Zemědělský skanzen "U Havlíčků" Rapotín - diskuse

Hvězda Radek
    Bohužel už ne nikdy více
    28.10.2022 21:49
    Pan Havlíček je vskutku za své vstupné bohužel asi považován za jiného člověka než se tváří nelze očekávat nic jiného než pochopení nad svéhlavosti člověka kt myšlenku v dobrém smyslu dle časového vývoje a obracejí se na Korona výr mně přijde jako blázen a nedá se o ničem jiném hovořit považoval bych toto místo za už zapomenuté a obloukem bych se mu vyhnul
    Hvězda Radek
    Bohužel už ne nikdy více
    28.10.2022 21:43
    Pan Havlíček je vskutku za své vstupné bohužel asi považován za jiného člověka než se tváří nelze očekávat nic jiného než pochopení nad svéhlavosti člověka který mínil myšlenku v dobrém smyslu
    novák
    Hruza
    15.8.2022 9:55
    Hodně cestujeme po republice, ale takovou hruzu nikde u nás nenajdete, vypadalo tam jak někde ve skladyšti kamene aželezného šrotu i majitel tak vypadá ahrozně páchne, už nikdy více, zkažené odpoledne, nedoporučuji ! ! Pepa
    novák
    Hruza
    15.5.2022 8:59
    Katastrofa, myslel jsem že jsem přišel do kamenolomu nebo někde na betonárku. Všude nepořádek , toaleta - děs, idealní chytit nějakou nemoc. Nic podobného jsem nikde v evropě nevyděl. pepa
    Léňa
    Léčba šokem
    15.4.2022 19:59
    Navštíli jsme toto místo, protože jsme tím chtěli překvapit milovníka traktorových veteránů. A překvapení bylo fakt obrovský! Ukázka dětských rozbitých prolézaček, skluzavek a dalších nebezpečných atrakcí s ovčím trusem okolo, park soch a sošek který nemáte šanci vidět nikde na světě, prasátka, která kňučí hlady, pár kachen, který měli k pití jen několik let zkaženou cosi jako vodu, a neskutečná sbírka železného šrotu, který se díky rzi rozkládá před očima. Tkaže náš milovník historických traktorů má doživotní trauma a nám ostatním nezbývalo nic jiného než se jít z toho šoku ožrat. Opravdu nezapomenutelný zážitek.
    Eco
    21.3.2022 16:45
    Jedním slovem: "WOW!". Panoptikum bizáru jakou jsem v životě neviděl a určitě už neuvidím. V galerii socha Jana Nepomuckého vedle sochy bůžka a krokodýlů. Kýč je slabý slovo. Muzeum veteránů je víceméně šrotoviště a o zázemí zvěřince se budou ocháncům zvířat zdát noční můry ještě po roce. Při troše štěstí potkáte i majitele (hledej bezdomovce), kterej všude byl, všechno zná a hlavně všechno stojí za prd. Všem dobrodruhům vřele doporučuji!
    Zdenka Suská
    Absolutni katastrofa
    20.8.2021 7:34
    Tak otresnější zážitek, jako z teto vystavy všeho možněho a ničeho - nemám ! Jedná se o sbírku rezaveho železneho šrotu a "galerii" všeho možného, s nadsázkou uváděné jako soch, s kterymi to nemá nic společného. Kromě dvou oslů, nejaké -neurčité ryby v jezírku, jednoho papouška a párku domácích kačen,tam není ze zvířat nic k vidění. Upřímně nevím, za co ten pán vybírá vstupné, které není zrovna nejmenší, prohlídku zvládnete do 20 minut, potom už se radši na nic dívat ani nechcete Někdo z kompetentních by měl posoudit, zda je tato prohlídka vůbec možná a jestli by nebylo reálnější ji UZAVŘÍT !
    Ivana Šreková
    Chudáci zvířata
    1.8.2021 12:50
    Musím říct, že jsme se nakonec museli smát, že jsme jako další blbci panu Havlíčkovi za návštěvu zaplatili 210 Kč. Bylo tam docela dost lidí, takže výdělek musel být dobrý. Vem to čert, ale líto mi bylo těch zbylých zvířat. Podle příspěvků jich tam bylo dříve víc. Příští týden chci zavolat na veterinární správu a zeptat se, jestli to tam kontrolují.
    Marek Smýkal
    Nikdy více
    9.7.2021 19:49
    Dnes jsem navštívil s rodinou a snažím se tento otřesný zážitek vytěsnit. Bohužel myšlenky se mi k tomuto smetišti stále vrací. Špína, bordel, hromada holubů, v klecích nasráno na kopec. Personál vypadal jako poslední přeživší z čarodějnických procesů. Je mi líto, že za předražené vstupné bude prsvdeoodon nakoupeno jen kamení a cement, aby mohla vzniknout další ohavnost. Nechápu, že na tohle může upozorňovat cedule u hlavní cesty. Měl by to zhrnout buldozer.
    Marika
    Jiný pohled
    8.7.2021 8:39
    „Já tedy s negativními komentáři úplně nesouhlasím. Je pravda, že to není naleštěný nablýskaný park tvářící se jako farma, ale spíš náhled do historie a tvrdé reality pomíjivosti. Myslím, že tam bylo odvedeno spousta práce. Zvířata mají dobré podmínky a několik čapích hnízd přímo nad hlavou taky potěší. Myslím, že za návštěvu to rozhodně stojí. Adi bych vylepšila popisky u zvířat či některých exponátů a přidala možnost zakoupení sáčku s krmivem, aby děti mohly zvířátka samy nakrmit.“
    J.Z.
    ohavnost
    22.7.2020 16:46
    Dnes jsme bohuel navštívili toto unikum.Tento otřesný zážitek budu dlouho vstřebávat,nechápu popis zoopark-zvířata jsou zralá na odebrání,atrakce-kde??kýčovité sošky umělecky dotvořené barvami,všude veteš,šlína,bláto...meditační zona? to jako vážně? Arboretum? Nedoporučila bych nikomu.Jedině jako odstrašující příklad pro děti,aneb jak to dopadá,když člověk s duševní poruchou netřídí odpad....nepřispěla bych ani korunu,mrzí mě 190 kč vyhozených na nákup dalších dreků z betonu do radobyarboreta.
    Max
    Hrůza!!!!!
    23.4.2019 0:17
    Dnes jsem navštívil něco jako muzeum, musím říci že takovou hrůzu jsem už dlouho neviděl !!!!! Arogantní majitel, drahý vstup, všude bordel a ve stodole katastrofa. Pán by měl jít na léčení. Zvířata trpí, nějaké žrádlo jsem nezahlédl. Ve stodole špína a všude prach, mrtvé myši a šílený stav budov. Pohled na elektroinstalaci ve stodole je alarmující. Nechápu jak tohle může někdo schválit. Je to tak na zásah elektrickým proudem, nebo zralé na požár. Technický stav některých budov je tak na celkovou demolici !!!!!!
    Vikina
    Někdo by to měl zavřít
    17.8.2015 9:27
    Dobrý den, byli jsme tam minulý týden s dětmi. Nechápu, jak může v dnešní době ještě něco takového existovat, beztrestně. Skanzen hromada rezavého šrotu, na hromadě.Malý areál, ale velký kýč, posbíraný co někdo dal a to se mě paní ptala u pokladny velmi nepříjemně, jestli chceme fotit, že je to za 35Kč.Většina zvířat v nevyhovujících podmínkách, velbloud, bylo napsáno, že se léčí...vychrtlý na kost.Pro děti hřiště, snad nejhorší co jsem viděla!Neukotvené prolézačky, posbírané ze školek...plastové domečky rozbité, v jednom obrovské vosí hnízdo! No co dodat, zdřejmě součást zoo parku. Vyhozené peníze...
    Verča
    22.7.2014 18:09
    Hrůza, hrůza, hrůza, u pokladny paní, která pusu neotevře ani nepozdraví ani neodpoví. Co mě, ale úplně zarazilo, jsou hnusné plastové koše Algida, které jsou umístěny každé 2 metry, i uprostřed dětského altánku. Je to strašně všechno přeplácané a působí to hrozně. Internetové stránky mají pěkné, bohužel realita je jiná. Nelíbí se mi ani, že jsem na jejich stránkách napsala svůj názor a byl mi vymazán. Celý skanzen je jako jeden velký kýčovitý nepořádek. Mrzelo mě i, že píšou, že je možné se projet na oslíkovi, ale to bychom tam museli čekat asi do teď. Za mě a mou rodinu už nikdy více.
    Jitkia
    Negativní zkušenost
    21.7.2013 19:33
    Byli jsme v tomhle areálu asi před 10 lety a moc nás nadchnul. Bylo to ve stylu kontaktní zoo, ve stánku se daly koupit tyčinky pro zvířátka. Teď jsme tam byli znovu a příjemnou vzpomínku bohužel přebyla ta negativní. Je z toho vrcholně nevkusný zábavný park v americkém stylu, kde je splácáno všechno možné v ukrutném bordelu. Pokud chcete zažít vrchol veškerého nevkusu korunovaný strašlivým nepořádkem, vzhůru do zemědělského skanzenu Rapotín!
    Franta horák
    Re: já to vidím jinak
    7.5.2013 17:43
    Již nikdy více !!!!!!!!!!!!!! 190kč za 4členou rodinu je na to co je tam k vidění šílená cena. Navíc jsem se dozvěděl, že za tyto peníze se buduje pro pana havlíčka luxusní bydlení a po nás by nejraději chtel, aby sme jeste donesli krmení pro zvířátka, jak je na tom špatně.
    Nakobyl
    já to vidím jinak
    18.2.2013 18:00
    Už jsem tam dlouho nebyl,ale jak znám pana Havlíčka,moc se toho asi nezměnilo. Muzeiní věci,které by jinak potřebovaly nějakou renovaci či údržbu,uložeby bez ladu a skladu tak,jak byly někde na půdě nalezeny.