Výlety - Česká republika

Nastavit aktuální polohu

Kunštát a Lysice

Výlet, Moravský kras a okolí
Centrem života v Kunštátě je náměstí Krále Jiřího. Zde najdete všechny informace, které se Vám budou hodit při dalším poznávání města a okolí – informační centrum,...
    Autor: Lena1979

Ocásek a Buchlovský kámen - Chřiby

Výlet, Slovácko
Chřiby najdete na pomezí Zlínského a Jihomoravského kraje. Jde o pohoří dlouhé necelých 35 km a největší šířka je max. 10 km a občas se setkáte s názvem Buchlovské kopce....

Stožec a Nové Údolí

Výlet, Šumava
Stožec a Nové Údolí Jihočeská železnice, možnost výletu na Plešné jezeru, na Třístoličník, na Lipenskou přehradu atd. Jedu vlakem Bečov nad Teplou - M- Lázně - Plzeň -...
    Autor: Kerry

Penzion Hradní Bašta

Západní Čechy, Bečov nad Teplou
na náměstí v blízkosti vstupní brány na zámek a hrad. Penzion má dvě části - starou z roku 1741, která prošla důkladnou rekonstrukcí a novou, která byla přistavěna.
Cena od: 1380,-Kč,
reklama

Cesta Prapořišťskou vrchovinou.

Výlet, Šumava
Parkoviště před klatovským nádražím je poloprázdné a celé okolí se ukrývá v mlze. Jet někam na výlet je v tomto počasí tak trochu sázkou do loterie. V nádražní hale se...
    Autor: Bohumir

Pohádkový Bouzov a létající nejen švec

Výlet, Střední Morava - Haná
Hrad Bouzov se nachází nedaleko Mohelnice na Olomoucku. Můžete přijet od Zábřehu na Moravě, Moravské Třebové i od Olomouce. Odnikud to nemáte daleko a můžete se ponořit do...

Kolem Branné, pt. 2 - do Staráku

Výlet, Kralický Sněžník
Znovu do Branné, k úpatí Hrubého Jeseníku, tentokrát hromadným dopravním prostředkem, celkem často sem jezdí vlak, autobus spíš ve všední den, pokud dojedeme autem, nejspíš...
    Autor: Bobkart

Bradlo aneb Moravský Blaník

Výlet, Nízký Jeseník
Kopec - Bradlo, který je nejvyšším bodem Úsovské vrchoviny je zároveň nejjižnějším výběžkem Jeseníků do Hornomoravského úvalu.Měří 600 m n m a je opředen mnoha mýty...

pozvánka na FOR GARDEN 19. - 22.3.2015

Výlet, Praha
http://www.for-garden.cz/2015/cz/intercept.asp http://www.pva.cz/cz/kalendar.asp?list=PA V březnu 2015 se můžou všichni, kdo mají rádi hezké zahrady, těšit na 9. mezinárodní...

Mladostov - Vyskeř - Věžický rybník - Mladostov

Výlet, Český ráj
Český ráj je už mnoha turisty a cyklisty popsán a vyfocen, proto se nebudu snažit o "profesionální" popis...

kousek od Mladé Boleslavi na zříceninu Michalovice

Výlet, Český ráj
Zřícenina hradu Michalovice je námět na krátký nenáročný výlet. Náročnější a zdatnější si můžou...

Výlet na Boubín

Výlet, Šumava
Jedná se o trochu náročnější výšlap, vystoupil jsem v Kubově Huti / 995 m.n.m. nejvýše položená železniční zastávka v Česku / a po značce jsem vystoupal na rozhlednu...
    Autor: Kerry

Cyklovýlet podél Labe od Mělníka na Starou Boleslav

Výlet, Polabí
Jeli jsme autem z Teplic do Hořína u Mělníka,kde jsme zaparkovali a vydali se na kole přes Mělník(i s...
    Autor: farmil

Adventní čas v Praze

Výlet, Praha
Naše hlavní město Praha se může pochlubit živým adventním trhem, kterému v letošním roce (2014) vévodí trdelníky. Kam se vaše oko podívá přes hromadu lidí na...

z hradu Houska na vyhlídku na Říp

Výlet, Máchův kraj
Co dělat o víkendu ? Od dubna do října můžeme například navštívit hrad Houska, který najdeme několik kilometrů od Mělníka, mezi Dubou, Doksami a Mšenem na...

Kolem Branné, pt. 1

Výlet, Hrubý Jeseník
Do Branné. To znamená k úpatí Hrubého Jeseníku. Tam, kde se soutěskou prodírá říčka, nesoucí stejné jméno je náš cíl. Městečko, založili prospektoři někdy ve 13....
    Autor: Bobkart

do Jizerských hor k vodopádu na Černém potoce

Výlet, Frýdlantsko
Jizerské hory mají pro mě svoje kouzlo a vodopád na Černém potoce patří k jedněm ze zajímavých míst. Nejpohodlnější doprava k vodopádu je dojet autem do Bílého Potoka...
    Autor: kalinka1631

Přes Varhošť na Lysou horu a Hradiště.

Výlet, České středohoří, Žatecko
Vrcholy Českého středohoří zarůstají trnitými keři a tak výstup na některé vrcholy je velice náročný. Z mlhy, která obklopila Ústí nad Labem, jsem vyjel autobusem na...
    Autor: Hribal

na sever od Prahy do Tiských stěn

Výlet, Děčínsko a Lužické hory
Na severu Čech za Ústím nad Labem najdeme Tiské stěny, které jsou součástí chráněné krajinné oblasti Labské pískovce. Místo znají nejen turisté, ale i cyklisti a...

Moravičany – Litovelské Pomoraví – Loštice … a smírčí kříže

Výlet, Střední Morava - Haná
Hlavním cílem mého letošního posledního srpnového cyklovýletu bylo dokončit mapování smírčích křížů...
    Autor: markyz63

Advent v Ústí nad Labem

Výlet, Krušné hory a Podkrušnohoří
Co přináší adventní čas v Ústí nad Labem? Pro nás, co známe plná náměstí jiných krajských měst, bylo Ústí milým překvapením. Útulný vánoční trh s minimem lidí,...

Mezi pávy na zámku Karlova Koruna

Výlet, Hradecko, Bydžovsko, Chlumecko
Romantické místo uprostřed Polabí ! Zámek je umístěn na kopci uprostřed města Chlumec nad Cidlinou. Zámek je zařazen mezi památky populárního cestovatelského cyklu pro rodiny...
    Autor: vladimirpustka

Mezi Moravou a Českem (Horní Orlice - pramen Tiché Orlice – Jeřáb – Svatá Trojice - Hedeč - Králíky)

Výlet, Hrubý Jeseník
V čase červencových státních svátků jsme se vydali na výlet,...
    Autor: markyz63

ze Semil Riegrovou stezkou a zpět do Semil

Výlet, Český ráj
Vycházka Riegrovou stezkou není u říčky v rovině, jak by se mohlo zdát. Stezka místy pěkně stoupá a zase klesá a zvlášť na zpáteční cestě užijete turistické boty. Do...

Výstava lilií

Výlet, Praha
Praha 9 - Čakovice, Cukrovarská 1 BUS č. 110, 195 zastávka "Čakovický zámek" nebo vlakem do Praha - Čakovice 27. - 28.6.2015 (so+ne) poslední víkend v červnu (a pak zase za...
    Autor: liliar

ze Špindlu lanovkou na Medvědín, přes Mísečky zpátky do Špindlu

Výlet, Krkonoše
Za slušného počasí můžeme přijet do Špindlerova Mlýnu, zaparkovat přímo u lanovky na...

Vánoční Koncert

Výlet, Středočeská pahorkatina
Zveme na výlet do Vysokého Újezdu u Netvořic, okr. Benešov na Vánoční koncert. Autobusem, autem. Možné spojit s procházkou po keltských cestách. Vánoční koncert...
    Autor: mezirekami

Procházka Frenštátem

Výlet, Beskydy, Javorníky, Valašsko
Když jsme za horkého letního dne cestovali brzkým ranním spojem do Frýdku-Místku, zaujal nás z oken vlaku úsek, kdy trať, vybudovaná vysoko v kopcovitém terénu kopírovala...
    Autor: Franta

Karvinský vánoční jarmark

Výlet, Ostravsko
Karvinský vánoční jarmark do 21.12.2014   Jedeme do sousední Karviné-Fryštátu, kde na Masarykově náměstí je zahájen vánoční jarmark. Na náměstí je...
    Autor: vachovi

Smrk 29.11.

Výlet, Beskydy, Javorníky, Valašsko
Po dlouhé době se s kluky domlouváme na jednodenním výletě na Smrk. Vyrážíme vlakem z Opavy v půl 6 ráno. Po přestupech vysedáme v Ostravici. Oblékáme čepice a rukavice,...
    Autor: DanielKubesa

Codex Gigas - Ďáblova bible v Karviné

Výlet, Ostravsko
Do sousední Karviné na zámek na výstavu kopie středověké knihy Codex Gigas. Originál: největší rukopisná kniha z poč. 13. stol, v 17. stol. si ji Švédové odvezli jako...