Výlety - Česká republika

Nastavit aktuální polohu

Mumlavské vodopády – vodopád Kamenice – Alfrédka – Harrachov

Výlet, Krkonoše
Celá trasa měří přibližně 15 km. Když si sebou vezmeme svoje jídlo a pití, neutratíme za ni ani korunu –...

Stará Hůrka

Výlet, Šumava
Jako cíl tohoto výletu jsme si vybrali místo, kde v minulosti stávala obec Stará Hůrka. Vznik obce se datuje do roku 1732, kdy zde byla založena sklářská huť. Obec se postupně...
    Autor: neratovak

úžasný Český Krumlov

Výlet, Jižní Čechy
V Českém Krumlově jsem byla několikrát, pokaždé mě atmosféra zámku a historických uliček nadchla. Myslím si, že nejkrásnější čas pro návštěvu je tak konec...

Penzion Hradní Bašta

Západní Čechy, Bečov nad Teplou
na náměstí v blízkosti vstupní brány na zámek a hrad. Penzion má dvě části - starou z roku 1741, která prošla důkladnou rekonstrukcí a novou, která byla přistavěna.
Cena od: 1380,-Kč,
reklama

Přes kopečky křížem krážem

Výlet, Středočeská pahorkatina
Přes kopečky křížem krážem Zajímavý název pochodu a ještě ve Zdicích, kam je dobré spojení vlakem, to dohromady nás zlákalo k jeho absolvování. Ve Zdicích byl start...
    Autor: vildt

Dobřany, město jižního Plzeňska.

Výlet, Plzeňsko
Na výlet do Dobřan nás zlákala novinová zpráva, která oznamovala, že město slaví 770 let od svého založení. Již z uvedeného data plyne, že se jedná o místo poměrně...

Odpolední exkurze na Komorní hůrku, Stein a přehradu Skalka

Výlet, Ašsko - Chebsko
Sraz v 13:25 na autobusové zastávce Komorní Dvůr. Jarní druhy rostlin Komorní hůrky a její...

16. VELIKONOČNÍ JARMARK V MUZEU CHEB

Výlet, Ašsko - Chebsko
sobota 28. března 2015 od 10.00 do 17.00 hod., https://www.youtube.com/watch?v=FmSaTw20FHU 16. VELIKONOČNÍ JARMARK V MUZEU CHEB Na sobotu 28. března připravuje Muzeum Cheb...

Obojživelníci Chebska – pískovna Dřenice

Výlet, Ašsko - Chebsko
Sraz v 9:30 na aut. zast. Odrava, Potočiště, rozc. (cca 200 m od benz. na tzv. Ypsilonce). Poznávání obojživelníků, ukázka snůšek a obojživelníků v terénu. V případě...

Na bobří hráze a předjarní květenu na Pomeznou u Chebu

Výlet, Ašsko - Chebsko
Sraz v 10:40 v Pomezí nad Ohří na točně MHD č. 4 u bývalé roty, tj. u vlakové...

Plzeňská šlapka

Výlet, Plzeňsko
Plzeňská šlapka Tento turistický pochod je známý mnoha krásnými trasami, zajímavými občerstvovacími zastávkami a také pěkně upravenými cestičkami. I my jsme se...

naučná stezka Loučeň

Výlet, Polabí
http://s25.postimg.org/cc3ozon7z/mapka_naucny_stezky_loucen.jpg Zámek Loučeň je určitě krásná stavba, jeho prohlídka a procházka po zámeckém parku je určitě pěkný a...
    Autor: kalinka1631

Slavnostní otevření centra Eden a Slavnosti jara, Bystřice n.Pernštejnem.

Výlet, Českomoravská Vrchovina
Předpokládám, že v Rožnovském skanzenu byl každý. Zjednodušeně se dá tento areál k němu přirovnat. Něco...
    Autor: Traper

Za barokem do Valče

Výlet, Slavkovský les, Doupovské hory
Městečko Valeč ležící na úpatí Doupovských hor je asi místem s největší koncentrací barokních staveb. O výjimečnost tohoto místa se postaral šlechtický rod Štampachů,...
    Autor: neratovak

For Garden - PVA Letňany

Výlet, Praha
Veletrh For Garden spojený s For Habitat, For Furniture a For Office jsem navštívila hlavně proto, že jsem dostala možnost vybrat si u stánku s růžemi Kordes zdarma jakoukoliv...
    Autor: kalinka1631

České, poctivé, tradiční a kvalitní to jsou České bedýnky!

Výlet, Pardubicko
V dnešní době je každý z nás zasypán různými reklamami na výrobky a zboží. Ale je to zboží a výrobky...
Výlet za gastronomií

Horažďovická 50 - 49 ročník

Výlet, Jižní Čechy
Horažďovická padesátka 49.ročník Od místa startu na malém nádvoří zámku jsme zabočili doleva, prošli spodní branou, pod zámkem opět doleva na most přes rameno Otavy...
    Autor: vildt

Z Loučimi do Dobré Vody u Pocinovic.

Výlet, Chodsko, Tachovsko, Stříbrsko
Počasí na konci zimy na výlety sice moc neláká, ale pokud se ukáže slunce, má člověk cukání zase někam vyběhnout. Možností je vždy hodně a chce to, vybrat něco...

Sv. Kopeček u Olomouce jinak

Výlet, Střední Morava - Haná
Zvu vás k návštěvě Sv. Kopečku u Olomouce a nabízím trochu netradiční pohled na známé poutní místo. Když se vydáte k chrámu od autobusové zastávky, minete krásné...
    Autor: devitihlavasan

Svatý Jan pod Skalou

Výlet, Středočeská pahorkatina
Svatý Jan pod Skalou Výlet a pěší putování v okolí městečka Svatý Jan pod Skalou jsme plánovali opět celé tři roky až ve čtvrtém roce se nám ho podařilo uskutečnit....

Mělnické Vtelno

Výlet, Polabí
Tento článek vznikl tak trochu ze sentimentality. Obec Mělnické Vtelno zahrnuje původní tři samostatné obce – ještě Vysoká Libeň a Radouň. Ta byla ze všech tří...

Z Újezda přes Krásné Zátiší a Bojatín do Vysokého Pole

Výlet, Beskydy, Javorníky, Valašsko
Od mé průzkumné cesty po Vizovických vrších okolo Klášťova neuběhlo ještě ani 14 dnů a já se znovu...
    Autor: Franta

kratší trasa na běžkách : Harrachov - Studenov - Ručičky - Rýžoviště

Výlet, Krkonoše
Pro méně zdatné nebo v případě, že si chcete dát míň do těla, mám návrh, jak si udělat menší výlet na...
    Autor: kalinka1631

kochám se zase v zahradnictví Chládek

Výlet, Praha
............ a tak jsem se zase vypravila do království rostlin, květin a dekorací, do zahradnictví Chládek. Venkovní prodejní plocha byla ještě zavřená, ještě na to není...

Choco-Story muzeum - čokoládový zážitek v centru Prahy

Výlet, Praha
Choco-Story muzeum – muzeum čokolády je v Praze již od roku 2008. Patří do rodiny muzeí s pobočkami v Belgii,...
Výlet za gastronomií

Ze Svitávky na kopec Hradisko

Výlet, Moravský kras a okolí
Výlet směřuje do severní části blanenského okresu, do široké a ploché Boskovické brázdy na výrazný kopec Hradisko u městyse Svitávka. Autem se sem dá přijet od Brna či...
    Autor: pasatur

Jedním krokem ve třech státech - trojmezí Hrčava

Výlet, Beskydy, Javorníky, Valašsko
Jedním krokem ve třech státech - trojmezí Hrčava 8.3.2015 Sluníčko svítí a je na čase podívat se do...
    Autor: vachovi

Vranovský hřeben - zřícenina Frýdštejn a Vranov - Pantheon

Výlet, Český ráj
Vracíme se z Krkonoš, ale cestou se musíme ještě zastavit v Českém ráji. Je to oblast, kterou jsem si...

Splněný dětský sen - rozhledna U borovice

Výlet, Krkonoše
Jedeme z Krkonoš do Českého ráje. Nedaleko Roprachtic najednou zahlédneme v poli hezkou rozhlednu. U silnice opět na poli je udělané menší parkoviště, na rozhlednu je to už...

Zámek v Klášterci nad Ohří a něco navíc.

Výlet, Krušné hory a Podkrušnohoří
Pobývat v Kadani a nezajet do Klášterce nad Ohří snad ani není možné. Porcelán vystavovaný ve zdejším zámku se jen tak někde nevidí. Když se k tomu přidají stavební...

Ranch Viktorie- putování na koni

Výlet, Hrubý Jeseník
Do Šumperka za koňmi, aneb útěk z civilizace! Minulý podzim jsem se rozhodla splnit si svůj sen. Stát se na pár dní kovbojem a na koňském hřbetě putovat skrz lesy a brodit...