Zvířetice-hrad a zámek nad řekou Jizerou - diskuse

• 25.9.2012 22:02

Moc klidu tu není,jak slibuje popis nahoře,dá se sem dojet autem a tak se tu často fotí svatby.Je to ale stranou od lidských sídel,tak se tu spíše pohybují zamilované dvojice a rodinky s dětmi.Bohužel stejně jako na jiných místech,kam chodí lidé,je i tady hodně podpapíráků.A jak na potvoru všude tam,kde by se dalo celkem příjemně a romanticky přespat.Jinak nádvoří je tu velké,členité a často používané ke srazům a setkáním různých skupin lidí včetně trempů a turistů:)

• 12.6.2012 12:21
    Rozsáhlá zřícenina hradu. Tento hrad musel být dost velký ve svém původním stavu.
    Petr Berka
    Zvířetice jsou nádherné
    17.11.2011 11:55
    V Bakově je také úžasný starý mlýn s funkční mlýnicí z konce 19.století. Majitel vás rád vezme na prohlídku, je to neskutečný zážitek vidět všechny ty mašinky v chodu, jak je pohání nevelké množství vody. Klobouk dolů před našimi předky (http://mlyn.vyrobce.cz)
  • Zvířetice a hrad nad řekou Jizerou
    16.11.2011 7:52

Jen dodávám, že Havel nebyl z Lamberka,ale z Lemberka- jen malá chybička v písmenku,ale už to udává jiný název místa...Smile,jen pro zajímavost Zámek Lemberk je u Jablonného v Podještědí,kde Havel žil se Zdislavou,později svatou...

cestovatel
    24.8.2011 18:12
     v noci sovo nic není vidět a ve dne jseš slepá.schody do věže jsou už opravené a věž je přístupná.
    Sova sněžná
    zv jiz
    29.4.2009 19:31
    húú tak nevím húúhú kde je ta jizera húúú já jitam nikde neviděla húú
    chodec
    RE> pěkný výlet
    26.11.2008 15:07
    Problém je o něco výše ve věži: vnitřní schodiště je zničené požárem.
    ziki1
    pěkný výlet
    3.11.2008 9:26
    Ano, Zvířetice se skutečně nachází kousek za Mladou Boleslaví. Líbilo se mi, jaký je na místě klid, člověk si tam může jen tak lehnout na trávu a nerušeně relaxovat. Pro slunečný podzimní den místo jako stvořené. Pouze škoda zákazu vstupu na nejvyšší věž, schody vypadají v dobrém stavu tak nevím, v čem je problém
    Daniela
    Zvířetice ve Středočeské pahorkatině?!
    19.8.2008 17:00
    Tak nevím, buď se všechny mapy České republiky mýlí a Zvířetice skutečně leží v oblasti Středočeské pahorkatiny, nebo se mýlí autor a já můžu dál klidně spát, beze strachu, že nám ty Zvířetice někdo ukradl... Zřícenina hradu Zvířetice leží, jak autor správně napsal, nedaleko Bakova nad Jizerou, tudíž nedaleko Mladé Boleslavi. Tudíž asi 70km SEVERNĚ od Prahy...