RETRO soboty v Českém ráji. - diskuse

• 1.9.2013 12:14
    Sobotní ráno.
    Pěší trasa z Hrubé Skály–Valdštejn –Kopicův statek-Hlavatice-Turnov začala čekáním autobusu na Hrubou Skálu nalezený na internetu v pátek. V rychlosti sem opomněl den hledání takže páteční spoj v sobotu nejel! Čekajíc na zastávce s manželkou, která navrhovala změnu plánu že zajdeme pro auto a jedeme s ním se to stalo!! Najednou si přidrkotal červený autobus Škoda RTO jako na zavolání a otevřeli se dveře za kterými seděl na své sedačce šofér autobusu vzorně upravený v uniformě řidičů odpovídající modelu autobusu. Můj dotaz zodpověděl samozřejmě není problém autobus přes Hrubou Skálu projíždí tedy vás tam dovezu takže nás vysvobodil z autobusové zastávky. Jízda autobusem byla úžasná což bylo jistě poznat z permanentních úsměvů pasažérů a byl to velice krásný zážitek. Na Hrubé Skále po zastavení se s námi pan řidič slušně rozloučil a popřál další hezké putování.

Děkuji panu řidiči za krásný zážitek a všem doporučuji návrat do dob minulých.
  • Re:
    22.7.2013 13:21
    Mladej samozřejmě žádnou MP3 s sebou neměl, ani bych mu jí nedovolil, ale tuto poznámku utrousil.
  • turista
    Yugo
    21.7.2013 22:06
    Retro autobus nádherný, retro motoráček taky, ale takové snad ještě občas jezdí ne (kopněte mne, jestli mluvím z hladu). Jen teda nevím, jestli bych si takovýhle výlet kazil moderní technikou, ta MP3ka mi přijde skoro jako hřích. Ale to je jen můj názor.

Zpět na příspěvek RETRO soboty v Českém ráji.