Výlety - Česká republika

Nastavit aktuální polohu

Byli jsme na hřibách:-)

Výlet, Beskydy, Javorníky, Valašsko
Ano, před pár dny jsem "šlapala" a cestou jsem potkávala houbaře s plnými košíky! Takže jsme jeli do St.Hamrů na houby. Tak nevím, jestli jsme slepí, ale moc jsme toho nenašli,...

Na Soláň, nejen na halušky

Výlet, Beskydy, Javorníky, Valašsko
Cestujeme autem zKladna do Beskyd, kde mám rodinné kořeny a jedu navštívit milé lidi znašeho rodu. Když zažijete, nebo dostanete něco krásného, zanechá to ve Vás trvalé...
    Autor: klana

Podbrdský pochod

Výlet, Brdy
Podbrdský pochod Vsobotu 21.6.2014 jsme se vydali do Rožmitálu pod Třemšínem na Podbrdský pochod. Tento pochod není vkalendáři turistických akcí, protože jsme si ho sami...
    Autor: vildt

Jižním Křivoklátskem

Výlet, Kladensko Rakovnicko
Křivoklátsko - krajina pro většinu z nás spojená s hradem Křivoklát a jeho nejbližším okolím. CHKO Křivoklátskoto je však ioblast severně od Zdic, kam jsme se při tomto...
    Autor: neratovak

K Čertovým hlavám

Výlet, Polabí
Vážení přátelé turistiky i Turistiky, tentokrát Vás pozvu na malou procházku okolím obce Želízy. Na počátek trasy se dostanete autobusem z Prahy- Holešovic s přestupem v...

Hranice na Moravě - Teplice nad Bečvou - Helfštýn - ZOO Svatý kopeček

Výlet, Poodří - Moravská brána
Tento výlet jsme uskutečnili bez auta, naplánovali jsme si ho do tří dnů. Spali jsme v chatce kempu AMK Hranice....

Bílá - Smradlavá - Salajka - Bumbálka

Výlet, Beskydy, Javorníky, Valašsko
Trasa měla vést z Bílé - středu ke studánce Smradlavá a pomalu zpět, protože bylo horko. Nicméně se procházka natáhla, a to na Salajku a potom, protože to už nebylo daleko,...
    Autor: rendys131

Údolím řeky Otavy z Žichovic do Sušice.

Výlet, Šumava
Pohled do údolí řeky Otavy zoken vlaku je příjemným podíváním. Především hřeben Budětické vrchoviny nad levým břehem překvapuje svou malebností. Jeho přechod mezi Rabím...
    Autor: Bohumir

Karlovarský filmový festival očima turisty

Výlet, Krušné hory a Podkrušnohoří
Letošní léto v Krušných horách jsme si okořenili 49. filmovým festivalem v Karlových Varech. Po všech stránkách byl pro nás příjemným překvapením. Pro lepší dostupnost...
    Autor: devitihlavasan

Tajemná rozhledna v (Bílých) Karpatech

Výlet, Slovácko
Pokud máte rádi tajemství, místa se zašlou slávou a trochou adrenalinu, tak se vypravte na rozhlednu Jelenec v Bílých Karpatech. Čeká vás dobrodružná výprava se zážitkem na...
    Autor: devitihlavasan

Dětský ranč Hlučín

Výlet, Ostravsko
K dětskému ranči v Hlučíně se dostanete autem nebo autobusem z Ostravy, vystupte na zastávce "Hlučín, Štěrkovny". Na ranči se nachází domácí ZOO, můžete si koupit pro...
    Autor: Jednaradost

Od přehrady na Jelení horu.

Výlet, Krušné hory a Podkrušnohoří
Za jedním znejkrásnějších výhledů na Krušné hory. Autobus zChomutova mě dovezl kPřísečnické přehradě. Ta byla vybudována vletech 1969 - 1976 jako zdroj pitné vody....
    Autor: Hribal

Z Nespek přes rozhlednu Ládví do Ládví

Výlet, Posázaví
Vážení přátelé turistiky i Turistiky, tentokrát Vás pozvu na vycházku z Nespek do Ládví. Cestu započneme v Nespekách, kam dojedeme autobusem z Prahy od metra Budějovická. Od...

Frýdlant - letiště - Malenovice Borová

Výlet, Moravskoslezské Beskydy
Z Frýdlantu nad Ostravicí do Malenovic Borové. Chtěla jsem se podívat na letiště ve Frýdlantu, měla jsem štěstí, protože probíhal nějaý závod ve skákání padákem....

Z Košíř přes Skalku, Ladronku a Hvězdu do Liboce

Výlet, Praha
Vážení přátelé turistiky i Turistiky, tentokrát Vás pozvu na malou vycházku do přírody i za poznáním. Na...

Bílá - letní zábavní park

Výlet, Beskydy, Javorníky, Valašsko
Na Bílou je dobrý dojezd autem nebo můžete dojet vlakem do Ostravice a tam přestoupit na autobus a vystoupit na zastávce "Bílá, střed". V dětském zábavním parku je řada...
    Autor: Jednaradost

Zřícenina glorietu u Malého Boru.

Výlet, Šumava
Zcela opomíjených a pozvolna mizejících památek je vnaší zemi neuvěřitelně mnoho. Do této kategorie patří i zřícenina raně barokního glorietu u Malého Boru na...
    Autor: Bohumir

Zemí zamyšlenou 2014

Výlet, Jižní Čechy
Zemí zamyšlenou 2014 Po několika úspěšných ročních, po mnoha létech ticha a nakonec po třech nultých ročnících se v Blatné turistický pochod Zemí zamyšlenou dočkal...
    Autor: vildt

Žamberk- Východní Čechy

Výlet, Orlické hory a podhůří
Dobrý den, chci Vám představit jedno z měst, které se nachází v Pardubickém kraji,v bráně Orlických hor, má cca 6 000 obyvatel a protéká jím řeka Divoká Orlice, na soutoku...
    Autor: ggtyooojgfd

Když na Muzejní noc, tak do Muzea silnic (Vikýřovice u Šumperka)

Výlet, Hrubý Jeseník
Muzeum silnic ve Vikýřovicích u Šumperka je dnes již institucí zavedenou a známou. Současně zůstává...
    Autor: markyz63

Muzeum dr. Šimona Adlera

Výlet, Šumava
Můžeme přijet autem až k muzeu, kde se nachází parkovací plocha pro pár aut. Muzeum provozuje městský úřad v Hartmanicích a bylo vybudovánov roce 1997 jako památník...
    Autor: Hanz55

Naučná stezka Kladruby

Výlet, Plzeňsko
Naším cílem jeměsto Kladruby a jeho okolí. Město se pyšní krásnou dominantou, kterou je místní benediktinský klášter. A u něj také začíná naučná stezka, která nás...
    Autor: neratovak

14|15 BAŤŮV INSTITUT - co všechno byste chtěli vědět o fenoménu Baťa

Výlet, Zlínsko
Přijet do Zlína autem či veřejnou dopravou je velmi snadné. Nalézt 14|15 BAŤŮV INSTITUT hned vedle...
    Autor: ZdenekUrbi

CHRÁNĚNÝ PARK - JABLUNKOV

Výlet, Moravskoslezské Beskydy
Jeli jsme z Orlové autem do Chráněného parku u Plicního sanatoria v Jablunkově. Tento výlet jsem podnikla se svými rodiči už 21.6.2011 a dodnes na něho ráda vzpomínám, proto...
    Autor: Alilka

Výlet na rozhlednu Stradonka.

Výlet, České středohoří, Žatecko
Obec Stradonice, nad kterou se rozhledna Stradonka nachází, je velmi dobře dostupná zokolních blízkých měst, jako jsou Louny, Libochovice, či Peruc. Vmém případě jsem zvolil...
    Autor: rychlobezka

Andělské louky podruhé (ačkoliv poprvé)

Výlet, Hrubý Jeseník
Po návratu z rockové show jsem potřeboval poněkud pookřát, tudíž sednu odpoledne na kolo a jedu se podívat do Rejchartic, což je dnes spíš malá horská víska nad Rapotínem u...
    Autor: Bobkart

Rajská Břeclav, aneb Slavnosti Rajčat v Břeclavi 16.8.2014

Výlet, Lednicko - Valtický areál
Cíl: Břeclav a blízké okolí. Břeclav jedopravní křižovatkou na jižní Moravě a snadno přijedete vlakem,...
    Autor: IvanaSali

Jistebnické rybníky

Výlet, Ostravsko
Jen odpolední projížďka a procházka za město. Krásný kus přírody kousek od Ostravy. Ráda sem chodím, když není čas na delší výlet. Jídlo doma, jinak jsou v...

Do Chval pro pochvalu

Výlet, Praha
Vážení přátelé turistiky i Turistiky, tentokrát Vás pozvu na návštěvu zámku Chvaly neboli Chvalské tvrze. Dostanete se sem autobusem č. 273,269,nebo 223 od metra Černý Most...

Na Přílucký rybník a Šťákovy paseky

Výlet, Zlínsko
Jednu letošní březnovou neděli jsme se vzbudili do tak krásného jitra, že jsme neodolali a rozhodli se alespoň pro půldenní procházku. O sobotním večeru je ale člověk...