Králický Sněžník – 1423 m.n.m. - diskuse

Novákova
    Malebná příroda úžasný kraj
    19.6.2015 14:00
    Malebný kraj, úžasná příroda, prostě tento kraj miluji. Právě jsme se vrátili a mohu jenom doporučit. Ubytovaný jsme byli v krásném ubytování v soukromí přímo na Dolní Moravě v apartmánu Cardovi (http://apartman-cardovi.cz/ubytovani-dolni-morava) a vřele doporučuji. Nováková
  • 9.4.2012 6:15
    byl jsem tam v zime i vlete a pokazde tam nadherne slunecne pocasi
  • Kde je Králický Sněžník
    3.10.2011 9:55

Celkem hezky je popsáno členění v článku na serveru trekking, ohledně toho jsou-li to Jeseníky nebo ne, v širším slova smyslu Králický Sněžník k Jeseníkům rozhodně patří.

pedrof
    Jeseniky
    5.8.2009 14:18
    hlavne,ze se shodnete,ze Kralicky Sneznik je v Jesenikach :-)
    Jarda
    Pozvánka na setkání
    24.7.2009 15:14
    První zářjový týden v sobotu se opět koná pochod k prameni Moravy,letos již 20tý ročník.Napoledne bude menší rozprava o historii a přírodě v tomto pohoří. Od 9h do 14h zde bude služba,můžete obdržet razítka,nějaké drobnosti od sponzorů,včetně piva z Hanušovic a Litovle,pravá,dobrá moravská.Takže všichni dobří Moravané,jste očekáváni v hojném počtu,pozvánka platím pro všechny,kteří toto čtou.Takže 5.9.vzhůru na Sněžník,nejlépe a nejblíž ze Starého Mésta pod Sněžníkem.
    Jarda
    K.Sněžník
    19.4.2009 21:16
    Nejpěknější cesta na vrchol je ze starého mésta,případně pro motoristy ze Stříbrnic,a to koncem září,na vrcholu jsou ještě borůvky a dozrávají brusinky.Tak to skuste,stojí to za to!
  • Děkuji
    13.2.2009 12:41
    Děkuji za upozornění na chyby...už jsem je napravil
  • Kralický Sněžník
    8.2.2009 13:40
    Článek je pěkný, ale asi došlo k překlepu. Při pohledu na Praděd nemohou být Dlouhé stráně nalevo, ale vpravo od Pradědu. Jinak přeji hezké tůry a hodně východů slunce na horách.
    S.Svoboda
    Chyby v údajích
    18.1.2009 10:56
    Vážení čtenáři, opravte si nesprávné údaje,které autor popsal: Králický (ne Kralický) Sněžník dosahuje výšky 1423m a ne 1432m. S pozdravem "Turistice zdar" S.Svoboda, Praha JM
    Majkl
    RE> :-(
    1.9.2008 7:38
    neboj, není to tak hrozný ;)
    :-(
    16.6.2008 19:59
    MY POJEDEM SE ŠKOLOU NA KRALIČÁK A ZAJÍMALO BY MĚ JĚSTLI JE TO PRUDKÝ NEBO NE...
    Elen
    RE> Králický Sněžník
    13.5.2007 19:47
    Pánové, ty metry jste spletli, má to 1423 m, i když Poláci uvádějí 1426 m. Jinak máte pravdu, je to pěkný kopec, chodím tam tak třikrát za rok, i když na východ slunce jsem tam ještě nebyla.
    Marek
    Králický Sněžník
    9.4.2006 20:29
    Pánové kdybyste zažili na Králickém Sněžníku východ slunce,mluvili byste jinak.Já ho tam zažil a byl moc pěkný.Je to už dost let zpět.Ta příroda byla dost zasažena smogem,ale bez lidí.Hodnotit článek nebudu,já šel tehdy z Babuše a v noci,abychom stihli východ slunce.Velice rád na to vzpomínám.
    Ota
    RE> RE> "Jesenický"
    24.2.2009 0:11
    Hnus? HNus je takováto dezinformace. Když již někdo publikuje, neměl by si alespoň plést pohoří!
    Kudlisek
    RE> "Jesenický"
    6.1.2006 12:11
    Rejpale... Možná máš pravdu ale stylem jakým jsi to napsal to byl hnus. Trošku slušnosti při jednání s lidmi... všichni jsme si rovni.
    Fikeis
    RE> "Jesenický"
    30.11.2005 10:45
    s tim jesenickým vrcholem má kolega pravdu, ale jinak je to pěkný článek a Kraličák je opravdu pěkná procházka....zatim
    Ota
    "Jesenický"
    21.11.2005 12:29
    Tak za prvé se píše jesenický vrchol a za druhé Králický Sněžník není žádným jesenickým vrcholem, neboť se jedná o samostatné a navíc 3. nejvyšší pohoří v ČR...

Zpět na příspěvek Králický Sněžník – 1423 m.n.m.