Výlety - Česká republika

Nastavit aktuální polohu

Bzenecká pouť

Výlet, Slovácko
Bzenecká pouť se letos konala ve dnech 15. - 17. srpna. Do Bzence se dá dopravit jak vlakem, tak autobusem. Autobus stojí přímo v centru města, kde se pouť koná, od vlakového...
    Autor: Jednaradost

Hrad Boskovice

Výlet, Moravský kras a okolí
Hrad Boskovice se tyčí na kopci nad městem a je tak nepřehlédnutelnou dominantou. Dostupný je pouze pěšky cestou do prudkého kopce, ale výšlap není dlouhý. Projdete kolem...
    Autor: jirkacek

NA PRAŽSKÝ HRAD ZA ZAPŘAŽENOU KRÁSOU

Výlet, Praha
VÁŽENÍ PŘÁTELÉ TURISTIKY I TURISTIKY, TENTOKRÁT VÁS POZVU NA OJEDINĚLOU VÝSTAVU KOČÁRŮ, SANÍ A NOSÍTEK 18.-20. STOLETÍ, KTERÁ SE KONÁ V JÍZDÁRNĚ PRAŽSKÉHO HRADU....

Expozice Pod hladinou Vltavy

Výlet, Praha
Vážení přátel turistiky i Turistiky, tentokrát Vás pozvu na výstavu Pod hladinou Vltavy, která je v podzemních prostorách paláce Kinských na Staroměstském náměstí. Na...
    Autor: správce

Roztančená ulice (MFF Šumperk)

Výlet, Hrubý Jeseník
Šumperk není jen vstupní bránou do – snad nejkrásnějších našich hor – Jeseníků, ale také místem, kde se konají pravidelně celorepublikově známé a uznávané kulturní...
    Autor: markyz63

Z Hrotovic do Kramolína pře dvě elektrárny a zříceninu hradu

Výlet, Brno a okolí
Vážení přátelé turistiky, tentokrát vás pozvu na výlet, na kterém se smísí moderní i dávno minulá doba....

Na zámek Náměšť nad Oslavou

Výlet, Brno a okolí
Vážení přátelé turistiky i Turistiky, tentokrát vás pozvu k návštěvě zámku Náměšť nad Oslavou. Jedná se o krásný zámek, který býval původně hradem. Z tohoto hradu...
    Autor: správce

Chebský hrad z pohledu průvodkyně

Výlet, Ašsko - Chebsko
Centrum Chebu se může turistovi zdát jako nepřehledný labyrint a najít Chebskou falc je často oříšek, přestože zkratkami a postraními uličkami tam jsme za necelých minut....
    Autor: hrusa

Z JAMOLIC ZA MISTRY MUCHOU A MENŠÍKEM

Výlet, Brno a okolí
VÁŽENÍ PŘÁTELÉ TURISTIKY I TURISTIKY, TENTOKRÁT VÁS POZVU NA VÝLET Z JAMOLIC DO IVANČIC. Z JAMOLIC VYRÁŽÍME PO ŽLUTÉ ZNAČCE, KTERÁ NÁS POVEDE KE ZŘÍCENINĚ HRADU...

Z Hradčan k Máchovu jezeru

Výlet, Máchův kraj
Rekreační středisko Hradčany, dnes součást sdružených obcí Ralsko, se nachází 4km jihozápadně od Mimoně a 6km severovýchodně od Doks, při silnici 270/II. a cyklostezce...
    Autor: Karolus

Návštěva Skanzenu v Rymicích

Výlet, Střední Morava - Haná
Na státní svátek 8.května se budíme do překrásného jitra. Nic tedy nebrání naší cestě za poznáním krás nejbližšího skanzenu, nacházejícího se kousek za Holešovem v...
    Autor: Franta

Mohelenskou hadcovou stepí

Výlet, Brno a okolí
Vážení přátelé turistiky i Turistiky, tentokrát Vás pozvu na vycházku Mohelenskou hadcovou stepí. Nachází se jak vidno u obce Mohelno. Vyrážíme z náměstí, ulicí kolem...

Z Mohelna přes Templštýn do Janolic

Výlet, Brno a okolí
Vážení přátelé turistiky i Turistiky, tentokrát Vás pozvu na výlet na krásnou zříceninu hradu Templštýn. Vyrážíme z Mohelna po modré značce, která nás dovede na...

Okolím Malé Skály.

Výlet, Český ráj
Pro naší cestu do CHKO Český ráj, která je považována za jednu z nejhezčích v celé zemi, jsme se rozhodli v měsíci září. Na jejím severním okraji je jedno z...
    Autor: Bohumir

Z Hrotovic do Hrotovic přes zaniklou osadu Mstěnice

Výlet, Brno a okolí
Vážení přátelé turistiky i Turistiky, tentokrát Vás pozvu na výlet z města Hrotovice k zaniklé osadě...

Zámek a zámecký park Loučná nad Desnou

Výlet, Hrubý Jeseník
Loučná nad Desnou je dlouhodobě známým turistickým centrem, ležícím na horním toku řeky Desné v podhůří Jeseníků. Obec, ve které žije asi patnáct stovek obyvatel, je...
    Autor: markyz63

Na vrch Výhon k Akátové rozhledně

Výlet, Brno a okolí
Židlochovice, město na soutoku Litavy a Svratky, to je místo odkud se vydáme na tento výlet. Do Židlochovic jsme přijeli autem a zaparkovali jsme u místního infocentra. V infu jsme...
    Autor: neratovak

Boskovice na celý den

Výlet, Moravský kras a okolí
Jedeme do Boskovic. V Boskovicích je to opravdu na celý den. Jedeme autem. Busem z Brna,j inak místní spoje z Olešnice, Letovic, z Velkých Opatovic, Blanska a také z...
    Autor: annafr

Kunštát a okolí

Výlet, Moravský kras a okolí
Jedeme do Kunštátu na Moravě a Rudky u Kunštátu. Jedeme autem. Město je dobře přístupné z Brna autobusem nebo od Svitav s přestupem v Letovicích. Parkování...
    Autor: annafr

Přechod Beskyd ve 3 dnech

Výlet, Beskydy, Javorníky, Valašsko
počet účastníků: 2 (slovy dva) dopravní prostředky: osobní vozidlo, po horách pohyb po svých, mezitím veřejná doprava vlaky ČD a autobusy různch dopravců finanční...
    Autor: devitihlavasan

Seskok z letadla ze 4103 metrů

Výlet, Zlínsko
Neskutečně trvanlivý zážitek, jedinečnost prostředí a profesionalita je dokonalá. Seskok z letadla krásně žlutého se dvěma motory a pro téměř 20 paragánů, je to jak...
    Autor: okboogie

Výlet do Kolína za židovskými památkami

Výlet, Polabí
Jedeme do Kolína hlavně za unikátními židovskými památkami a druhou nejstarší dochovanou synagogou v Čechách. Nejsnazší je cesta vlakem. Cílem našeho výletu je...
    Autor: jeni-c

Čeladná-golfofé hřiště-Kunčice pod Ondřejníkem

Výlet, Beskydy, Javorníky, Valašsko
Nechtělo se mi dnes být doma. Jízdenka do Čeladné, odtud směr Podolánky, pak odbočka doprava a nádherným...
    Autor: rendys131

na kole z Hořovic do Písku a zpět

Výlet, Brdy
1. den cesta přes Strašice, Mirošov, Nové Mitrovice, Kasejovice, Chanovice a Velký Bor do Horažďovic / najeto 92,5km/ 2. den přesun přes Strakonice, Sudoměř a Putim do Písku...

hrad Landštejn

Výlet, Jindřichohradecko
autem z kempu Osika do Starého města pod Landštejnem Navšívíme dominantu oblasti Česká Kanada hrad Landštejn.  Občerstvit se doporučuji v kempu Osika, kde mají...

Z Točníku do Švihova

Výlet, Šumava
V tomto případě se nejedná o královský hrad Točník, ale o ves, která se nachází v jihovýchodní části Švihovské vrchoviny, necelé tři kilometry na severovýchod od Klatov....
    Autor: Bohumir

Ze Šindelové k Vysoké peci, modřínovou alejí k zámečku Favorit a zajímavé kapli

Výlet, Slavkovský les, Doupovské hory
Vážení přátelé turistiky i Turistiky, tentokrát Vás pozvu na vycházkuv okolí obce Šindelová na...

Město Mikulov a jeho památky

Výlet, Lednicko - Valtický areál
Mikulov, město, které vzniklo na počátku 12. století, se při naší dovolené u Novomlýnských nádrží, stalo cílem našeho výletu. Do Mikulova jsme se dopravili pohodlně z...
    Autor: neratovak

Na Velký Špičák

Výlet, Krušné hory a Podkrušnohoří
Výlet na opomíjenou horu Krušných hor s nádherným kruhovým výhledem Vycházíme z parkoviště před restaurací Mědník v Měděnci. Jdeme kousek po modře značené cestě,...
    Autor: Hribal

Výlet, Plzeňsko
Naše společná cesta začíná na Exitu 41 dálnice D5. Odtud směřujeme na Kařez / Zbiroh. Po příjezdu do Zbiroha jedeme stále po hlavní silnici až dorazíme na kruhový objezd,...