Trenckova rokle a Údolí Loučky a Bobrůvky - diskuse

video zde: https://www.flickr.com/photos/68971999@N02/15928986056/
  • Re: trenckova rokle/ vodopady
    21.10.2012 10:54

Nejkratší cesta vede z Drahonína po polní cestě. Z Drahonína na SZ, po 250 m doleva kolem vrcholu Vysekanec až do rokle. Cesta není značená, musí se z ní ve správném místě odbočit, (pomůže GPS) takže není nejvhodnější. Cesta ze Skryje je dlohá. Nejlepší a nejkrásnější cesta je priti proudu Loučky od Šafránkova Mlýna. Tam se dá dojet z Drahonína autem po asfaltové úzké cestě. Tam je i občerstvení a místo na zaparkování. Cesta od Tišnovské Nové Vsi je sjízdná jen pro nejdrsnější offrouďáky. Dalo by se to na dobrém horském kole. Cesta ze Šafránkova mlýna proto proudu loučky po červené tur. značce ale pro kola jsízdná není, pokud nechcete nést kilometry kolo na zádech po prudkých kamenitých srázech a pěšinkách přehrazených kmeny stromů. (nebo desetkrát brodit tam a zpět)

Anna
    28.12.2011 19:07
    To my jsme se snažili dojít do Trenckovy rokle z obce Víckov - je tam pěkná neznačená polňačka. Zkrachovali jsme ale u Loučky, kterou jsme si v zimě netroufli přebrodit. Ale i tak se nám výlet líbil, viděli jsme údolí z jiného pohledu než ze značené trasy.
    Amálka
    Re: trenckova rokle/ vodopady
    25.5.2011 20:00
    no já tam ještě pořád nebyla, ale známí tam byli autem. Dojeli do Drahonína jestli se nepletu a tam už je to navedlo....každopádně zeptám se přesně a napíšu
    magnum
    trenckova rokle/ vodopady
    19.5.2011 11:14
    Ahoj priatelia, minuly tyzden som bol v tejto krasnej oblasti trenckova rokle, viete mi niekto poradit ako sa dostat priamo ku tym vodopadom, nakolko su mimo vyznacenej trasy a zial celodenny vylet sice stal za to ale to podstatne co som chcel vidiet som nenasiel. Vopred dakujem
    magnum
    trenckova rokle/ vodopady
    19.5.2011 11:13
    Amálka
    děkuji za tip
    14.3.2011 12:48
    O rokli vím už dlouho, máme ji kousek, ale pořád nějak nebyl čas....ale už jsme domluveni a snad co nejdřív tam vyrazíme...děkuji za pěkný popis cesty. Zkusíme to od Drahonína a snad vše v pohodě najdem i bez označení.
    Josef Eder
    Poděkování
    4.4.2009 22:45
    Díky za príma tip na výlet. Autem jsme dojeli do Drahonína, podle článku došli k Šafránkovu mlýnu, po červené došli k Trenckově rokli (vodopády byly nečekaně skvělé) a pak jsme šli dále po červené. Asi po půl kilometru od Trenkovy rokle vede nahoru lesní cesta, která nás zavedla zpátky do Dahonína. Takže jsme si udělali fajn okruh.