Malá Chuchle - temná cesta železničním tunelem - diskuse

• Stavte se tam
    5.2.2019 7:51
    Vstup do tunelu je samozřejmě obecně zakázaný. To je třeba dětem zdůraznit, že pohyb v jiných tunelech je mnohem nebezpečnější.
  • 27.8.2012 8:38
    Pred tunelem jsme vydeli divocaka, kteryho asi prejel vlak a u vychodu z tunelu taky bylo nejaky zviratko uz delsi dobu v rozkladu, takze co se tyce strasidelnosti a dobrodruznosti davam 10 bodu :)
  • turista
    Lexa
    Lexovo dobrodružství
    8.2.2011 23:13
    Vydali jsme se na dobrodružnou cestu temným tunelem. Byli jsme plni odhodlání, že průchod tunelem za Branickým mostem, nebude problém. Musíme se přiznat, že asi po 150 metrech, kdy jsme měli v rukou pouze dva svítící mobilní telefony, jsme to vzdali. Nicméně, máme předsevzetí, že po zakoupení nějakého většího halogenového osvětlení se na cestu opět vrátíme a určitě jí zdoláme. Zoo byla ale překrásná i přesto, že jediní tvorové, kteří s námi jakžtakž komunikovali byly slepice. Zvířátka byla asi v zimním spánkovém opojení. Děkujeme za typ.