Dobrodrůžo i pro děti - diskuse

• turista
    Cuberka
    Re: Poznámka k pejskařům
    22.8.2012 16:19
    Je mi jasné, že lézt po skalách s pejsky na vodítku nejde. Dokonce jsem si vědoma i toho, že oni pejskaři nemohli čekat, až bude míň turistů, protože tam fakt bylo stále narváno. Jen jsem napsala, co se mi nelíbilo. Opravdu jsme se snažili jim (pejskům bez vodítka) vyhnout a dokonce jsem ani nevyšilovala. Vím, že tolerance je důležitá na obou stranách. Tak nějak jsem se to snažila vysvětlit i mým dětem. Prostě jsem si nechtěla kazit zážitek z výletu. Z vaší reakce ale cítím, že bychom se domluvily. I já už jsem totiž zjistila, že jsou "pejskaři" a "pejskaři". Nehážu všechny do jednoho pytle. Takže tak. Přeji dobrý den na všech cestách.
  • Poznámka k pejskařům
    22.8.2012 7:06

Chci jen reagovat na poznámku o neukázněných pejskařích...ono to jde totiž dost těžko mít psa na vodítku a šlapat s ním po skalách, mluvím z vlastní zkušenosti, člověk si tak koleduje o zlomeninu. Ono by to chtělo toleranci na obou stranách, pejskaři by si měli své psy více hlídat, příp. těm nepříliš kontaktním nasadit náhubek, no a nepejskaři by zase nemuseli vyšilovat, že tam nedejbože běhá pes. Já už raději po takových frekventovaných cestách se psy ani nechodím, vyberu si méně známou trasu. Takže tak Smile.

22.8.2012 7:03

Zpět na příspěvek Dobrodrůžo i pro děti