Výlety - Česká republika

Nastavit aktuální polohu

Říčky v Orlických horách - Zakletý - Pěticestí - Mezivrší - Říčky

Výlet, Orlické hory a podhůří
Jeden víkend jsme se rozhodli strávit v Orlických horách. Pro ty, kdo bydlí v Praze a okolí je to trochu...

výstava jarní "Zemědělec" - výstaviště Lysá nad Labem

Výlet, Polabí
Letos to bude 42. národní výstava zeleně, mechanizace, pěstitelství, květin, ekologie a zpracování...
    Autor: kalinka1631

Svéradice, ves v „ Zemi zamyšlené“.

Výlet, Jižní Čechy
Za oknem vlaku se občas mihne tmavá hladina Otavy a pohled na Horažďovice je znamením, že za chvíli budu přestupovat. Vlak z Horažďovic předměstí do Plzně odjíždí na minutu...

Penzion Hradní Bašta

Západní Čechy, Bečov nad Teplou
na náměstí v blízkosti vstupní brány na zámek a hrad. Penzion má dvě části - starou z roku 1741, která prošla důkladnou rekonstrukcí a novou, která byla přistavěna.
Cena od: 1380,-Kč,
reklama

Praha: výstava Hrady a zámky objevované a opěvované aneb co všechno se vejde do hradní Jízdárny

Výlet, Praha
Národní památkový ústav a Správa Pražského hradu uspořádaly...
    Autor: markyz63

Svatoborskou vrchovinou na horu Teleček.

Výlet, Šumava
Jedním ze zajímavých podcelků Šumavského podhůří je zcela jistě Svatoborská vrchovina. Horské pásmo je protažené ve směru severozápad – jihovýchod a jeho délka je kolem...

Jablonné v Podještědí - klášter a bazilika

Výlet, Lužické hory, Ještědský hřbet
Jedeme autem, jedeme do Krkonoš, ale když jsme cestou zahlédli informační tabuli, že v Jablonném v Podještědí je unikátní bazilika minor a že historické jádro města je...

Údolím Ostružné ze Sušice do Hrádku.

Výlet, Šumava
Krásný únorový den s modrou oblohou se jen stěží dá prožít doma za kamny. Vybíráme si pro náš výlet krátký úsek údolím šumavské řeky Ostružné. Něco málo o řece...

Praha: výstava Otevři zahradu rajskou aneb benediktini ve Valdštejnské jízdárně

Výlet, Praha
Výstavy ve Valdštejnské jízdárně standardně patří k tomu nejzajímavějšímu, co Praha kulturymilovnému...

Festival světla - Plzeň 2015

Výlet, Plzeňsko
Festivaly světla se už konaly v minulých letech a nejen v Plzni, ale i v Praze a v Olomouci. V Plzni jsem až do včerejška nikdy nebyla. Patřila mezi města, která jsem chtěla...

Milíře

Výlet, Kralický Sněžník
Na Ramzovou nebo do Petříkova, předpokládejme, že čtenář Turistiky je dostatečně vzdělán a podle svých možností a nálad zvolí vhodný dopravní prostředek (vlak, autobus,...
    Autor: Bobkart

Sloup v Čechách - naučné stezky

Výlet, Lužické hory, Ještědský hřbet
Jedeme autem do Krkonoš a chceme si prohlédnout skalní hrad Sloup v Čechách. Zájem o zdejší lokalitu byl a je i v současné době velký, proto zde byla vybudována rozhledna a...

Sloup v Čechách - rozhledna Na Stráži

Andrejšky - Starý Plzenec

Výlet, Plzeňsko
Do Starého Plzence jezdí vlaky každou hodinu z Plzně směrem do Českých Budějovic a jezdí sem i městská hromadná doprava. Krásný skalní útvar ke kterému se lze dostat...
    Autor: LIGGI

Vildštejn,, hrad který unikl zkáze.

Výlet, Ašsko - Chebsko
Hrad Vildštějn a město Skalná patří k těm místům na Chebsku, která by neměl turista vynechat. Z Františkových Lázní to je směrem k severu něco kolem 7 kilometrů a po...

Výlet do města Chebu.

Výlet, Ašsko - Chebsko
Cheb, jedno z nejstarších měst naší země je místem, které má každému návštěvníkovi co nabídnout. Není nijak nadnesené tvrzení, že tudy procházely dějiny. Bylo v zájmu...

Harrachov - Vodopády na Mumlavě - Sklárna

Výlet, Krkonoše
Do Harrachova je možné přijet autem, autobusem i vlakem. Jedeme za přírodou i poznáním. Harrachovu, hlavnímu městu západních Krkonoš, dominuje tok řeky Mumlavy, který...
    Autor: Mathylda

Čarovným lesem dědy Mráze na Městské skály

Výlet, Hrubý Jeseník
První únorovou sobotu navštívilo Šumperk tak krásné – byť mrazivé – počasí, že bylo opravdu škoda zůstat sedět doma. A nic na tom nezměnily ani fantastická Verunka...

Sloup v Čechách - skalní hrad

Výlet, Lužické hory, Ještědský hřbet
Jedeme autem, jedeme do Krkonoš. Je pravda, že trochu oklikou, jenže u nás je tolik krásných míst, která chceme vidět, že to jinak nejde. A když se tady v těch místech...

Po reportáži v ČT za pulčínskými ledopády

Výlet, Beskydy, Javorníky, Valašsko
Po reportáži v ČT za pulčínskými ledopády 15.2.2015 Tak v pátek večer se dívám na zprávy a zaujala mě reportáž o nějakých zbarvených ledopádech v Národní...
    Autor: vachovi

CHEBSKÝ MASOPUST 2015

Výlet, Ašsko - Chebsko
Sraz všech účastníků letošního masopustního průvodu je jako každoročně ve 13.45 u Západočeského divadla v Chebu. Za zvuků muziky i jiného rozpustilého rachocení a...
    Autor: MuzeumCheb

Chebský hrad, krása románského slohu.

Výlet, Ašsko - Chebsko
Mezi nejzajímavější památky města Chebu patří bezesporu hrad. Při našem pobytu v této oblasti jsme jej zařadili mezi ta místa, která musíme vidět. Psát o dějinách hradu...

Panská skála - čedičový útvar

Výlet, Děčínsko a Lužické hory
Jedeme autem, jedeme do Krkonoš. Je pravda, že trochu oklikou, jenže u nás je tolik krásných míst, která chceme vidět, že to jinak nejde. Proto jsme zajeli do České Kamenice a...

hrad Choustník u Tábora

Výlet, Jižní Čechy
Hrad Choustník najdeme nedaleko Tábora u vesnice Choustník. Kdybychom chtěli navštívit ještě další místa v okolí, můžeme se podívat do Chýňovských jeskyň, jet na Kozí...

Víťova rozhledna

Výlet, České středohoří, Žatecko
Jedeme autem, jedeme z Litoměřic do Krkonoš. Tuto rozhlednu nedaleko vsi Náčkovice u Lovečkovic v Českém středohoří severovýchodně od Litoměřic nelze přehlédnout. Od...

Na Valentýna na čichavce líbajícího do ostravské ZOO

Výlet, Ostravsko
Na Valentýna na čichavce líbajícího do ostravské ZOO 14.2.2015 Slunnou valentýnskou sobotu, i když špatné...
    Autor: vachovi

Komorní Hůrka a lesopark Amerika.

Výlet, Ašsko - Chebsko
Pobývat ve Františkových Lázních a nezajít na Komorní Hůrku ( 503 m.n.m.) snad ani není možné. Ve třetihorách se tu mělo rozkládat velké solné jezero, které zabíralo...

Pod magickou horou

Výlet, Kralický Sněžník
Autem. Ačkoliv Dolní Morava není od našeho bydliště nijak přehnaně vzdálená, periferie nedaleko státní hranice, značné vylidnění i horská poloha učinila z cesty do...
    Autor: Bobkart

Jizerka - Jelení stráň - Pytlácké kameny - Smědava - Jizerka

Výlet, Jizerské hory
https://www.youtube.com/watch?v=3iyDFekPBR4 ( video složené z mých oblíbených fotek Jizerek ) Minule jsem se...

Kouzelné Františkovy Lázně.

Výlet, Ašsko - Chebsko
Nevím, kolikrát už jsem toto hezké město navštívil. Vždy to bylo bohužel jen na několik hodin a jelo se dál. Tentokrát to bude o mnoho lepší, náš pobyt v tomto lázeňském...

KOVOZOO na Kongresovém centru

Výlet, Slovácko
areál firmy REC Group (bývalý Kovosteel), Kongresové centrum Nové sklepní prostory Kongresového centra se staly dočasným útočištěm pro některá zvířátka z...