Výlety - Česká republika

Nastavit aktuální polohu

Hrubá voda Park Sportu

Výlet, Střední Morava - Haná
Do Hrubé vody se pohodlně dostanete vlakem. Od vlakového nádraží je to jenom kousek přes řeku do areálu Park Sportu. V areálu se nachází bobová dráha, trampolíny a...

Bobová dráha Petříkov

Výlet, Hrubý Jeseník
Do Petříkova můžete dojet autem nebo vlakem do Ramzové a odtud cca. 1 km do Petříkova.  Jedeme do sportovního areálu Kaste v Petříkově. Kde na nás čeká bobová dráha a...

Návrší – Pramen Moravy - Kralický Sněžník – Dolní Morava

Výlet, Kralický Sněžník
Když nám jedna dobrá duše nabídla možnost zúčastnit se první zářijovou sobotu výšlapu na Kralický...

Kamenné okno

Výlet, Hrubý Jeseník
Jedeme autobusem na Červenohorské sedlo. Odkud se vydáme pěšky po červené a pak žluté turistické značce ke Kamennému oknu. Pak jsme se vydali údolím Hlučivé Desné do Kout...

Výstup na Králický Sněžník

Výlet, Kralický Sněžník
Tento výlet nás zavede na Králický Sněžník, nejvyšší vrchol třetího nejvyššího pohoří v Česku. Jeho výška 1424m n. m. z něj zároveň dělá třetí nejvyšší horu...

Hora zvaná Mariánská

Výlet, Ústecko-Orlicko
Na Lanškrounsko do Horní Čermné, ačkoliv jde vlastně o dvě lokality, a ta starší už patří k vedlejšímu Hornímu Třešňovci. Každý si asi neudělá 90 km vyjížďku na...
    Autor: Bobkart

Unikáty zemských muzeí a kostnice u sv. Jakuba (Brno)

Výlet, Brno a okolí
Cílem našeho výletu je Brno, které se stalo místem konání závěrečné části „tříetapové“ výstavy...

Procházka Valdštejnskou zahradou

Výlet, Praha
Vážení přátelé turistikyi Turistiky, tentokrát Vás pozvu na malou procházku velkou zahradou, která nesde hrdě jméno Valdštejnská. nejlépe se sem dostanete vstupem od stanice...

Mitrov

Výlet, Českomoravská Vrchovina
Nad říčkou Loučkou nedaleko vsi Strážek můžete objevit zříceniny hradu Mitrova. V podhradí je rekreační středisko s prima hospůdkou. Na hrad vede modrá turistická cesta ze...
    Autor: MIHARD

Strašidelná noc na Slezskoostravském hradě

Výlet, Ostravsko
Zeptala jsem se vnuček jaké dobrodružství by si přály na zakončení prázdnin, za a) výlet na hory a nebo za b) výlet do Ostravy za strašidly..., jednoznačně to vyhrála...
    Autor: Alilka

Pohádkový sklep strašidel v Ostravě

Výlet, Ostravsko
Jedeme do Ostravy za strašidly autobusem z Orlové. Pohádkový sklep strašidel je jedním z mála míst v Ostravě, kde rodiny s dětmi mohou trávit volné odpoledne "pohádkově"....
    Autor: Alilka

Lednice-zámek a okolí

Výlet, Brno a okolí
Z kempu Apollo se po silnici dostáváme do obce Lednice, láká nás jihomoravský skvost-a sice místní zámek. Na prohlídku lednicko-valtického areálu, nebo alespoň jeho...
    Autor: Lena1979

Na Sovinec z Huzové

Výlet, Nízký Jeseník
V Olomouckém kraji najdeme dvě obce se jménem Huzová. Jedna je Moravská Huzová, která leží u Štěpánova a pak tzv. Německá Huzová, resp. jen Huzová, na pomezí Olomouckého...
    Autor: devitihlavasan

Z Martinic do Horní Branné

Výlet, Krkonoše
Vážení přátelé turistiky i Turistiky, tentokrát Vás pozvu na výlet z Martinic v Krkonoších do Horní Branné. Do Martinic se dostanete vlakem ze Staré Paky, Kolína nebo z...
    Autor: správce

Pěšky i s kolem, kolem Martinických rybníků

Výlet, Krkonoše
Vážení přátelé turistiky i Turistiky, rád bych Vás pozval na vycházku kolem Martinických rybníků, kde je celkem nová Naučná stezka U Mlejna. Martinické rybníky se...
    Autor: správce

Malé toulání po dírách u Hanušovic (Potůčník, Pleče, Habartice aj.)

Výlet, Hrubý Jeseník
Příběh Krobotova filmu se sice odehrává ve Vikanticích, ale různých zastrčených vesniček a téměř...

K pramenu Tiché Orlice

Výlet, Ústecko-Orlicko
Pramen Tiché Orlice se nachází na svazích Jeřábu (1003 m n.m.). Já jsem zvolil jako výchozí bod město Králíky. Do Králík se dá dostat jak autobusovou, tak železniční...

Moravská Třebová

Výlet, Svitavsko
Moravská Třebová (též známá pod přezdívkou Moravské Athény) se nachází v Pardubickém kraji v okrese Svitavy. Město se nachází na hlavním silničním tahu I/35 nebo je...

Hornickou cestou z Černého Dolu do Černého Dolu

Výlet, Krkonoše
Vážení přátelé turistiky i Turistiky, rád bych Vás pozval na výlet krajem zaniklých důlních děl v okolí...

Oslavte září na Vinobraní s Rybářstvím Kolář a Parkem Tři Věže

Výlet, Praha
Tip na odpolední program: Burčák, grilovaní pstruzi z Rybářství Kolář a unikátní pohádkové i poznávací...
    Autor: Sogilvy

Psí kostel, Skalní brána

Výlet, Máchův kraj
Pro nás byl výchozím bodem autokemp Borný. Více o trase na mapce ve fotogalerii. Psí (Husův) kostel se nachází na Jelením svahu v oblasti Polomených hor mezi Máchovým...

Stezka korunami stromů

Výlet, Šumava
Výchozím bodem je ski areál v Lipně nad Vltavou. Ke stezce se můžeme dostat několika způsoby. Jedním z nich je pěšky po cestičce podél lanovky. Druhým již zmíněnou...

Pohádková vesnička a rybníky Vysočiny

Výlet, Českomoravská Vrchovina
Co s dětmi o prázdninách. Chtějí zábavu a koupání. A je třeba je trochu unavit. Předem připravené plány jsou postupně realizovány. Pohádkovou vesničku možná někteří...
    Autor: Traper

Na rozhlednu Cibulka.

Výlet, Krušné hory a Podkrušnohoří
Výlet na nově postavenou rozhlednu v Krušných horách. Od vlakového nádraží v Oloví jsem vystoupal silnicí do horní části města ke kostelu sv. Archanděla Gabriela. Zde...
    Autor: Hribal

Plechý, Trojmezí, Plešné jezero

Výlet, Šumava
Pěkně po svých ze záchytného parkoviště v Nové Peci. Ze začátku po asfaltce a potom následuje náročnější výstup po lesní stezce. Navštívíme nejvyšší vrchol...

Plasy - klášter

Výlet, Plzeňsko
Jedeme autem z Lužné u Rakovníka do města Plasy, navštívit klášter. Cesta je dlouhá asi 43 km. Jedeme na prohlídku bývalého cisterciáckého kláštera, tento klášter...
    Autor: klana

Břeclav a Pohansko

Výlet, Podyjí
V rámci letní dovolené jsme se rozhodli trochu poznat krásy jihomoravského kraje. Do Břeclavi cestujeme vlakem, proto jsme po téměř pětihodinové jízdě rádi za jakoukoli...
    Autor: Lena1979

Celý rok na Paprsku

Výlet, Kralický Sněžník
Na Paprsek. Pěšky, či na kole. Samozřejmě by to bylo možné i automobilem, to bychom ovšem museli být ubytovaní hosté, a co si budeme povídat, automobilový výšlap by zcela...
    Autor: Bobkart

Sokolov - kvetoucí Staré náměstí.

Výlet, Krušné hory a Podkrušnohoří
Prohlédněte si pěkně kvetoucí náměstí v Sokolově. Za pěkně vyzdobenou pěší zónou. Rozhlédnout se po náměstí. Velký výběr, který není třeba...
    Autor: Falcon007

lesní okruh pro cyklisty a bruslaře Hradec Králové

Výlet, Hradecko, Bydžovsko, Chlumecko
Míříme do nekonečného prostoru hradeckých lesů, který je nejen rájem houbařů, pěších turistů, cyklistů...