Brdským vojenským prostorem za bojových podmínek - diskuse

• turista
    Šebesta ze spolku vandráků
    Vojenský prostor Jince
    29.12.2009 23:34
    Několik článků včetně fotografií na burle.blog.cz!
  • Brdským vojenským prostorem za bojových podmínek
    15.7.2009 15:41
    Dobrý den Dášo, nevím co vedlo autora tak negatívní reakce na tento váš příspěvek - mimochodem jako vždy kvalitní a informačně myslím dostačující a člověk, který tam nikdy nebyl, má možnost udělat díky Vašim fotkám dost dobrý obraz o daném místě. Pokud jej namíchlo "silné" přirovnání absolvování 70 - ti km v dešti k bojovým podmínkám, nemohu soudit, na vojně jsem nebyl, ale už jsem víc jak 70 km v dešti a v horách na kole jel a moc mi do smíchu nebylo, když jsem nebyl schopný,kvůli zmrzlým prstům, si ani přehodit pozici na přehazovačce. Takže Vás za toto přirovnání docela chápu, myslím že to od Vás ani nebylo myšleno tak mega, jak to pro někoho vyznělo. Přeji Vám novou chuť do dalších příspěvků, na Vaše fotky se vždy těším, takže se nenechte znechutit.

Zpět na příspěvek Brdským vojenským prostorem za bojových podmínek