annafr

Deník turisty

Nové příspěvky

Jízdenky Ids Jmk přes Poseidon
Potřebujete koupit levněji jízdenku na dopravu, nemáte slevy? Máte chytrý telefon nebo tablet, tak si stáhnějte aplikaci poseidon. Vyberete spoj a koupíte jízdenku levněji než klasicky. Víte, že spoj nechystnete, …
Náš dámský klub si dal za další cíl Královéhradecko. Vyjely jsme z Brna směr Ústí nad Orlicí, kde byla naše zastávka na cestě. Zaparkovaly jsme nedaleko kulturního domu a vydaly se do centra. Cestou jsme navštívil…
Jsme ubytované v Mladkově a odtud vyrážíme na výlety po okolí. Čtvrtý den ráno po snídani a hubení sršně, vyjely jsme směr Suchý vrch. Cestou se zastavujeme v Jablonném nad Orlicí. Tady se chystala pouť, protože celé to krásné náměstí bylo zaskládáno pouťovými atrakcemi.  Tak nám zkazily dojem i fotky. A tak jsme se snažily odmyslet kolotoče.... a hledat krásu domků na náměstí…
Třetí den našeho orlického a podorlického putování vydáváme na okružní výlet autem.  Okruh se úplně nekryl s tím, co jsme měly v plánu stihnout, ale zase nejsme na závodech a tak změna či úprava programu vyhrazena…
Holky jsme se v Mladkově vyspaly do růžova, i za oknem vypadá lepší den než včera. Sbíráme se dohromady do kuchyňky, kde  jsme se společně nasnídaly a seznámily s dnešními plány. Z Mladkova přes centrum obce,  teď…

Nejčtenější příspěvky

Harrachov a okolí
Do Harrachova můžeme přijet jakýmkoli dopravním prostředkem.  Záleží zda pojedete na jednodenní výlet či vícedenní s ubytováním. Doporučuji auto nebo bus, vlakové nádraží je trošku dál, ale záleží kde naleznete ub…
Město Tábor, Husité, Lužnice a Zoo. Přijet do Tábora můžeme vlakem, autobusem ze všech stran. My jsme přijeli autem. Protože je vše blízko můžeme podnikat okružní výlety po městě i okolí pěšky nebo vyjít na delší celodenní výlet. 1. den Tábor -město - hrad Kotnov - vyhlídka a Husitské muzeum a Bechyňská brána, krásné náměstí se zajímavými domy - doporučujeme některý navštívit…
Jedeme hlavně vlakem po trase posázavského pacifiku.  Trasa se dá využít v obou směrech. Jedeme kolem  řeky Sázavy do Ratají nad Sázavou, odtud pěšky do městečka Sázavy. Jedeme poznat krajinu kolem Sázavy, známé…
Jedeme do Letovic. Dopravní prostředek může být libovolný. Letovice leží na hlavní železniční trati Brno - Česká Třebová - Praha, takže se dá přijet pohodlně vlakem z více stran , jezdí často. S autobusem je to po…
Slavonice a okolí je krásné místo, které je vhodné pro všechny věkové katergorie včetně rodin s dětmi. Ideální pro turistické toulky i pro cyklisty. Můžete si vyjít na krátkou vycházku s dětmi nebo okružní výlet…