Hřensko - Pravčická brána - diskuse

Tamara Ronja Málková
    Vstup na bránu
    25.9.2021 13:34
    Naprostá příšernost. Vstup 95,-kč. Záchody smrdí na kilometr daleko. Když si chcete udělat fotku, tak se vyhýbáte zátiší hnusnýho červenýho slunečníku Coca Cola a Budvaru.
  • 17.4.2016 19:26
    Náročná dovolená denně jsme ušli 16 km.
  • 18.3.2016 22:10
    Nejlepe ve všední den,mimo hlavní sezonu
  • 26.7.2014 14:23
    Z Českého Švýcarska jsme se vrátili včera, na Pravčické bráně jsme byli v úterý 22.7. a opravdu děs a hrůza, ale chtěli jsme ji vidět, poprvé a naposled. Vstupné stále 75 Kč a u restaurace cedule Dnes bez kuchyně! Takže bezva, museli jsme vydržet až na Mezní louku, ale jak to tady tak čtu, o nic jsme nepřišli. Daleko lepší výlet byl na Jedlovou horu, tam jsme se nacpali k prasknutí a ani to moc nestálo.
  • 15.3.2014 8:57
    Prožili jsme zde hezké chvíle..doporučuji
  • 1.6.2013 13:37
    nádhera
  • 16.12.2012 22:38

Nebylo by nejlepší tou Pravčickou bránu strhnout z bezpečnostních důvodů a její betonovou repliku postavit někde na Petříně?wink

• 16.12.2012 22:36

• 28.10.2012 11:11
    Na Pravčické bráně rozhodně nepočítejte s občerstvením, nabídka ceny to je "hnus velebnosti"
  • 13.8.2012 14:26
    Převoz Divokou soutězkou stojí u 75kč dospělí.
  • 1.5.2012 7:21

Co se týče vstupu, stále platí luxusní cena 75 kaček. Byl jsem tam s chotí v neděli a fronta nebyla. Je fakt, že to ale bylo už  navečer. Pro milovníky piva. V kelímku za 50 kaček (čili od posledního příspěvku trošičku přitlačili) jsem odhalil jakého si pardála z Budějic... Kyselý nebyl, ale po zjištění ceny trochu zhořkl...

• Re:
    24.3.2012 6:53

Že se na to nevybodnete..vylezu a slezu a kašlat na nějaké davy na pivo.To si dám jinde.Stále méně aktuální téma.Děkovat můžeme majiteli.Lepší to nebude.Naopak.

ps...Velice špatný obrázek pro evropský tourismus.Profláknuté a pokažené Krkonoše,teď už i Pravčická.crying

Jiří David
    Oprava názvu oblasti
    13.2.2012 23:35
    Rád bych redakci upozornil na zdánlivě menší, ale zásadní chybu - České Švýcarsko není CHKO, ale NP (národní park), což je vyšší typ ochrany přírodního území. CHKO (chráněná krajinná oblast) se nazývá Labské pískovce a zahrnuje zbytek pískovcové oblasti na obou březích Labe, který leží už mimo území NP. Vím o čem mluvím - jsem tam prakticky doma. K ostatním příspěvkům - nedostatky v okolí Hřenska mě mrzí, ale je to jen zlomek celého NP - na ostatním území (včetně německé části a včetně CHKO Labské pískovce) naleznete spoustu nádherných, divokých a nezpoplatněných turistických stezek a skalních lokalit - doporučuji!
  • 28.9.2011 21:32
    jojo už mám o tom taky příspěvek
    Eda
    18.9.2011 23:09
    Navštívil jsem17.9.2011Pravčickou Bránu, a můj zážitek - otřesný!!! Když dojdete na místo a chcete se občerstvit, tak vám nezbývá než si vystát asi 20 minut frontu u pokladny, kde zaplatíte 75.- Kč a pak vám je umožněn vstup do restaurace. Tam si odstojíte dalších 30 minut ve frontě. Když máte chuť na pivo, zaplatíte dalších 40.- a je vám načepováno kyselé pivo do plastového kelímku, neznámém značky. Nepořádek v restauraci, špinavé stoly atd. O toaletách ani nemluvím. Špína a silný zápach a přístup k WC, to je jednoduše stezka odvahy (opotřebované schody a špatné osvětlení). Jedním slovem, obrovské zklamání!!! Tak krásná lokalita a tak stašné pohostinství. Nehledě na to, že tam bylo spousty cizinců. Chtěl bych znát jejich dojem. Zájemcům o tento výlet vřele nedoporučuji !!!!
    Vlasta
    Re: Re: RE> vstupné
    18.9.2011 15:21
    Obrovské  zklamání !!! 75,-Kč vstup (i když potřebuje jen na WC, ale tam je vstup na vlastní nebezpečí-v dezolátním stavu schody, neuvěřitelná špína, smrad, nepořádek), v restauraci nepořádek, špinavé stoly,kyselé pivo v plastovém kelímku za 40,-Kč (na otrhaném asi jídelním lístku napsáno pouze Beer, pivo za 40,-Kč), šedivé párky, jeden prodávající u pultu jedněma rukama podává jídlo, čepuje pivo, bere peníze, fronta minimálně na půl hodiny přes celou restauraci.Jak může někdo provozovatele tohoto podniku nechat takto prezentovat náše pohostinství! Vždyť jsme včera potkali většinu turistů cizinců, a nejen z Německa. V roce 2009 jsme na Pravčické bráně byli, za polovic, s úsměvem a obsluhou a čistitou. O dva roky později hrůza a běs! To co jsme viděli včera na vlastní oči nás přesvědčilo, že další návštěvu sem budu známým rozmlouvat a já už se sem nechci vrátit. Je to k pláči !
  • Re: RE> vstupné
    10.7.2011 10:50

nebyl jsem tam tedy už dlouho..naposledy v roce 2004,ale to co tady píšete mně fakt namíchnulo...myslím že už po návštěvě netoužím za ty peníze...navíc v parku jsou spousty užasných přírodních krás a zadarmo..

• 7.7.2011 11:38

Díky všem, kteří tuto lokalitu navštívili a informovali nás ostatní o cenách. Je pravdou, že je vše zpoplatněno, ale dělat si z turistů dojnou krávu jako naše slavná vláda, to je opravdu vydřidušstvý. crying Proč v naší republice dělat všude německé ceny. Že by to někde odkoukali? Souhlasím se zpoplatněním lodiček, ale ty ceny by mohli být opravdu menší. sad Restaurace a občerstvení by měly být mimo zpoplatněnou zónu, je tady ale jedna chyba. Plošina na Pravčické bráně je uzavřena, tak se prostě zóna přesunula o něco dál, na úkor turistů. Restaurace bude asi nacpaná k prasknutí. Můžete mě někdo informovat? confused Děkuji předem.

K&D
    RE> vstupné
    7.7.2010 11:12
    Ano, k prasknutí. A nezapomeňte na zásoby! Loďkou jsme sice nejeli, ale došli jsme k Pravčické bráně, kde jsme si chtěli dát pití. Bohužel, restaurace i stánek s občerstvením jsou už v placené zóně, takže my čtyři bychom zaplatili 200 Kč jen za to, že si můžeme koupit 1,5 l Bonaqua/130 Kč, 0,33 l/30 Kč. Chata je zásobována lanovkou, chápu, že ceny nemohou být jako dole v Pennis Marketu, ale chtít k tomu ještě vstupné je opravdu vydřidušství. Nedal jsem ani korunu, brána je hezky vidět už zdola, výhled z okolních skal je hezký stejně jako z plošin nad chatou a těch 6 km na Mezní louku jsme v pohodě došli i bez vody. S pozdravem "Na to vám sere Bílej Tesák !" Kolben & Daněk
    Cajisko
    RE> vstupné
    9.9.2008 19:32
    Zdravím, já si myslím, že je to limitováno věkem, čili pokud jsou děti do určitého věku, tak není problém. Ono když se nato mrknem z globálu, rodinný výlet už není co býval za pár peněz, čili tohle rozhorčení určitě kvituju:) Každopádně si myslím, že jako rodinný výlet se to pojmout dá:)
    orlando
    vstupné
    30.8.2008 23:47
    Co si pamatuji z loňska, tak jsme projeli edmundovou soutěskou, dál to bylo jedině další lo´dkou za další peníze a zpátky pouze loďkou, ale turisto, opět zaplať. Takže bych si nejdřív nacpala peněženku k prasknutí a pak vyrazila. Na můj vkus to byl velmi drahý výlet pro 4členou rodinu. Hezký, velmi drahý.
    správce
    Hřensko-Pravčická brána
    9.6.2008 15:34
    Díky za skvělé rady a typy.Tuto oblast, máme naplánovánu na příští rok na dovolenou.Tomáš Lubovský