Ze Štrby přes Popradské pleso a po Tatranské magistrále k Velickému plesu - diskuse

• Re:
    30.7.2013 17:29
    Berrynka - děkuju za pochvalu.
  • 27.7.2013 22:54
    Já Vysoké Tatry navštívila před 25 lety a byl to pro mne nezapomenutelný zážitek-nejen tím,že jsme tehdy přespávali v Trabantu :-),ale i výstupem na Križnou a druhý den ze Starého Smokovce lanovkou na Hrebienok a Téryho chatu,Priečne sedlo,Zbojnickou chatu a jelikož nám poslední lanovka ujela před nosem,tak i pěšmo dolů opět do Starého Smokovce...Krása nesmírná... Jo a máte krásné fotky:-)
  • 27.7.2013 11:31
    Před rokem jsem byl také v Tatrách.Jednou v Tatranské Lomnici a jednou ve Štrbě, také v Nezabudce.Bylo tam nádherně, počasí střídavé, ale více bylo slunné a také jsme byli velmi spokojeni s ubytováním i dalšími službami. Jen Tatranskou magistrálu jsme šli přes Hrebienok na Skalnaté pleso. Vyjížďku jsme si udělali do okolí-Zakopané v Polsku, Kežmarok, Poprad, konečně Spišský hrad, Spišské Podhradí, Levoču a samozřejmě i Štrbské Pleso. Chci se tam ještě vrátit.
  • 27.7.2013 1:16
    Vysoké Tatry jsou krásné, ale z velmi proměnlivým počasím tu samozřejmě člověk musí počítat. S tím ale už do budoucna Váš syn snad bude počítat, pokud si tyto hory ( a nejen ty) oblíbil.

Zpět na příspěvek Ze Štrby přes Popradské pleso a po Tatranské magistrále k Velickému plesu