Výlety - Slovácko

Nastavit aktuální polohu

Hluk, Vlčnov a rozkvetlé Slovácko aneb luhačovický výlet čtvrtý

Výlet, Slovácko
Popisovaný výlet mě zavedl do těch míst Slovácka, která nejvíce proslavily tradiční Jízdy králů, dnes již...
    Autor: markyz63

Nový Světlov, Bojkovice a velké nebeské představení aneb luhačovický výlet druhý

Výlet, Slovácko
Také druhý luhačovický výlet jsem absolvoval za použití automobilu, ale i vtomto případě je možno vyrazit po...
    Autor: markyz63

Okruh Luhačovice - Pozlovice - Obětová

Výlet, Slovácko
Celodenní výlet začíná na železničním nádraží (nebo na parkovišti). Trasa prochází hlavní třídou (informační centrum), vstupuje do areálu lázní, který částečně...
    Autor: PavelMaPa

Park Rochus

Výlet, Slovácko
Na tento výlet je možné se vypravit jak pěšky, tak na kole. Půjdeme prozkoumat nově vznikající a vyvíjející se přírodní park blízko Uherského Hradiště. Najíst...
    Autor: Alosha

Okruh ke Kalíšku, na Zavadilku a Kameňák

Výlet, Slovácko
Vyrazíme z Bohuslavic, místní části Kyjova, dobře dostupných vlakem i autobusem. Od železniční stanice nejprve vystoupáme loukou po červené pěší značce nad obec do lesa a...

Plže Petrov

Výlet, Slovácko
Pár kilometrů od Hodonína a od Strážnice najdeme na cestě č. 55 malou obec Petrov, která se může pochlubit krásnou skupinou viných sklepů, památkovou rezervací lidové...
    Autor: Miaucis

Rozhledny v okolí Velkých Pavlovic

Výlet, Slovácko
Jdeme pěšky z Velkých Pavlovic na tři rozhledny v okolí. Začínáme u Vinařského penzionu a šlechtitelské stanice André ve Velkých Pavlovicích. Žlutá turistická značka nás...
    Autor: vala1959

Barokní hřbitov Střílky

Výlet, Slovácko
Ojedinělý barokní hřbitov najdeme v malé obci Střílky mezi Vyškovem a Uherským Hradištěm, jen kousek od Koryčan. Střílky leží na hlavní cestě č. 50 ve směru od Slavkova...
    Autor: Miaucis

Putování za burčákem

Výlet, Slovácko
Jedeme autobusem do Milotic. Jdeme pěšky od zámku v Miloticích po zelené tur. značce kolem vinných sklepů Šidleny ke kempu Josef a do Dubňan. Kolem Jarohněvického rybníka k...
    Autor: vala1959

Skanzen Strážnice – za historií Slovácka do přírody

Výlet, Slovácko
Když se vysloví pojem muzeum vesnice jihovýchodní Moravy, nejspíše si představíte historickou budovu na vesnici...

Jak básníkům chutná život ve vinných sklepech Plže

Pokud byste i vy chtěli okoštovat tu pověstnou "frankovku", která měla ohnivou barvu, plnou chuť a vůni...

New Age – New Taste

Výlet, Slovácko
Dávná legenda o templářích praví, že právě jejich mapy pomohly španělským a portugalským mořeplavcům objevit nový svět. Templářské sklepy Čejkovice kráčí vtradici...

Nětčické sklepy: dobrá a ještě lepší vína!

„Celý večer jsme ochutnávali dobrá a ještě lepší vína. Bože, to byly užitečné chvíle! Jak se nám...

Procházka Halenkovicemi

Výlet, Slovácko
Poslední červnovou sobotu je ráno mlha, ale v 10 hodin už se krásně vyjasnilo, takže vyrážíme na výlet do obce, která má asi 1680 obyvatel - Halenkovice. Rozkládá se nad...

Nezaměnitelný půvab Mařatických vinohradů

Výlet, Slovácko
I zcestovalí vinaři určitě dají za pravdu tvrzení, že na světě lze jen stěží nalézt místo, které by se podobalo Slovácku na Uherskohradišťsku. Typickým rysem Slovácka...

Velký okruh Modrými horami z Kobylí do Bořetic

Trasu zahájíme v Kobylí u železniční stanice, po modře značené pěší značce severním směrem vyjdeme z...

Ve stopách J.A.Komenského přes nové rozhledny Korytná a U Křížku

Výlet, Slovácko
Vyrazíme od koncové zastávky autobusu v obci Horní Němčí. Přes ves nevede pěší turistická značka, ale...

Jarní výlet do Uh. Hradiště

Výlet, Slovácko
Téměř každým rokem jezdíme ve velikonoční sobotu na návštěvu do Uh. Hradiště k mé matce, která slaví 1. 4. narozeniny. Také letos jsme se sem vypravili na výlet. Jaro si...

Kolem na Velký Lopeník

Výlet, Slovácko
Jak říká jeden můj známý, hory, které se jmenují hory a mají přídavné jméno nejsou žádné hory, protože ty opravdové to nemusí dokazovat (nechci mu zcela odporovat, v...
    Autor: Bobkart

Dvě perly Buchlovských hor

Výlet, Slovácko
Z našeho balkonu v paneláku ve Zlíně - dohlédneme při jasném počasí až na hřeben CHřibů - na kopec, na jehož vrcholu stojí jeden z nejkrásnějších moravských hradů -...

Za Bzeneckou lípou

Výlet, Slovácko
Do vinařského města Bzence proslavenéhozlatavým vínem s vůní lipovéhokvětu, nazvaného Bzenecká lipka odrůdy Ryzlink rýnský, se dostaneme vlakovým spojem s nutností...
    Autor: Vladin

Výlet na moravské Slovácko - skanzen ve Strážnici a zámek v Miloticích

Výlet, Slovácko
Tentokrát nás bylo více - jeli jsme s manželem na výlet společně s jeho rodiči.Ráno jsme se setkali v...

Běh za bořetickým burčákem

Výlet, Slovácko
Víno není jen alkohol. Víno je společenský nápoj. Pokud se o ně zajímáte, vyzkoušejte vinařskou turistiku. Připravili jsme pro vás seriál o vinařských zajímavostech, dáme...

Vinobraní Prušánky 15.9.2012, areál Nechory

Tak tady jsme ještě nebyli. Podle internetu a strýčka Google by to mohlo být zajímavé. Nechory jsou vesnička složená jen a pouze zvinných sklepů. Tudíž byl předpoklad, že...
    Autor: Traper

Vinobraní Moravská Nová Ves 8.9.2012

Výlet, Slovácko
Je to už 10 let, co jsme byli na vinobraní vMoravské Nové Vsi. Mezitím jsme už navštívili na desítku jiných míst. Některá i vícekrát. Vposlední době se nám však vracely...
    Autor: Traper

Po hřebeni Bílých Karpat

Výlet, Slovácko
Cílem výletu je hřeben Bílých Karpat v oblasti Filipovského údolí.Začátek cesty pro automobilisty je na zpevněné ploše pro nakládku dřeva z okolních lesů asi 500 m nad...
    Autor: Diego

Září – doba vinobraní I.

Vinařský srpen – Slovácko

Vinařská nej – nejsevernější a nejkratší vinařská stezka Moravy

Mikroregion Podchřibí

Mikroregion Podchřibí je složen z několika sdružených obcí ležících v Jihomoravském kraji v okrese Hodonín. Sdruženy jsou tyto obce: Vřesovice, Ježov, Kelčany, Skalka,...