Trasy - Česká republika

Nastavit aktuální polohu

Ze Sněžného do Nového Města na Moravě

pěší trasa, 19km, střední náročnost, Českomoravská Vrchovina
Jelikož na nás Sněžné při naší první návštěvě zapůsobilo příjemným dojmem - a také protože se hned tak nevzdáváme, vyrazili jsme tam po pár týdnech znovu, abychom...

Přes tři přehrady.

pěší trasa, 28km, střední náročnost, Krušné hory a Podkrušnohoří
Výlet po přehradách v Krušných horách.
    Autor: Hribal

Naučná stezka národní přírodní rezervace SOOS

pěší trasa, 2km, malá náročnost, Ašsko - Chebsko
Naučná stezka prochází územím přírodní rezervace SOOS a tematicky se zaměřuje na geologii, floru a faunu...
    Autor: Evosheek

Penzion Hradní Bašta

Západní Čechy, Bečov nad Teplou
na náměstí v blízkosti vstupní brány na zámek a hrad. Penzion má dvě části - starou z roku 1741, která prošla důkladnou rekonstrukcí a novou, která byla přistavěna.
Cena od: 1380,-Kč,
reklama

Z Jimramova přes Korouhev a Jelínka do Poličky

pěší trasa, 12km, malá náročnost, Českomoravská Vrchovina
Menší výlet česko-moravským pomezím jsme si toto léto udělali také z Jimramova. Toto pěkné městečko jsme si před odchodem zase jednou trochu prošli, abychom se poté vydali...

Z Vojnova Městce přes Škrdlovice a Račín do Žďáru

pěší trasa, 21km, malá náročnost, Českomoravská Vrchovina
Do Vojnova Městce jsme v červenci zavítali zrovna v den, kdy se tu konala pouť, ale vzhledem k našemu poměrně...

Z Písečného přes Vítochov a Dalečín do Bystřice

pěší trasa, 19km, střední náročnost, Českomoravská Vrchovina
Pěkný červencový výlet po Bystřicku jsme zahájili ve vesničce Písečné, kam nás dopravil autobus právě z...

Okolo Lomnice nad Lužnicí

pěší trasa, 6km, , Jižní Čechy
Okolo Lomnice nad Lužnicí Ze sídla místního IKS a knihovny, budovy Staré radnice, se vydáme přes Palackého náměstí Kostelní ulicí, jedinou s mírným stoupáním,...

Z Trhových Svinů k podivuhodným Vandličkám a zpět

pěší trasa, 33km, , Jižní Čechy
Z Trhových Svinů na Buškuv Hamr, k Fenclově vyhlídce, podivuhodným Vandličkám, Besednici, Svaté Trojici a...

Z Trhových Svin do Žumberka a zpět

pěší trasa, 21km, , Jižní Čechy
Z Trhových Svin přes slovanské božiště do Žáru, Žumberka a zpět      Z infocentra v Trhových Svinech vyrazíme k Terezínskému rybníku, do Hrádku a dále k Martinskému...

Western park Boskovice

pěší trasa, 3km, , Moravský kras a okolí
Procházka po westernovém městečku v Boskovicích Unikátní westernové městečko Boskovice se nachází jen 36 km od Brna. Westernový park je jedno z nejnavštěvovanějších...

Z Bouzova, přes Loštice do Moravacampu

pěší trasa, 15km, , Střední Morava - Haná
Z Bouzova, přes Loštice do Moravacampu Hrad Bouzov, který se tyčí na začátku výletu, patří k nejnavštěvovanějším a točilo se zde mnoho pohádek. Okolo hradní věže...

Z Čeladenky do Bodiz SPA pěšky nebo na Airwheelu

pěší trasa, 5km, , Beskydy, Javorníky, Valašsko
Z Čeladenky do Bodiz SPA pěšky nebo na Airwheelu Půjčete si Airwheel a vyražte z horského hotelu Čeladenka...

Na nejvyšší horu Moravy Praděd

cyklotrasa, 47km, střední náročnost, Hrubý Jeseník
Praděd je nejvyšší horou Moravy a Jeseníků a je v nadmořské výšce ( prameny se různí ) 1491 - 1492 metrů nad mořem . Takže výjezd na něj není zrovna procházkou rájem ale...
    Autor: blackpav

Ze Sněžného do N. Města, i když jinudy, než bylo v plánu

pěší trasa, 18km, střední náročnost, Českomoravská Vrchovina
Jako předzvěst červencové dovolené nám posloužil výlet o jednom z úvodních svátků příslušného měsíce,...

Z Kostelce do Jihlavy přes Plandry

pěší trasa, 18km, malá náročnost, Českomoravská Vrchovina
První červencový výlet nás zavedl zase jednou na Jihlavsko, i když jsme vzhledem k dopravní situaci prvního prázdninového víkendu záhy zjistili, že to nebyl nápad nejlepší....

Ze Sázavy na Rosičku a do Žďáru

pěší trasa, 20km, střední náročnost, Českomoravská Vrchovina
Další z červnových víkendů jsme vzhledem k avizovanému vedru vyrazili na výlet opět na Vysočinu, kde jsme očekávali přece jen příjemnější počasí. Přes Žďár jsme si...

Z Thových Svin přes ZOO Dvorec do Borovan a zpět

pěší trasa, 17km, , Jižní Čechy
Z Thových Svin přes ZOO Dvorec do Borovan a zpět      17km dlouhý okruh začíná v Trhových Svinech, kde v...

Za dávnými hrdiny z umělecké litiny

pěší trasa, 1km, , Moravský kras a okolí
Za dávnými hrdiny z umělecké litiny – Pohádkové království šneka Krasíka Pohádková trasa v království šneka Krasíka začíná v Blanenské informační kanceláři...

Z Blanska na rozhlednu do Veselice

cyklotrasa, 19km, , Moravský kras a okolí
Z Blanska na rozhlednu do Veselice       Trasa vede po cyklotrase 5116 z centra města od blanenského zámku k rekreační oblasti Palava, poté pokračuje do kopce okolo hotelů...

Z hotelu Čeladenka přes Kunčice na Malou Stolovou a zpět do hotelu

pěší trasa, 14km, , Beskydy, Javorníky, Valašsko
Z hotelu Čeladenka přes Kunčice pod Ondřejníkem, na Malou Stolovou a zpět do hotelu Čeladenka     ...

Z Dolní Rožínky přes Pernštejn do Doubravníka

pěší trasa, 16km, střední náročnost, Brno a okolí
V poslední době se v médiích častěji hovořilo o plánované obnově zdevastovaných pernštejnských zahrad,...
    Autor: Isolda11

Na kole okolo Dalešické přehrady.

cyklotrasa, 46km, střední náročnost, Českomoravská Vrchovina
Již delší dobu jsme uvažovali o návštěvě atomové elektrárny v Dukovanech. Když jsme dávali dohromady program, bylo jasné, že to za jeden den nestihneme. Chtěli jsme také...
    Autor: Zdenek7

Kolem skal z Doubic

pěší trasa, 21km, střední náročnost, Děčínsko a Lužické hory
Někdy se hodí mít připravené náhradní trasy. Ten den jsme původně chtěli vyrazit na další vyhlídkové kopce Lužických hor, podle původní předpovědi mělo být hezky a i...
    Autor: HonzaC8

Hanušovice – Branná (i s Dírou)

cyklotrasa, 12km, střední náročnost, Kralický Sněžník
Ač názvem Moravská stezka, měla by se názvem spíše jmenovat Slezsko-Moravská, ale ve Slezsku má vlastně jen ten nejsevernější úsek, tedy od hranic v Mikulovicích na Ramzovou,...
    Autor: Bobkart

Z Ledče do Světlé nad Sázavou přes Melechov

pěší trasa, 22km, střední náročnost, Českomoravská Vrchovina
Na další z letošních červnových výletů jsme vyrazili z Ledče nad Sázavou, která nás přivítala v sobotním dopoledni ještě poněkud neuklizeným náměstím po jakémsi...
    Autor: Isolda11

Další dobrodružný pokus o zdolání Jevišovic, tentokrát z Jaroměřic n. R.

pěší trasa, 28km, velká náročnost, Podyjí
Na jeden z prvních červnových výletů jsme si zajeli do Jaroměřic nad Rokytnou, odkud jsme chtěli - tentokrát z...

Klatovský vycházkový okruh

pěší trasa, 13km, , Šumava
Klatovský vycházkový okruh      Okruh má celkovou délku 12 km a je veden po okrajích města a jeho významných návrších, jako je Vodojem, Křesťanský vrch a Hůrka. Tyto...

Loučeň - Jabkenice

pěší trasa, 11km, malá náročnost, Polabí
Procházkový okruh z městečka Loučeň do obce Jabkenice a zpět.Cesta vede Svatojiřským lesem k Loučeňské myslivně, památníku Helma, kolem studánky Dobrá Voda, okolo Smetanova...
    Autor: tomajk

Přes Nový a Starý Podvorov do Dolních Bojanovic a zpět

cyklotrasa, 27km, střední náročnost, Lednicko - Valtický areál
Dopoledne vyjíždíme od penzionu Maděřič kolem žižkovského rybníka k rozhledně Na Podluží u Nového...
    Autor: Magdon

Okruh okolím Přibyslavi (Šlapanov, Lutrián, Věžnice)

pěší trasa, 23km, střední náročnost, Českomoravská Vrchovina
Další z krásných jarních výletů nás zavedl na Vysočinu, do Přibyslavi, odkud jsme se vydali po modré...

Za koupáním do Rakvic

cyklotrasa, 25km, malá náročnost, Lednicko - Valtický areál
V dopoledních hodinách vyjíždíme od penzionu Maděřič za koupáním na šutrák v Rakvicích. Jedeme po silnici přes Velké Bílovice nejprve na šutrák v Podivíně, kde se také...

Na kole Podlužím k hradišti Velké Moravy v Mikulčicích

cyklotrasa, 34km, střední náročnost, Podyjí
V dopoledních hodinách vyjíždíme z Moravského Žižkova od penzionu Maděřič. Přes pole a vinice jedeme do...
    Autor: Magdon

Na kole po vinařských obcích jižní Moravy

cyklotrasa, 37km, střední náročnost, Lednicko - Valtický areál
V dopoledních hodinách vyjíždíme od penzionu Maděřič v Moravském Žižkově a po pár kilometrech začíná pršet. Je to naštěstí jen přeháňka. Jedeme kolom žižkovského...

Jedlová a Luž, nejvyšší vrcholy Lužických hor

pěší trasa, 24km, velká náročnost, Děčínsko a Lužické hory
Když už jsme se konečně dostali na pár dní do Lužických hor, chtěli jsme pochopitelně navštívit jejich...
    Autor: HonzaC8

Z Bransouzí podél Jihlavy do Jihlavy:-)

pěší trasa, 23km, malá náročnost, Českomoravská Vrchovina
Na pěkný a nenáročný jarní výlet údolím řeky Jihlavy jsme vyrazili z vlakové stanice Bransouze, odkud je to půl kilometru po žluté značce k rozcestí u koupaliště. Odtud...

Klíč a Polevsko z Nového Boru

pěší trasa, 14km, střední náročnost, Lužické hory, Ještědský hřbet
Kopec Klíč je sice až čtvrtým nejvyšším vrcholem Lužických hor (759 m n. m.), ale díky své poloze a skalní vrcholové plošině asi nemá konkurenci, co se týká výhledu. Ne...

Vimperk - areál Vodník

in line brusle, 1km, , Šumava
Sportovně relaxační areál Vodník ve Vimperku je nově zrekonstruovaný kemp s asfaltovou dráhou pro In-line bruslaře, běžce a cyklisty. V zimě se areál využívá pro běh na...

Vycházkový okruh okolo Vimperka

pěší trasa, 7km, , Šumava
Vycházkový okruh okolo Vimperka           Trasa začíná na náměstí Svobody v domě čp. 8 se vzácně dochovaným gotickým sklepem a s původním schodištěm. V tomto...

Svitavskou pahorkatinou ze Semanína do Svitav

pěší trasa, 18km, malá náročnost, Svitavsko
Na pěkný výlet nepříliš frekventovaným Svitavskem jsme vyrazili ze Semanína, malé staničky dosti daleko od stejnojmenné obce poblíž České Třebové, kudy jsme tuším loni...
    Autor: Isolda11

Dřevařská a Miliónová (Karlova Studánka – ČHS)

cyklotrasa, 30km, střední náročnost, Hrubý Jeseník
Karlova Studánka i Červenohorské sedlo jsou významnými centry turistického ruchu i východiště mnoha výletů a...
    Autor: Bobkart

Z Rozsochatce do Havlíčkova Brodu

pěší trasa, 20km, malá náročnost, Českomoravská Vrchovina
Další z krásně slunečných jarních víkendů jsme si zajeli přes Havlíčkův Brod do nedalekého Rozsochatce, návazný vláček jsme sice kvůli dlouhodobé opravě trati z Brna...

Jaro na Chrudimsku: z Nasavrk do Slatiňan a Chrudimi

pěší trasa, 18km, malá náročnost, Chrudimsko - Hlinecko
Druhý den našeho jarního chrudimského víkendu jsme si zajeli objevovat její okolí zase z druhé strany, do...
    Autor: Isolda11

Z Tiských skal k hraničnímu kameni Zifferstein.

pěší trasa, 13km, malá náročnost, Děčínsko a Lužické hory
Od zastávky autobusu v Tisé se vydávám do kouzelného labyrintu pískovcových skal. Od Turistické chaty kousek...

Okolím Kyjova - kyjovská osmička

pěší trasa, 9km, malá náročnost, Děčínsko a Lužické hory
Naše trasa,která vede krásnou krajinou mezi Kyjovem a Vlčí Horou,připomíná číslici 8 - proto Kyjovská osmička.A shodou náhod má i něco přes 8 km. Začínáme na parkovišti...
    Autor: Diego

Z Boskovic okolo přehrady a zpět

cyklotrasa, 23km, , Moravský kras a okolí
Na kole z Boskovic okolo přehrady zpět do historického města.      Nenáročný výlet na kole nás zavede z Boskovic k westernovému městečku a dále přes březovou alej Na...

Ksirovka

pěší trasa, 1km, malá náročnost, Brno a okolí
Zaznamenaná trasa golfové akademie. Pouze 6 krátkých jamek, ale vynkající na trénování krátké hry.
    Autor: milousz

Z Úštěka přes Kalvárii na Helfenburk.

pěší trasa, 13km, malá náročnost, České středohoří, Žatecko
Výlet po památkách v okolí Úštěka. Vycházím z náměstí v Úštěku. Po třech kilometrech odbočuje ze silničky lesní cesta do Havraního dolu s pískovcovými skalními...

Klenčí pod Čerchovem-Výhledy-Čerchov-Trhanov-Klenčí pod Čerchovem

pěší trasa, 25km, velká náročnost, Chodsko, Tachovsko, Stříbrsko
Téměř 25 km dlouhá okružní trasa s poměrně velkým převýšením. Vede převážně po lesních cestách. Na...

Záhorská cyklotrasa s projížďkou Dřevohosticemi

cyklotrasa, 43km, , Střední Morava - Haná
Záhorskou cyklotrasou z Lipníka nad Bečvou, přes Dřevohostice a zpět Lipník n. B. – Hlinsko – Kladníky –...

Klenčí pod Čerchovem-Starý Herštejn-Pivoň-Postřekov-Klenčí pod Čerchovem

pěší trasa, 24km, velká náročnost, Chodsko, Tachovsko, Stříbrsko
Téměř 25 km dlouhá okružní trasa s poměrně velkým a hlavně prudkým stoupáním. Vede převážně po...

Procházka Dřevohosticemi

pěší trasa, 1km, , Střední Morava - Haná
Procházka městysem Dřevohostice      Dřevohostice leží na Severní Moravě, východně od města Přerov. Městečko se rozkládá v údolí tvořeném říčkou Bystřičkou a...

Po rozhlednách Velkopavlovické vinařské oblasti.

cyklotrasa, 38km, střední náročnost, Lednicko - Valtický areál
Výchozí místo naší cyklotrasy bylo v penzionu U Hiclů ve Velkých Pavlovicích. Je to příjemný penzion s...