Na zříceninu hradu Kostomlaty - diskuse

• Re: Sukoslav...
    6.12.2015 19:25
    Jano, děkuji Ti za krásný komentář a jsem rád, že jsou v naší krásné vlasti lidé, kteří si zamilovali České středohoří jako já. Honza
  • turista
    Vesuvanka
    Sukoslav...
    4.12.2015 23:55
    Honzo, zdravím Tě a děkuji za připomenutí krásného hradu, který jsme kdysi s Poutníky Českého středohoří navštívili a setkali jsme se tam i s dobrovolníky - nadšenci, kteří o hrad pečují. My jsme hrad znali ještě pod starším názvem Sukoslav. Moc hezké jsou i fotografie. Kromě hradu mě zaujal i rybníček, který jste potkali cestou. Těším se na Tvoje další výlety, zejména do milovaného Středohoří, na které ráda vzpomínám.
  • 22.11.2015 9:04
    Honzo pěkný výlet a hrad určitě stojí za návštěvu, ale od nás bohužel moc daleko...
  • 21.11.2015 21:22
    Ahoj Františku, turistika mě pořád baví, ale nějak poslední dobou nestíhám. Díky za komentář a ahoj Honza
  • 21.11.2015 20:59
    No to je dost, Honzo, že jsi zase něco vložil. Už jsem si skoro myslel, že tě přestala turistika bavit...