Perníková chaloupka - diskuse

Sachr
    Babišné
    1.3.2017 14:53
    Byli jsme u vás, ale babišným jste se tak ztrapnil, a atolik jste v našich očích klesl, že už k Vám nikdy nepojedeme. V civilizovaném světě je mezi poctivými obchodníky normální vydávyt účtenky. Na jejich tisk se nevymlouvejte. U nás je již tisknou i vietnamští obchodníci. A nechat si splácet hardware pro EET svými zákazníky (jakoby si jej oni vymysleli a vzali na sebe lízing) je nejenom sprosté, ale hlavně je to teatrální demostrace vašich politických názorů. Na ty ale my nejsme zvědaví. A kdo umí trochu počítat, vynásobí si desetikorunu počtem zákazníků denně, a počtem dní a bude se divit, jak jste si na nich nahrabal. Možná to není nelegální, ale je to neetické a neslušné. Zákazníci nejsou vašimi zaměstnanci, abyste na ně přenášel takto nestydatě vaši povinnost. Kdyby soukromníčci nelhali a neokrádali na daních už předchzích 20 let, tak tento bič na všechny nemusel vůbec být. Je to jen výsledek, o který si naše podnikatelstvo už dávno koledovalo. A ti nejhloupější to přenesou na zákazníka a ještě se tím chlubí.
  • 11.7.2011 8:55
    Tady je moc krásně a hlavně dětem se tu líbí. Ježibaba je kouzelná - jen škoda, že se nám nikdy nepodařilo potkat ježidědka :-(
  • Tip na oběd
    10.6.2010 13:08
    Naše redakce obědvala v restauraci pdo Kunětickou horou, pěšky i autem cca 300m. Rozhodně doporučujeme, mají zde i dětské hřiště, koně, pštrosa a další zvířátka! Ne teda na taliří, na ten doporučujeme vepřové koleno :-)