Nad Metují Police dvě muzea a krásná radnice - diskuse

• 22.6.2012 14:37

Klášter je opravdu úžasný, taky doporučuju. My byli ubytováni v penzionu Zámeček. V Polsku jsme byli, na Hejšovině a v Bledných skalách. Jeli jsme z Police busem na Lhoty u Machova, odtud pak pěšky. Zpět busem ze Žďárek (Z Pstražné tam dojdete po cyklostezce, příjemná lesní cesta)

Škop jaroslav
    pozor
    12.8.2011 22:42
    Je zde v Merkuru velké "oblbování"návštěvníků.Jedná se o nesprávné uvádění ceny vstupného,klamání návštěvníků ohledně slosování vstupenek-tyto nejsou již 2 roky slosovávány,ale stále je slosování inzerováno,špatné osvětlení exponátů,chybějící popisky jak exponátů tak i není uvedeno kdo různé exponáty sestavil-není to dílo pouze firmy Merkur.Ani na kolejišti není všechno v pořádku.Většinou skoro nic nejezdí.Bylo by to dobré muzeum kdyby pan ing Kříž se více věnoval kvalitě muzea a ne jenom tomu co mu to finančně vynese.
    Lenka Šimková
    Už se tam moc těšíme,
    13.6.2009 14:36
    díky za skvělé tipy na výlety. Před 2 lety jsme byli v teplicích n. Metují a letos se vracíme jen o kousek dál, abychom prošli více Broumovsko. Takže, Tomáši, zcela jistě využijeme i tvých tipů, protože jste nás předběhli:-) Na polské straně jste náhodou nebyli? Tam by to prý také mělo být zajímavé, ale nevím, jak se tam běžnou dopravou dostat, chci využít turistických infocenter, jestli tam není nějaká přeshraniční vlaková doprava.
  • RE> muzeum Merkur
    21.10.2009 19:48
    A když počkáte na druhý týden v srpnu, je tu i tradiční pouť s výstavou vozidel-veteránů v parku naproti muzeu.Nádherný starý auta, motorky, dobové kostýmy, k tomu návštěva muzea, čerstvě napečené pouťové koláče z místní pekárny, to nemá chybu.
    2.6.2009 21:38
    Taky o něm informuji,včetně otevírací doby.Tomáš
    pilnas
    muzeum Merkur
    2.6.2009 18:46
    ještě je tady výborný muzeum Merkuru, na náměstí, doporučuji navštívit, info najdete tady na turistice