fotografie bidas

Příspěvky uživatele bidas

Počet příspěvků: 19

GRUZIE 2017
Osudová potřetí… Již potřetí se vydáváme do země, která nepřímo řídí přímku mého života posledních pár let. Je to láska, která stvořila lásku aby mohla stvořit společnou lásku… Den 1.Č.Třebová - Praha - Tbilisi 23.6.2017 Poránu ještě brázdím regionální sítě českých železnic a večer už mám sedět ve vlaku do divokého západogruzínského Zugdidi. Realita dnešního cestování je úžasně…
RAXALPE – AUSTRIA   Den první    17.ledna 2015   Sněžnice neznámé jsou nám velice…. A právě proto, abychom zjistili, zač je toho eskymácký loket vyrážíme do nejvýchodnějšího alpského předhůří Raxalpe. Neobvykle pod křídli cestovní kanceláře, ale vydat se v zimním období na vysokohorskou túru, neznaje  poměrů, neznaje případného nebezpečí lavinového…., prostě a jasně jsme…
26.červen   00:05 v Tbilisi jsme opět…naše naděje, že budeme spát na Tbiliském hlavním nádrží se hroutí v základech… ptáme se všudypřítomných policistů..zakrivať se bude v jednu hodinu.…
15.února 2013 Jízda nočním vlakem se dala docela v pohodě zvládnout, o pohodlí se ve třetí třídě samozřejmě moc mluvit nedá, ale fakt, že cestujeme v pozdních nočních hodinách se postaral o dost velkou únavu takž…
9.února 2013    Ráno v poklidu plujeme městem které evidentně žije čínským novým rokem k autobusovému nádraží. Po příchodu se ptáme zda a popř. v kolik hodin…
Tour de Slovenia… 10.září 2013   Má druhá větší zahraniční cyklovýprava míří do krásné středoevropské země SLOVINSKA, náš tak trochu bizadně sestavený team čítá čtyři členy, samozřejmě…
    TRANSORLICKÝ TRIP 2013 I presto, že předpověď počasí je téměř tragická nic nás nemůže zastavit, letošní  jaro jsme se rozhodli přivítat přechodem jedněch z našich menších hor a to hor strážících Jiráskův vý…
pokračování z :https://www.turistika.cz/cestopisy/jihovychodni-asie-2013-iv-malajsie-singapur-johor-melaka-kuala-lumpur 1.února Prví únorový a zároveň náš první den v Cameron highlands, neboli vysočině. Po ranním obhlédnutí města, které mělo velice přátelskou a pohodovou atmosféru, jsme si jen tak bezzávazně vyrazili okouknout místní světoznámé čajové plantáže, čajovnické legendy firmy BOH. Mimo čaje který je zde doma a výborně se mu tady daří, jsou svahy Cameronských hor posety foliovníky plnými d…
pokračování z : https://www.turistika.cz/cestopisy/jihovychodni-asie-2013-iii-indonesie-java 27.ledna Dnes opuštíme Indonésii a míříme na Maljský poloostrov.…
  21.ledna Brzo ráno vstáváme. Auto které nás poveze na Ijen přijíždí včas, jako by zvěsti o tom, že čas je pro indonésany jen orientační měřítko a dané…
    9.ledna 2013 Po ránu si užíváme perfektní snídaně, pohodičky a klídku na terase našeho hostýlku . Dnešní plán půjčit si motorku a prozkoumat východní …
30.12.2012 Hlavním otazníkem dnešního dne jsou víza na prví pohled jen víceméně formalita po přistání zaplatíte 20 USD a na měsíc je Indonésie  vaše ,ale…
5.srpen 2013 Už mám zcestovalou pěknou řádku, ba i světových destinací, ale jak se říká "pod svícnem je největší tma" tak poprvé v životě vyrážim do Alp. Startujeme 5.srpna ráno rychlíkem Excelsior do Chebu, kde…
Pokarčování-21.června 2012 Balet v Borjomi.... Síla, údernost, hrdost, odbojnost, krása, tvrdost, ladnost, přátelství, nepoddajnost, pokora, pohostinnost....těžko popsat, ale byl to "totální vodvaz", dvouhodinov…
Jakožto obyvatel podkrušnohoří (Chomutov,Ústí nad labem) a milovník cyklistiky a kopců už jsem si tuto "povinnost" musel splnit -přejezd Krušných hor. nakonec mne a mou přítelkyni H. osud nasměroval na 20.září 20…
Znělo to trochu jako šílenost, jako nápad, který jen tak proletí éterem Všichni nad ním pokývou hlavou, ale doopravdy se mu zvláštní pozornost nevěnuje. Ale pozor, krůček po krůčku se tento návrh stává skutečností…
1.září 2011 "zas do světa jedem letos s novým členem"Milionu a půl školáků končí prázdniny,ale pěti mírně ujetým severočeským ogarům právě začínají. Tentokrát,nezvykle,Ondra přišel s návrhem RUMUNSKO, konkrétně po…
ŘÍJEN 2010     ČÁST NAŠEHO NEZÁVISLÉHO CYKLORUMANTICKÉHO AMATERSKÉHO ODDÍLU SE VYPRAVILA JEDEN SYCHRAVÝ ŘÍJNOVÍ DEN,NA VÝCHOD OD NAŠEHO CHOMUTOVSKÉHO DOMOVA. BYLO PŘEDEM DOMLUVENO ,ŽE SE SETKÁME Z DRUHOU ČÁSTÍ NA…
1.září 2010 "GO EAST"   A JE TO TADY!NÁŠ PRVNÍ ZAHRANIČNÍ CYKLOVÝLET,KTERÝ JSME CHTĚLI BRÁT TROCHU VÁŽNĚ JE TADY. OD RÁNA FRČÍ PŘÍPRAVY NA PLNÝ PECKY: VÝSTROJ ,VÝZBROJ ,PROVIANT....ODPOLEDNE PŘIJÍŽDÍ DC SEKCE,KTER…

zpět na profil uživatele bidas