evasubr

Příspěvky uživatele evasubr

Počet příspěvků: 6

Bobová dráha Němčičky
Opět jsem si zakoupila slevove kupony. Tentokrat na bobovou dráhu v Němčičkách okr. Břeclav. Nejdříve trochu bloudíme, ale pak nacházíme správný směr a na konci Němčiček i bobovou dráhu.     1. bobová dráha na M…
Míříme na Hrad Svojanov. Je to jeden z mála hradů, který je otevřený už v březnu.  Z Brna vyrážíme směr Letovice. Tam na kruhovém objezdu vyjedeme 3. výjezdem směrem na Masarykovo náměstí. Dále pokračujeme po hlav…
Necháváme se autem odvézt do Mikulova (kamarád měl cestu do Vídně na letiště, tak jsme toho využili) :) Zpět do Brna se chystáme půlnočním expresem vypraveným speciálně u příležitosti vinobraní. Ochutnávka burčák…
Vyjíždíme ze Štrby do Tatranské Lomnice. Tam je obrovské parkoviště a kousek nad ním začíná lanovka. Lyžování na cca 6 km sjezdovky. Sjezdovka je rozdělená na 3 části. Horní je černá, střední je červená a spodní j…
Vyrážíme autem z Brna, projíždíme Vídní. Jedeme po dálnici A2  a pak rychlostní silnici S6 (vede od Spitalu/Semmeringu) do střediska Stuhleck. Lyžařské středisko s kilometry sjezdovek různých obtížností. Přímo na …
Anthropos Brno. Pro cestu můžeme zvolit auto, nebo MHD.   Návštěva mamuta, věstoncké venuše a dalších sošek, instalace zaměřené na vývoj člověka. Pokud jste z Brna, tak asi oběd doma. Bohužel nevím v blízkém okol…

zpět na profil uživatele evasubr