Medvědí jeskyně

Tipy na výlet Rodina s dětmi Vycházka - půldenní Do přírody

Autem do obce Kletno. nedaleko státní hranice Kladské sedlo. Od centrálního parkoviště je jeskyně vzdálena přibližně 25min. volnou chůzí po asfaltové cestě. V našem případě jsme parkovali u BIKER'S CHOICE (restaurace umožňující vjezd pro motorky až dovnitř) což je asi ještě o sto metrů dál, ale zdarma.

Medvědí jeskyně (jaskinia Niedźwiedzia) je považována za nejkrásnější krápníkovou jeskyni v Polsku. Nachází se v poblíž obce Kletno v polských Sudetách v oblasti Kladska. Celková délka chodeb této jeskyně je okolo 2 km. Zpřístupněno je střední patro v délce asi 400 metrů.

Jelikož jsme byli ubytováni v Dolní Moravě jednalo se půldenní výlet. Jídlo a pití jsme měli s sebou. Ve vestibulu jeskyně je občerstvení.

Jeskyně je velice zajímavá. Z hlediska výzdoby je zcela jiná než jsme zvyklí třeba z Moravského krasu. Bohužel jsem zapomněl zaplatit fotografování takže chybí foto uvnitř jeskyně. Třeba si to víc užijete osobní návštěvu..

Jelikož je o prohlídku velký zájem doporučuji si prohlídku jeskyně rezervovat dopředu. Vstupné v letních měsících je 21zł pro dospělého a 16zł pro dítě. Prohlídka trvá přibližně 40 min.

Poslední aktualizace: 15.1.2014
Medvědí jeskyně na mapě
Autor: Petricek

Příspěvky z okolí Medvědí jeskyně

Kletno – Kaple sv. Bernarda, Kaplica św.Bernarda
Turisté, kteří míří od parkoviště v Kletně k Medvědí jeskyni si mohou cestu do kopce ušetřit použitím elektrických vozítek, které jezdí až téměř ke v…
Jak je mezi zasvěcenými známo, geologická stavba Králického Sněžn…
Medvědí jeskyně se nachází v masivu Králického Sněžníku. V městečku Kletno v Polsku. Auto musíme nechat na parkovišti a dál k…
Położona jest na prawym zboczu doliny Kleśnicy. Jaskinie odkryto przez przypadek w roku 1966 …
Położona jest na północnym stoku Żmijowca w Masywie Śnieżnika. Do zwiedzania udostępniona została…
Vydáte-li se v polském Masywu Śnieżnika (Śnieżnicki Park Krajobrazowy) po…
Przełęcz Śnieżnicka bychom mohli přeložit jako sedlo Sněžníka. Vskutku jde o mělké sedlo mezi severním svahem Králického Sněžníku a hřebene Zmijowce …
Czarna Góra (1.205 m n. m.) se nachází v hlavním severozápadním hřebenu…
Směr Králický Sněžník, do Stříbrnic autem Po dlouhé době jsem měl…
Náročnější výlet začíná na modré trase v Horní Moravě buď Na rozc…
Čtvrtek 3. 9. 2020 Zimu jsme v noci čekali, takže ran…
Magická hora jakou Králický Sněžník je vždy přitahovala pozornost…
Cesty Na Kralický Sněžník už byly na Turistice popsány vícekrát, jen bych…
Je zajímavé, jak někdy až tvrdošíjně bývá opakován nějaký omyl ne…
 Sedím zapřen ve stomatologickém křesle, ruce křečovitě zaťaté do opěradel…
Z Dolní Moravy kde jsme ubytováni na nejvyšší horu…
  Z chaty na Návrší se vydáme mírným stoupáním po žluté značce která nás…
25.-28.10.2008 Prodloužený víkend nás zlákal strávit pár dní na horách.…
V šest ráno v horký červencový den bez jediného mráčku čekám na Otrokovic…
Naše cesta na tento Jesenický vrchol začala ve 6 hodin ráno v Ostravě. Vlakem jsme se dopravili přes Zábřeh na Moravě a Hanušovice do Starého Města pod Sněžníkem, kde jsme se…