Solné doly Wieliczka (česky Vělička) - diskuse

Ivan
    Ztráta času
    17.7.2017 10:06
    Navštívili jsme tyto solné doly letos na začátku července. Hodinu jsme strávili ve frontě na vstupenky a pak jsme se skupinkou cca 20ti polských návštěvníků asi dvě hodiny chodili po chodbách dolu. Až na pár zajímavostí je k vidění pouze výdřeva chodeb. Vstupné pro dva dospělé je 118 zlotých. Pokud bychom šli s cizojazyčným průvodcem bylo by to neuvěřitelných 158 zlotých. Spolu s 22 zl za parkovné nás prohlídka díry v zemi přišla na 900Kč! Rozhodně lepší by bylo další den strávit v Krakově, protože prohlídka Královského hradu na Wawelu se za jeden den stihnout nedá.
  • turista
    Jay
    Jak v lete/ v zime?
    8.1.2016 17:29
    Nevycetla jsem jestli jste tam byli v lete ci v zime. Nasi mladi meli velkou smulu jiz po nekolika letnich sezonach v Praze (napr.vloni)), kdy bylo hrozne horko. Znovu planuji jet na dovolenou do CR a tak se divam po internetu kam bych jim navrhla aby se jeli podivat. Krakov by take pripadal v uvahu a jestli jsou solne jeskyne v lete chladne, tak by to bylo prima. Dejte mi prosim vedet jak tam bylo a jestli tam udrzuji stalou teplotu v kteroukoliv rocni dobu. Dekuji
  • 23.8.2014 0:57
    Neskutečně fantastická podívaná. Myslím, že ani moc nevadil výklad v polštině. Bydlíme kousek od hranic tak nebyl problém porozumět.

Zpět na příspěvek Solné doly Wieliczka (česky Vělička)