Výlety - Česká republika

Nastavit aktuální polohu

Na zámek do Benešova nad Ploučnicí

Výlet, Krušné hory a Podkrušnohoří
Každý milovník památek jistě ocení zámecký komplex Horního a Dolního zámku v Benešově nad Ploučnicí. Když si k tomu připočteme stejně renesančně laděný kostel...

Klatovy

Výlet, Jižní Čechy
Když jsme se vraceli z dovolený na Šumavě, stavovali jsme se v Klatovech na jídle. Prošli jsme se po náměstí Míru a po jeho okolí. Městečko je to moc pěkný a bylo co...

Nový Stránov

Výlet, Polabí
V obci Jizerní Vtelno u Mladé Boleslavi najdeme novorenesanční zámek Stránov. Když jsme sem jeli, málem jsme nepatrnou odbočku k zámku přehlédli.  Prohlídka interiéru už...

Penzion Hradní Bašta

Západní Čechy, Bečov nad Teplou
na náměstí v blízkosti vstupní brány na zámek a hrad. Penzion má dvě části - starou z roku 1741, která prošla důkladnou rekonstrukcí a novou, která byla přistavěna.
Cena od: 1380,-Kč,
reklama

Barokní skvost Liblice

Výlet, Polabí
Obec Liblice leží ve východní části okresu Mělník při silnici I/16 Mělník-Mladá Boleslav. Během plánování našich výletů jsem se dozvěděla, že se obec pyšní...

Šumperk - Cestou křížů aneb VM s bránou dokořán

Výlet, Hrubý Jeseník
Cestou křížů není tentokrát myšlena žádná křížová cesta v okolí okresního města, ležícího v...
    Autor: markyz63

Park na zámku Veltrusy

Výlet, Polabí
Z dálnice na trase Liberec-Praha sjíždíme na 39. exitu na Mělník, odkud pak po I/16 směrem na Slaný. Asi po 13 km odbočujeme vlevo na II/608. Barokní zámek Veltrusy je...

Pohádkově laděné Dětenice

Výlet, Český ráj
Jedeme po dálnici na trase Liberec-Praha. V Mladé Boleslavi se přesuneme na silnici č.16, směrem na Jičín. V obci Židněves odbočíme na Březno a Domousnici, potažmo Libáň...

hrad a zámek Staré Hrady

Výlet, Český ráj
K zámku Staré Hrady jedeme po dálnici Praha-Liberec. V Mnichově Hradišti však uhýbáme z trasy a vezeme se k Jičínu. Projedeme Sobotku a míříme na Libáň. Zhruba 1,5 km...

Botanická zahrada Praha

Výlet, Praha
Jedeme metrem na Holešovické nádraží a odtud autobusem č.112 na zastávku Kovárna,je to stanice před ZOO a je na znamení.Natěšení na motýlky je veliké,tak do zahrady...
    Autor: soptinka

Malešický park

Výlet, Praha
Jedeme do Malešického parku autobusem číslo 196 až na konečnou na Strašnickou a odtud busem č. 188 na zastávku Plaňanská.Od zastávky se vrátíme kousek zpátky,zahneme doleva a...
    Autor: soptinka

Geschaderovo podzemí

Výlet, Hrubý Jeseník
Když už se na víkend ochladilo a jarní počasí vystřídal návrat nevlídného chladu, vlastně jako spása se jeví skutečnost, že na 18. dubna vychází den nazvaný Brány...
    Autor: Bobkart

Čáslav - zahradnictví Starkl a Hortis

Výlet, Kutnohorsko
Moc ráda jezdím do zahradnictví Chládek v Praze, ale tentokrát jsme se vydali do zahradnictví Starkl a Hortis v Čáslavi. Starkl má krásný katalogy, v nich vypadají všechny...
    Autor: kalinka1631

Rozhledna na Kožichu a něco z okolí.

Výlet, Plzeňsko
Jedeme na sever Švihovské vrchoviny. Přesněji řečeno do okrsku Blovická pahorkatina, která je součástí pahorkatiny Radyňské. Dělení je to složité, ale dá se z toho...
    Autor: Bohumir

Výlet za mlsnou hubou do Křižanova

Výlet, Krušné hory a Podkrušnohoří
Jedeme autobusem do Křižanova, který spadá pod obec Hrob Jely jsme hlavně koupit si pstruhy, natrhat si medvědí česnek, který je velmi zdravý a zároveň se pokochat...
    Autor: Bruklin

Sutom -krásné výhledy

Výlet, České středohoří, Žatecko
Jedu vlakem do obce Sutom kousek od Lovosic pokochat se krásnými výhledy na kopečky ČESKÉHO STŘEDOHOŘÍ a navštívit kamaráda Vítka.  Každý člověk má sny, některé...
    Autor: klana

Olomouc - Salvador Dalí / Výběr z díla (španělský surrealismus v OVM)

Výlet, Střední Morava - Haná
Do stotisícové hanácké metropole nás tentokrát přitáhl surrealismus. Konkrétně jeden z nejslavnějších a...
    Autor: markyz63

Výlet do Lázní Libverda.

Výlet, Frýdlantsko
Lázně Libverda jsou jedním ze zajímavých a vyhledávaných míst Frýdlantska. Při pohledu do minulosti se lze dopátrat, že první písemná zmínka je z roku 1381. Tehdy tady byla...

Brány památek dokořán

Výlet, Zlínsko
poznejte Napajedla zblízka dne 25.4.2015 V den Jarních slavností se město Napajedla opět připojí k Mezinárodnímu dni otevřených památek akcí "Brány památek dokořán", kdy...
    Autor: InfoNapa

Jarní slavnosti Napajedla

Výlet, Zlínsko
Celé město Napajedla opět ožije Jarními slavnostmi, při kterých oslavíme svátek svatého Jiří, patrona Napajedel a které pro vás připravuje Klub kultury, Hřebčín Napajedla...
    Autor: InfoNapa

Hejnická bazilika, poutní místo Jizerských hor.

Výlet, Frýdlantsko
Cestovat po frýdlantském výběžku a nezajet do Hejnice snad ani není možné. Po průjezdu přes část...
    Autor: Bohumir

Ves, obec na severu frýdlantského výběžku.

Výlet, Frýdlantsko
Dostat se v Čechách do míst, kde lišky dávají dobrou noc je skoro nemožné. Pokud taková situace nastane, má najednou cestování poněkud zvláštní kouzlo. Projížděli jsme...

Karlovy Vary - procházka - Mozartův park a nedaleké kolonády

Výlet, Slavkovský les, Doupovské hory
Vracíme se z Krušných hor, jedeme do Plzně, chceme se zajít podívat na vyhlídku Josefa Jungmanna v Březové,...

zámek Teplice v Čechách

Výlet, Děčínsko a Lužické hory
Jako jednu z prvních letošních velkých procházek českou krajinou volíme lázeňské město Teplice v Čechách. Vezeme se autem, takže z Tanvaldu jedeme nejprve do Liberce a poté...

K Hauswaldské kapli

Výlet, Šumava
Autem jsme vyrazili k obci Srní, kde jsme zaparkovali na parkovišti před obcí Mechov (směrem od Prášil) a odsud jsme se kolem Vchynicko-tetovského plavebního kanálu po zelené...
    Autor: neratovak

jarní Plzeň

Výlet, Plzeňsko
Při svý první návštěvě Plzně na Festivalu světla : http://www.turistika.cz/vylety/festival-svetla-plzen-2015 jsem se rozhodla, že se sem musím ještě vrátit a věnovat se...

Po stopách sv. Vintíře

Výlet, Šumava
Dobrá Voda, osada nedaleko Hartmanic je místem, s kterým je úzce spjata osoba sv. Vintíře. Svatý Vintíř žil na přelomu 10. a 11. století. Byl to benediktinský mnich a...
    Autor: neratovak

Březová - přírodní lanové centrum

Výlet, Slavkovský les, Doupovské hory
Vracíme se z Krušných hor, jedeme přes Karlovy Vary do Plzně. Cestou jsme se v Březové zastavili na vyhlídce u nově vybudovaného altánu Josefa Jungmanna. U rozcestí Sv. Linhart...

Do Chýnova za mistrem Bílkem

Výlet, Jižní Čechy
vážení přátelé turistiky i Turistiky, tentokrát Vás pozvu na malou procházku s velkým cílem. Vila Františka Bílka se nachází v Chýnově nedaleko Tábora v Údolní ulici. Z...
    Autor: správce

Do Chýnovské jeskyně za kamennou krásou i křižáky

Výlet, Jižní Čechy
Vážení přátelé turistiky i Turistiky, tentokrát Vás pozvu na prohlídku Chýnovské jeskyně, která se...

Za krásným rozhlederm na rozhlednu U Jakuba

Výlet, Jindřichohradecko
Vážení přátelé turistiky i Turistiky, tentokrát Vás pozvu na krásnou, takřka novou rozhlednu U Jakuba, nedaleko Valtínova.Bohužel se sem autobusem moc nedá dostat, musíte do...