z KRAVAŘ na hrad RONOV - diskuse

• z Kravař na hrad Ronov
    20.7.2012 21:52

Hrad je opravdu tajemný. Trempíci nocující na hradě se shodují, že v noci bývali svědky podivných nevysvětlitelných úkazů a tajemných zvuků. Nad torzem věže býval ještě nedávno vztyčen velký dřevěný kříž. Snad jako ochrana proti temným silám. Navíc právě v této lokalitě je silný zdroj negativní energie. Jinak zřícenina hradu stojí za návštěvu. Za jasného počasí poskytuje daleký výhled, dobré je spojit návštěvu Ronova s výstupem na protějším vrch Vlhošť, který je také obestřen mnoha tajemstvím. Údajně zde bývala keltská svatyně, později slovanská.

• 10.2.2012 21:34
    náročný výstup zvlášť v zimě na sněhu
  • 5.11.2011 22:06

Hrad nás uvítal několika zdmi , pár jednoduchých laviček pro potřebný odpočinek nás potěšilo. Prolezli jsme co se na hradě dalo, pokochali se vyhlídkou, která je opravdu úžasná. Občerstvili jsme se ,no a zase dolů....lezení vzhůru nám připadalo podobné jako na Starém Bernštejně. Nicméně najdete tu božský klid a nádherný výhled . A to za ten výšlap a mraky hmyzu v lese stojí. O problému přístupu k hradu svědčí nález základů stájí pod vrcholem, kde bylo nutné nechat koně a do hradu dojít pěšky.