fotografie vvaclavpavlina

Příspěvky uživatele vvaclavpavlina

Počet příspěvků: 8

Balaton 2014
Balaton 2014 6.7  - 11.7 Cestou z Černé Hory máme naplánovaný třetí a zároveň poslední týden naší dovolené. Jedeme za kamarády na Balaton. Ten jsme si před čtyřmi lety během jednoho víkendu objeli, tak si chceme…
Černá Hora 28.6 – 5.7.2014 Tak jsme zpět v Černé Hoře. Máme namířeno k moři. První co nás zaujalo za hranicí, byla ovčí studna. Byla krásně obložená stádem oveček. Protože se pomalu blíží večer, tak přemýšlíme ka…
 Albánie,  21.6. – 28.6.2014.       Letošní dovolenou máme naplánovanou jen zhruba. Víme, že hlavní bod je plavba po přehradním jezeře Koman a potom se nějakým způsobem chceme podívat po černohorském pobřeží. 21.6. Odjíždíme tedy autem přes Slovensko a Maďarsko na Bělehrad. Nikam se neženeme, je totiž jasné, že to do Podgorice nedáme za jeden den. Nocleh nacházíme kousek za…
Podlipnické kostely a hrad Lipnice na Sázavou ze Světlé nad Sázavou.Vyjedeme z náměstí a dáme se na most přes Sázavu. Odbočíme na Humpolec a po cca 150 m. odbočíme doprava na Lipničku. Po vcelku solidní silnici př…
Rozhodli jsme se smazat rest a vyjet na Balaton. Loni jsme to nějak nestihli. Vyrážíme tedy v pátek kolem poledne ze Světlé přes Mikulov do Rakouska. U Pasohlávek kupujeme burčák, bude veselejší večer. Jedeme mim…
Den 1 CUXHAVEN - OTTENDORF21.6.2008 sobota40 kmOdjíždíme z domova na naší první cyklocestu jenom ve dvou. Ráno v 5:15 hod. nabíráme směr na sever. Naším cílem je konečná na Labi, městečko CuxhavenV osm hodin už op…
 Rýn,Benelux a Mosela 6.2.2010  pátekNakládáme kola za vydatného deště. Tentokrát je dáváme do auta, takže je nutné je trochu rozebrat. Když je v autě jedno kolo a vozík, tak tam skáče naše Badie a tváří se jako ž…
Start. 18.7.2009 PařížCíl: 31.7.2009 Horšovský Týn 0.den 17.7. - pátekPřesun autem do Paříže1220 kmDnešní den je ve znamení totálního chaosu. Máme plánovaný odjezd na 13:00 ale ještě kolem desáté není jasné co nak…

zpět na profil uživatele vvaclavpavlina