ivulik

Turistický deník

Nové příspěvky

Zlaté Hory a Rejvíz
Jedeme autem prohlédnout si Zlatorudné mlýny u Zlatých Hor. Po zajímavé prohlídce přejedeme asi 5 km Do horské vesničky Rejvíz, kde příjemnou lesní procházkou dorazíme k mecovému jezírku. Navštívíme repliku…
Autem zaparkujeme přímo u vstupu do Zoo.                        &n…
Na kole, pohodová nenáročná trasa s malým cyklistou. Za osvěžením v srpnovém horku.               Jeli jsme až odpoledne, takže jen nanuk …
Vyrážíme z Veřovic, kde jsme nechali auto na naplaceném parkovišti u fotbalového hřiště. Jdeme nejprve asfaltkou okolo rodinných domků a chat, až míjíme poslední stavení - Hájenku. To už je coby kamenem dohodill k…
Tradiční karneval na lyžích, který pořádá lyžařský klub Veřovice. Hlavně za zábavou.                    &nbs…

Nejčtenější příspěvky

Výšlap na Javorník
Osada Hynčice pod Sušinou poblíž Starého Města pod Sněžníkem. Malebný kraj v oblasti Králického Sněžníku, turistická vesnička mezi kopci Sušina a Štvanice. Osada osídlená většinou turisty a chataři se táhne podél Chrastického potoka pozvolna do kopečka. V Hynčicích se nachází prastará památná lípa, která je uvnitř dutá. U ní se hned můžeme zastavit na něco dobrého v hotelu…
Na tento výlet využíváme lanovku z Obertraunu,která s přestupy dopravuje turisty nahoru na Krippenstein a dále až na Gjadalm. My se vyvezeme do první stanice Schönbergalm, kde turisty lákají především jeskyně - …