Trasy - Česká republika

Nastavit aktuální polohu

Z Krasíkova do Moravské Třebové

pěší trasa, 19km, střední náročnost, Svitavsko
Koncem letošního března jsme si vyrazili užít sluníčka do krásného kraje Moravskotřebovska, i když opět skoro bez turistických značek. Svezli jsme se vláčkem do Krasíkova,...
    Autor: Isolda11

Vzpomínka na jarní turistický křest

pěší trasa, 15km, střední náročnost, Českomoravská Vrchovina
V první polovině letošního března jsme vymýšleli jarní výlet, a protože jsme mlsní, napadla nás Velká Bíteš se svou proslulou cukrárnou U Zdubů. Všechny okolní...
    Autor: Isolda11

Českomoravská vysočina - Medlov-Nové Měto na Moravě-Harusův kopec-Bednářův kopec-Tři Studně-Medlov

pěší trasa, 20km, střední náročnost, Českomoravská Vrchovina
Asi 20 km dlouhá okružní trasa v severovýchodní části...

Penzion Hradní Bašta

Západní Čechy, Bečov nad Teplou
na náměstí v blízkosti vstupní brány na zámek a hrad. Penzion má dvě části - starou z roku 1741, která prošla důkladnou rekonstrukcí a novou, která byla přistavěna.
Cena od: 1380,-Kč,
reklama

Ze Sněžky do Pece pod Sněžkou přes Luční boudu a Výrovku

pěší trasa, 13km, střední náročnost, Krkonoše
Z naší nejvyšší hory Sněžky vede několik turistických tras.My jsme si vybrali cestu vrcholovými partiemi...

Přes Javorku okolo Pece pod Sněžkou

pěší trasa, 10km, střední náročnost, Krkonoše
Cílem naší trasy byl okruh okolo Pece pod Sněžkou s návštěvou Temného vodopádu. Naše trasa začíná v centru obce Pec pod Sněžkou u rozcestníku Pec pod...
    Autor: Diego

Cyklovýlet s dětmi i pěší-Zábřeh-Lesnice(býv.Závořický ryb,kostel, hřbitov, roubenka, zámeček)a zpět

cyklotrasa, 4km, malá náročnost, Hrubý Jeseník
Stále po asfaltové cestě zpočátku ze Zábřeha - hodně aut od...
    Autor: pepis

Zábřeh cyklovýlet s dětmi - NS Údolím Mor.Sázavy kol.bagru a do Lupěného na lokomotivu a zpět

cyklotrasa, 8km, malá náročnost, Hrubý Jeseník
Cyklotrasa, pěší trasa cca 10 km vhodná i pro rodiny s dětmi a...
    Autor: pepis

Českomoravská vysočina - Medlov - Fryšava - pramen Svratky - Tři Studně - Medlov

pěší trasa, 14km, střední náročnost, Českomoravská Vrchovina
Asi 14 km dlouhá okružní trasa v severovýchodní části Českomoravské vysočiny. S občerstvením na trase je to...

Hlinsko - brána do krajiny tradic

pěší trasa, 6km, , Českomoravská Vrchovina
Hlinsko - brána do krajiny tradic Na této videotrase se podíváte na nejzajímavější místa v našem městě, ocitnete se v historii a mezi roubenými chaloupkami si budete připadat...

Brněnská přehrada Rakovec-značení

pěší trasa, 0km, malá náročnost, Brno a okolí
Značení na této trase.
    Autor: MIHARD

City Cross Run Česká Lípa

běžecká trasa, 16km, , Máchův kraj
City Cross Run Česká Lípa City Cross Run Česká Lípa - běžecký závod na 16kmKombinace města, městské přírody a terénu Datum a start:  1.10.2016,  16:00 typ: ...

Teribear hýbe Prahou aneb prima den s medvědem

pěší trasa, 1km, , Polabí
Teribear hýbe Prahou aneb prima den s medvědem Základní informace Desetidenní charitativní happening ve prospěch Nadace Terezy Maxové dětem (www.nadaceterezymaxove.cz) Čím více...

Po cyklostezce číslo 19 za krásami Vysočiny

cyklotrasa, 136km, , Českomoravská Vrchovina
Vysočinou z Lísku do Truče nad Sázavou po cyklostezce číslo 19 Cyklostezka číslo 19 je jednou z páteřních stezek, které vedou přes Vysočinu. Celá trasa cyklostezky 19 vede po...

Zábřeh - Nemile - přehr.Nemilka - Růžové údolí rest. - pěší cca 8 km (pro děti,seniory,kola)

pěší trasa, 6km, malá náročnost, Hrubý Jeseník
Nádherná, nenáročná, pohodová procházka kousek městem a...

Pec pod Sněžkou - Richtrovy boudy

pěší trasa, 10km, střední náročnost, Krkonoše
Cílem našeho okruhu je Liščí vodopád a Richtrovy boudy.Traverzem přes Široký hřbet a sestupem do Modrého dolu se vrátíme do Pece pod Sněžkou. Naše trasa začíná v centru...

Krkonoše -Pec pod Sněžkou - půldenní okruh

pěší trasa, 6km, malá náročnost, Krkonoše
Krkonoše - naše nejvyšší hory jsme navštívili po letech.Východiskem našich výletů byla Pec pod Sněžkou.Na první "aklimatizační vejšlap" jsme zvolili údolí říčky Úpy a...

Plzeň-Doubravka - (Chlum) - Bukovec - Dolanský most - Věžka - Bílá Hora

pěší trasa, 19km, velká náročnost, Plzeňsko
Trasa, která začíná na konečné trolejbusu č. 16 a končí na zastávce autobusu č. 20, měří zhruba 20 km a...

Hodkovicky

pěší trasa, 4km, malá náročnost, Praha
Zaznamenaná trasa krásného 9-ti jamkového hřiště. Hřiště má vynikající zázemí.
    Autor: milousz

Jindřichov na Mor.býv.vodárka-památ.strom, mlýn - zač.osady Labe (Elba),zpět i pro děti,kočár,kolo

pěší trasa, 2km, malá náročnost, Hrubý Jeseník
Trasa je velmi pohodová pro pěší takovou tu lázeňskou...

Mladotice-zastávka - Plasy

pěší trasa, 9km, střední náročnost, Plzeňsko
Tato procházka měří necelých 10 km, dá se říct, že vede údolím Střely, ale až tolik to pravda není. Střelu převážně kopíruje, ale kdesi v lesích nad řekou. V...

Z Ostrova u Tisé na Grenzplatte

pěší trasa, 10km, malá náročnost, Děčínsko a Lužické hory
Cílen naší trasy byla pískovcová vyhlídková plošina Grenzplatte v Německu. Trasa začíná u miniparkoviště před restaurací Stará pekárna v Ostrově.Po místní silničce...

Bílá Třemešná - Zvičina - Lázně Bělohrad

pěší trasa, 16km, střední náročnost, Podzvičinsko
Vrch Zvičina, to je taková jedna podkrkonošská klasika. Snadno dostupná i autem a tudíž hojně navštěvovaná. Taky proč ne. Procházet se tady dá i s kočárkem, kolem dokola...
    Autor: HonzaC8

Mladotice-zast. - Frantův mlýn - Čoubův mlýn - Strážiště - Mladotice-zast.

pěší trasa, 12km, střední náročnost, Plzeňsko
Zhruba 13 km dlouhý okruh, který začíná a tím pádem i končí na vlakové zastávce Mladotice - zastávka - to...

Z Pitárného na rozhlednu Strážnice a zpět

pěší trasa, 4km, malá náročnost, Osoblažsko
Z Pitárného na rozhlednu Strážnice a zpět Snadná trasa s výhledy krásnou krajinou Osoblažska. Začínáme ve středu osady Pitárné u kulturního domu (pod...
    Autor: tondabouda

Zapomenuté hrady Leština a Pustý zámek.

pěší trasa, 7km, střední náročnost, České středohoří, Žatecko
Výlet do míst, kde stávaly středověké hrady, o kterých se nedochovaly žádné písemné doklady. Pouze archeologické nálezy a terénní náznaky dokazují, že zde ve 14. a 15....

Vysočinou po cyklostezce Kčt 16

cyklotrasa, 96km, , Českomoravská Vrchovina
Vysočinou z Hlinska do Telče po cyklostezce číslo 16 Cyklostezka číslo 16 je jednou z páteřních stezek, které vedou přes Vysočinu. Celá trasa cyklostezky 16 vede po...

Semily - Lomnice nad Popelkou přes Pupíkov

pěší trasa, 16km, střední náročnost, Český ráj
Vždy, když přijedu do Semil, vzpomenu si na jednoho svého spolubojovníka z vojny. Říkali jsme mu Rudík. Vystudoval sedm tříd základky a už v průběhu školní docházky si...

Dalejským profilem ze Stodůlek do Jinonic

pěší trasa, 11km, malá náročnost, Praha
Ač od malička "nepřítel" velkých měst, na vysokoškolská studia do Prahy jsem se těšil. Studoval jsem totiž "hnojárnu" na Suchdole a kromě toho, že mě zemědělství fakt...

Poutní cesta k Olšanským horám

pěší trasa, 3km, malá náročnost, Hrubý Jeseník
Trasa na krátký výlet nemusí být za každou cenu použitá jen při církevních slavnostech. Osada Na Horách, nebo po místním označení Olšanské hory je nejsnáze dostupná...
    Autor: Bobkart

Z Pece pod Sněžkou na běžkách přes Zrcadlovky k vysílači a zpět do Pece

běžky, 21km, , Krkonoše
Z Pece pod Sněžkou na běžkách přes Zrcadlovky k vysílači Černá Hora a zpět do Pece Trasa: lanovka na...

Na běžkách z Pece na Sněžku, Výrovku a zpět do Pece

běžky, 8km, , Krkonoše
Na běžkách z Pece pod Sněžkou na Sněžku, Luční boudu, Výrovku a zpět do Pece Trasa: lanovka na Sněžku...

Na běžkách z Pece Na Rozcestí, Rennerovky, Pražskou a zpět do Pece

běžky, 20km, , Krkonoše
Na běžkách z Pece Na Rozcestí, Rennerovky, Pražskou a zpět do Pece Trasa: z parkoviště k Bramberku ->...

Na běžkách z Pece přes Hnědý vrch, Lesní a Pražskou boudu a Peckou samotu zpět do Pece pod Sněžkou

běžky, 7km, , Krkonoše
Na běžkách z Pece přes Hnědý vrch, Lesní a Pražskou boudu a...

Ústeckým středohořím.

pěší trasa, 13km, střední náročnost, České středohoří, Žatecko
Výlet za krásnými výhledy a k vodopádu v Ústeckém středohoří. Z Ústí nad Labem jsem jel autobusem do Arnultovic. Zde v hřbitovní zdi u kostela jsou dva smírčí kříže....

Jehla - skalní vyhlídky v okolí České Kamenice

pěší trasa, 6km, malá náročnost, Děčínsko a Lužické hory
Cílem naší trasy jsou skalní vyhlídky a útvary nedaleko České Kamenice. Naše trasa začíná u rozcestníku...

Hrad Ostrý u Františkova nad Ploučnicí

pěší trasa, 5km, malá náročnost, České středohoří, Žatecko
Hlavním cílem našeho krátkého okruhu byla zřícenina hradu Ostrý,která se vypíná nad městečkem Františkov nad Ploučnicí. Před nádražní budovou ve Františkově n/P se...

Luhačovice – Trasa ptačích krmítek a budek

pěší trasa, 4km, malá náročnost, Slovácko
Jednou z poměrně nových a také méně známých atrakcí největších a nejkrásnějších moravských lázní „zasvětili“ místní ptactvu nebeskému. Jedná se o Trasu ptačích...
    Autor: markyz63

Cyklotrasa č.55, Slezská magistrála Jeseník - Opava - Hlučín

cyklotrasa, 111km, malá náročnost, Opavsko - Krnovsko
Cyklotrasa č.55 vede z lázeňského města Jeseník, které proslavil Vincenc Priessnitz, přes oblast Rejvízu,...
    Autor: CPVKrnov

Chvaleč - Janovice u Trutnova přes Závoru

pěší trasa, 9km, střední náročnost, Kladské pomezí a Broumovsko
Nedávám na Turistiku trasy, které nemají turistické značení, zrovna často a rád. Abych tak učinil, musím mít důvod opravdu pádný. Tedy hlavně ten, že se jedná o trasu...

Město Kouřim – po stopách dávné historie

pěší trasa, 5km, , Kutnohorsko
Město Kouřim – procházka po stopách dávné historie Kouřim je historické město ležící 18 km západně od Kolína. Osídlení je v Kouřimi dokázáno již z mladší doby...

Hamr - Chrastná a zpět

cyklotrasa, 16km, malá náročnost, Máchův kraj
Krásná krátká projížďka krásnými místy kolem Hamerského rybníka

Boletice race - závod horských kol, 41 km

cyklotrasa, 41km, , Jižní Čechy
Boletice Race - závod horských kol 41km DATUM KONÁNÍ: 2.7.2016 (sobota) MÍSTO KONÁNÍ: obec Olšina u Horní Plané WEB: www.boleticerace.cz FACEBOOK: www.facebook.com/boleticerace...

Česká Kamenice - Jetřichovice

cyklotrasa, 42km, střední náročnost, Děčínsko a Lužické hory
Zajímavosti podél trasy: Krásná trasa vedoucí Českosaským Švýcarskem s mnoho zajímavostmi a hospůdkami po cestě. Pekelský Důl - Přírodní památka Pekelský důl leží...

Mimoň - Osečná - Stráž pod Ralskem

cyklotrasa, 35km, střední náročnost, Máchův kraj
Pohodová trasa bývalým vojenským prostorem a kolem Hamerského a Strážského rybníka.

Z Lanžhota do Břeclavi přes Lány a Pohansko

pěší trasa, 13km, malá náročnost, Lednicko - Valtický areál
Během letošní výjimečně teplé zimy jsme se v rámci našich pravidelných víkendových výletů vypravili také na Břeclavsko. Svezli jsme se až do Lanžhota, tedy na poslední...

Vamberk - Studánka - Ivanské jezero - Rychnov nad Kněžnou

pěší trasa, 17km, střední náročnost, Orlické hory a podhůří
Slibované krásné počasí na velikonoční neděli si žádalo nechat práci prací a vyrazit do probouzející se...

Boletice race - závod horských kol 68km

cyklotrasa, 69km, , Jižní Čechy
Boletice race - závod horských kol 68km DATUM KONÁNÍ: 2.7.2016 (sobota) MÍSTO KONÁNÍ: obec Olšina u Horní Plané WEB: www.boleticerace.cz FACEBOOK: www.facebook.com/boleticerace...

Cesta krásných výhledů.

pěší trasa, 16km, střední náročnost, České středohoří, Žatecko
Vydal jsem se do Českého středohoří na vrcholky kopců a krásnými výhledy. Vycházím z autobusové zastávky Tašov – Ovčárna. Po silnici jdu k nízkému zalesněnému...

Boletice race - běžecký závod

běžecká trasa, 20km, , Jižní Čechy
Boletice race - běžecký závod DATUM KONÁNÍ: 2.7.2016 (sobota) MÍSTO KONÁNÍ: obec Olšina u Horní Plané WEB: www.boleticerace.cz FACEBOOK: www.facebook.com/boleticerace...

Labský kaňon a Slunečná brána

pěší trasa, 10km, střední náročnost, Děčínsko a Lužické hory
Naše trasa ke skalnímu útvaru Slunečná brána nedaleko Děčína začíná na odstavné ploše u vodojemu poblíž obce Bynovec.Po místní silničce dojdeme k zemědělské farmě a...