K Jedlovským vodopádům - diskuse

• Re:
    4.1.2014 8:40
    Ani se vám nedivím. Byl jsem tam prvně a hluboce mně toto místo přirostlo k srdci a určitě se tam budu vracet.
  • 4.1.2014 5:20
    To je jedno z mých nejoblíbenějších míst na světě!
  • Re:
    10.9.2013 17:49
    Vřele doporučuji, opravdu to stojí za to. Měl jsem strach, že tamní ledová voda mě zchromí úplně, ale kam se hrabou Piešťany.
  • 10.9.2013 16:13
    Jizerské hory jsou už dlouho předlouho mým "tajným snem", ale jejich návštěva je stále kvůli jiným restům v nedohlednu. Díky za hezký článek a zajímavé fotografie.
  • 10.9.2013 7:09
    Pane Karle ani nevíte, jak jste mě oblažil dušičku, ty fotky, kterými jsem se teď "procházela",to jsou tak nádherná místečka blízká mému srdci,opravdu nádherný kousek přírody....tam bych se i krásně osvěžila vodičkou, neboť studená voda, to je moje oblíbená při ranním vstávání.Člověk hned lépe vykročí do nového dne....vskutnu nádherné místo! Díky! Míla
  • 9.9.2013 21:37
    Opravdu krásné místo, poprvé jsem kolem vodopádů chtěli jet na kole, ale to nejde. Po podruhé jsme šli pěšky a to už bylo v pohodě. Honza