Morrigan

Deník turisty

Nové příspěvky

Z Litoměřic na hrad Kamýk
Pěší výlet začíná v Litoměřicích. Vyjdeme od nádraží po červené turistické značce. V obci Skalice odbočíme na žlutou, která nás dovede na vyhlídkové místo Kamýk a dále na kopec Plešivec. Zde vytvořila obec Kamýk n…
Výlet začíná ve známém sklářském městě Sázava. Po obhlídce kláštera a posilnění v místní putyce, vydáváme se po zelené turistické značce k řece. Skoro celou cestu jdeme podél vody, jen místy značka záludně uhýbá a…
Trasa začíná ve Velkém Březně, pokračuje po zelené turistické značce - tento úsek až do Babin, je ze začátku poměrně náročný. Prudké stoupání je však odměněno parádní hřebenovkou s výhledy na Bukovou horu a nádher…
Putování z Housky na hrad kokořín (nebo obráceně) je celodenní procházka romantickou krajinou. Výchozím bodem je hrad Houska, kde můžeme shlédnout prohlídku a občerstvit se v místním kiosku. Odtud se vydáme po mo…
Skalní útvar Opičí hlava se nachází cca 2km od městečka Úštěk. Z Úštěka se vydáme po červené turistické značce pěšky nebo na kole po pohodlné cestě do Svobodné vsi a dále do Lukovska, kde odbočíme na žlutou. Cesto…

Nejčtenější příspěvky

Pavlino údolí
Výchozím místem pro výlet do Pavlina údolí je obec Studený (cca 6km od České Kamenice). Vydáme se po červené turistické značce, kouzelným skalnatým kaňonem podél říčky Chřibská Kamenice. Zhruba po 5ti km dorazíme …
Rozhlednu Vysoká nalezneme u obce Suchdol u Kutné Hory. Pokud z Kutné Hory vyrazíme autem po silnici č. 2 směr Zásmuky a v obci Miskovice odbočíme doleva, nemůžeme minout :) Rozhledna na nejvyšším kopci středního …