojúhelníku vklíněné mezi naše známé lázně - Karlovy Vary,Františkovy Lázně a Mariánské Lázně.Jeho nejvyšším vrcholem je...

Ze Sněžného do Nového Města na Moravě

pěší trasa, 19km, střední náročnost, Českomoravská Vrchovina
Jelikož na nás Sněžné při naší první návštěvě zapůsobilo příjemným dojmem - a také protože se hned tak nevzdáváme, vyrazili jsme tam po pár týdnech znovu, abychom...

Přes tři přehrady.

pěší trasa, 28km, střední náročnost, Krušné hory a Podkrušnohoří
Výlet po přehradách v Krušných horách.
    Autor: Hribal

Naučná stezka národní přírodní rezervace SOOS

pěší trasa, 2km, malá náročnost, Ašsko - Chebsko
Naučná stezka prochází územím přírodní rezervace SOOS a tematicky se zaměřuje na geologii, floru a faunu...
    Autor: Evosheek

Z Jimramova přes Korouhev a Jelínka do Poličky

pěší trasa, 12km, malá náročnost, Českomoravská Vrchovina
Menší výlet česko-moravským pomezím jsme si toto léto udělali také z Jimramova. Toto pěkné městečko jsme si před odchodem zase jednou trochu prošli, abychom se poté vydali...

Z Vojnova Městce přes Škrdlovice a Račín do Žďáru

pěší trasa, 21km, malá náročnost, Českomoravská Vrchovina
Do Vojnova Městce jsme v červenci zavítali zrovna v den, kdy se tu konala pouť, ale vzhledem k našemu poměrně...

Z Písečného přes Vítochov a Dalečín do Bystřice

pěší trasa, 19km, střední náročnost, Českomoravská Vrchovina
Pěkný červencový výlet po Bystřicku jsme zahájili ve vesničce Písečné, kam nás dopravil autobus právě z...

Okolo Lomnice nad Lužnicí

pěší trasa, 6km, , Jižní Čechy
Okolo Lomnice nad Lužnicí Ze sídla místního IKS a knihovny, budovy Staré radnice, se vydáme přes Palackého náměstí Kostelní ulicí, jedinou s mírným stoupáním,...

Z Trhových Svinů k podivuhodným Vandličkám a zpět

pěší trasa, 33km, , Jižní Čechy
Z Trhových Svinů na Buškuv Hamr, k Fenclově vyhlídce, podivuhodným Vandličkám, Besednici, Svaté Trojici a...

Z Trhových Svin do Žumberka a zpět

pěší trasa, 21km, , Jižní Čechy
Z Trhových Svin přes slovanské božiště do Žáru, Žumberka a zpět      Z infocentra v Trhových Svinech vyrazíme k Terezínskému rybníku, do Hrádku a dále k Martinskému...

Western park Boskovice

pěší trasa, 3km, , Moravský kras a okolí
Procházka po westernovém městečku v Boskovicích Unikátní westernové městečko Boskovice se nachází jen 36 km od Brna. Westernový park je jedno z nejnavštěvovanějších...

Z Bouzova, přes Loštice do Moravacampu

pěší trasa, 15km, , Střední Morava - Haná
Z Bouzova, přes Loštice do Moravacampu Hrad Bouzov, který se tyčí na začátku výletu, patří k nejnavštěvovanějším a točilo se zde mnoho pohádek. Okolo hradní věže...

Z Čeladenky do Bodiz SPA pěšky nebo na Airwheelu

pěší trasa, 5km, , Beskydy, Javorníky, Valašsko
Z Čeladenky do Bodiz SPA pěšky nebo na Airwheelu Půjčete si Airwheel a vyražte z horského hotelu Čeladenka...

Na nejvyšší horu Moravy Praděd

cyklotrasa, 47km, střední náročnost, Hrubý Jeseník
Praděd je nejvyšší horou Moravy a Jeseníků a je v nadmořské výšce ( prameny se různí ) 1491 - 1492 metrů nad mořem . Takže výjezd na něj není zrovna procházkou rájem ale...
    Autor: blackpav

Ze Sněžného do N. Města, i když jinudy, než bylo v plánu

pěší trasa, 18km, střední náročnost, Českomoravská Vrchovina
Jako předzvěst červencové dovolené nám posloužil výlet o jednom z úvodních svátků příslušného měsíce,...

Z Kostelce do Jihlavy přes Plandry

pěší trasa, 18km, malá náročnost, Českomoravská Vrchovina
První červencový výlet nás zavedl zase jednou na Jihlavsko, i když jsme vzhledem k dopravní situaci prvního prázdninového víkendu záhy zjistili, že to nebyl nápad nejlepší....

Ze Sázavy na Rosičku a do Žďáru

pěší trasa, 20km, střední náročnost, Českomoravská Vrchovina
Další z červnových víkendů jsme vzhledem k avizovanému vedru vyrazili na výlet opět na Vysočinu, kde jsme očekávali přece jen příjemnější počasí. Přes Žďár jsme si...

Z Thových Svin přes ZOO Dvorec do Borovan a zpět

pěší trasa, 17km, , Jižní Čechy
Z Thových Svin přes ZOO Dvorec do Borovan a zpět      17km dlouhý okruh začíná v Trhových Svinech, kde v...

Za dávnými hrdiny z umělecké litiny

pěší trasa, 1km, , Moravský kras a okolí
Za dávnými hrdiny z umělecké litiny – Pohádkové království šneka Krasíka Pohádková trasa v království šneka Krasíka začíná v Blanenské informační kanceláři...

Z Blanska na rozhlednu do Veselice

cyklotrasa, 19km, , Moravský kras a okolí
Z Blanska na rozhlednu do Veselice       Trasa vede po cyklotrase 5116 z centra města od blanenského zámku k rekreační oblasti Palava, poté pokračuje do kopce okolo hotelů...

Z hotelu Čeladenka přes Kunčice na Malou Stolovou a zpět do hotelu

pěší trasa, 14km, , Beskydy, Javorníky, Valašsko
Z hotelu Čeladenka přes Kunčice pod Ondřejníkem, na Malou Stolovou a zpět do hotelu Čeladenka     ...

Z Dolní Rožínky přes Pernštejn do Doubravníka

pěší trasa, 16km, střední náročnost, Brno a okolí
V poslední době se v médiích častěji hovořilo o plánované obnově zdevastovaných pernštejnských zahrad,...
    Autor: Isolda11

Na kole okolo Dalešické přehrady.

cyklotrasa, 46km, střední náročnost, Českomoravská Vrchovina
Již delší dobu jsme uvažovali o návštěvě atomové elektrárny v Dukovanech. Když jsme dávali dohromady program, bylo jasné, že to za jeden den nestihneme. Chtěli jsme také...