ldfoto

Příspěvky uživatele ldfoto

Počet příspěvků: 725

Webkamera - Le Grand Massif
Širokoúhlá HD kamera snímá vyhlášené lyžařské středisko Le Grand Massif. Je to jedno z největších lyžařských středisek ve francouzských Alpách se sjezdovkami pro všech…
Protože hrad Kreuzenstein stojí jen několik kilometrů severně od hlavního rakouského města, stal se vyhledávaným výletním místem mnoha vídeňáků. Navíc je tento hrad i velmi fotogenický a tak je i oblíbeným místem …
Památník odhalený v roce 2010 u příležitosti 750. výročí bitvy u Kressenbrunnu, také známé jako první bitva na Moravském poli, připomíná střet vojsk Přemysla Otakara II., krále českého, a Bély IV., krále uherského…
Velmi působivou vyhlídku do rovinaté KRAJINY můžete zažít při návštěvě zříceniny hradu Staatz, který se tyčí na kopci nad stejnojmennou obcí. Zřícenina je volně přístupná a rozhled z vrcholu kopce mezi ruinami je …
Jak už sám název napovídá, naučnou stezku Barrandovské skály - Chuchelský háj najdeme v Praze na území Malé a Velké Chuchle. Tato naučná stezka patří se svou délkou 6 km k těm snadněji zvládnutelným, přičemž je určena nejen pro pěší, ale částečně i pro cyklisty, neboť z Hlubočep do Malé Chuchle kopíruje cyklistickou stezku. Pěšky se dá pohodlně zvládnout za dvě až tři hodinky…
Turistické rozcestí Sv. Jan Nepomucký - odbočka
Turistický rozcestník u hřbitova Velká Chuchle v přírodním parku Radotínsko-Chuchelský háj označuje na kopci mezi Velkou a Malou Chuchlí místo odbočky ke kostelu sv. Jana Nepomuckého. Kostel je odtud vzdálen méně než 100 metrů a je od něho krásná vyhlídka do údolí Vltavy. Navíc šipky rozcestníku upřesňují směr zde procházející naučné stezky Barrandovské skály - Chuchelský háj …
Rozcestník u silnice v těsné blízkosti odpočinkového přístřešku upřesňuje v místě zvaném Na Keplech svými šipkami směry několika turistických a jedné cykloturistické trasy. Prochází tudy modře značená trasa, která z údolí Dyje od hraničního přechodu Hardegg kopíruje místní asfaltovou komunikaci s odbočkou na Hardeggskou vyhlídku a okolo rozcestí Na Keplech míří po silnici přes…
Turistický rozcestník umístěný u neznačeného odbočení lesní cesty ze silnice do Čížova označuje svými šipkami směry jedné turistické a jedné cykloturistické trasy. Prochází tudy modře značená turistická stezka, která sem směřuje od řeky Dyje - od 6 km vzdáleného hraničního přechodu Hardegg a přes Čížov a okolo Čížovského rybníka míří dále na sever přes obec Lesnou k železniční…
Rozcestník u silnice z Čížova k hraničnímu přechodu upřesňuje svými šipkami směry dvou turistických a jedné cykloturistické trasy. Prochází tudy modře značená trasa, která z údolí Dyje od hraničního přechodu Hardegg kopíruje místní asfaltovou komunikaci s odbočkou na Hardeggskou vyhlídku a okolo rozcestí Na Keplech míří po silnici přes Čížov na obec Lesnou a dál až k…
Rozcestník stojící na pravé straně silnice Čížov - hraniční přechod Hardegg, asi 100 metrů od turistického rozcestníku Na Keplech, upozorňuje na zeleně značenou turistickou trasu, která tu ze silnice odbočuje. Zeleně značená cesta tu opouští asfaltovou silnici a postupuje dále po polní cestě, aby se později ponořila do lesa a vinula se po úbočí říčního údolí okolo Plačkovy…
Rozcestí Čížov
Turistický rozcestník v parčíku naproti informačnímu centru v Čížově ukazuje svými směrovými šipkami hned dvě turistické a také jednu cykloturistickou trasu. Prochází tudy modře značená trasa s cyklotrasou č.5003 a svůj počátek tu má také žlutá turistická trasa. Ta odtud směřuje přes obec Čížov k asi 750 metrů vzdálenému centrálnímu parkovišti. Modrá trasa přichází k…
Cykloturistický rozcestník u kraje silnice v Čížově označuje místo kde se spojuje páteřní cyklotrasa č. 48 s hraničním přechodem do Rakouska u nejmenšího rakouského města Hardegg. K řece Dyji k hraničnímu přechodu vede od rozcestí začínající cyklotrasa č.5003 o délce 4,2 kilometru. Okolo rozcestníku prochází také již zmíněná trasa č.48. Jedná se o dálkovou cyklotrasu (118 km)…
Rozcestí Lednice - náměstí
Šipky rozcestníku umístěného na okraji Zámeckého náměstí v Lednici ukazují směry několika turisticky značených tras, které se zde na náměstí setkávají. Jedná se o zelenou, červenou a žlutou trasu. Na Zámeckém náměstí začíná trasa zelená, jež odtud míří přes zámecký park k 3 kilometry vzdálené naučné stezce Lužní les, kterou pak po celé délce kopíruje až do Břeclavi. Další…
Rozcestí Pohansko - zámek
Turistický rozcestník stojící u loveckého empírového zámečku Pohansko v těsné blízkosti dávného slovanského hradiště upřesňuje směry zde procházejících turisticky značených tras. Okolo zámečku vede zelená turistická trasa, která sem přichází velkým obloukem od železniční stanice Boří les a od areálu Pohanska směřuje na sever přes Břeclav až do Lednice. Další trasou, kterou na…
Turisticky nenáročná, bezbariérová, pro pěší i cyklisty naučná stezka Pohansko začíná v centru Břeclavy, kde navazuje na naučnou stezku z Břeclavi k Janohradu. NS Pohansko je dlouhá 7 kilometrů a končí u zámečku L…
Turistický rozcestník s názvem Hardegg - hraniční přechod stojí u místní obslužné komunikace v těsné blízkosti státní hranice. Na rakouskou stranu hranice se od rozcestníku dostanete po mostě přes řeku Dyji, která v těchto místech státní hranici tvoří. Dvě značené turistické a jedna značená cykloturistická trasa vedou od rozcestí u hraničního přechodu pouze na českou stranu.…
Rozcestí Nový Hrádek - lávka
Turistický rozcestník označující rozcestí modré a žluté turistické trasy stojí v Kunratickém lese v údolí Kunratického potoka kousek od mostku přes potok. Modře značená turistická trasa tudy prochází z jihozápadní…
Turistický rozcestník, který se nachází v Kunratickém lese na území přírodní památky Údolí Kunratického potoka, označuje místo odbočky od modře značené turistické trasy ke zřícenině hradu Nový Hrádek. Modrá turist…
Rozcestí U krále Václava IV.
Turistický rozcestník označující rozcestí zelené a žluté turistické trasy stojí hned vedle lesní Restaurace U krále Václava IV, která ke zdejšímu Kunratickému lesu na území přírodní památky Údolí Kunratického poto…
Turistický rozcestník pod slovenským hradem Děvín u soutoku řek Dunaje a Moravy stojí přímo u zdejšího parkoviště ve stínu vzrostlých stromů. Z rozcestí se můžeme vydat hned několika směry, ať už po turisticky značených nebo i neznačených cestách. Nejblíže je to odtud přímo na děvínský hrad, na který se dostanete po neznačené, do kopce vedoucí stezce. Pokud se vydáte z…
Rozcestník stojící na okraji Masarykova náměstí v centru Dolních Kounic ukazuje směr zde procházející červené turistické trasy. Navíc odtud východním směrem míří červeně značená odbočka až ke zřícenině kláštera Rosa Coeli, která je odtud vzdálena asi půl kilometru. Hlavní červeně značená turistická cesta přichází do Dolních Kounic od západu podél řeky Jihlavy od Ivančic, kam…
Turistický rozcestník u křižovatky místních komunikací hned vedle mostu na pravém břehu řeky Jizery v Benátkách nad Jizerou označuje začátek zeleně značené trasy vedoucí přes Kochánky do Tuřic a Přeměřic nad Jizerou, přičemž v úseku Benátky - Kochánky kopíruje naučnou stezku "Krajinou Rudolfa II". Dále rozcestník upřesňuje směr zde procházející červené turistické trasy, která vede podél toku Jizery - do Benátek přichází ze severu od hradu Mladá Boleslav a dál pokračuje jihozápadním směrem k velkému tu…
Turistický rozcestník na Husově náměstí v Benátkách nad Jizerou upřesňuje směr procházející červené turistické trasy, která na náměstí míří od řeky Jizery, přičemž do Benátek přichází ze severu od hradu Mladá Boleslav a pokračuje dál jihozápadním směrem k velkému turistickému rozcestí v Sojovicích.
Webkamera umístěná u sjezdovky Protěž snímá panoramatický pohled na sjezdovou lyžařskou trať v areálu SkiResort ČERNÁ HORA - PEC (Janské Lázně). Na stránce se snímkem z webkamery js…
Webkamera umístěná nad areálem Ski Family snímá panoramatický pohled na sjezdovou lyžařskou trať a část obce Dolní Dvůr. Na stránce se snímkem z webkamery jsou k dispozici údaje o …
Dříve, než byla obec Přísečnice zatopena vodou nově postavené stejnojmenné vodní nádrže, byl odtud převezen a umístěn v parčíku u vstupu do zameckého areálu v Klášterci nad Ohří sloup se sochou Panny Marie s Ježíškem. To se stalo něco málo před rokem 1974 a od té doby můžeme obdivovat toto zachráněné umělecké dílo ve městě nad řekou Ohří. Dnes víme, že sloup se sochou pochází…
Na místě s nejvyšší nadmořskou výškou (365 m.n.m.) v zámeckém parku Krásný Dvůr (více o parku zde) stojí ze západního směru už z dálky viditelná romantická stavba rozhledny. Tato novogotická stavba byla postavena …
Na samém počátku třetího tisíciletí našeho letopočtu, přesně v roce 2001, započaly v Chomutově na dnešním náměstí 1. máje práce na obnově staré kašny. Kamenické práce provedl kameník Jiří Rusý a sochu svatého Floriána, která je umístěna na sloupu uprostřed kašny, vytvořil akademický malíř a restaurátor Jaroslav Jelínek. Celá kašna, dokončená v roce 2002, se stala jakousi…
Barokní sloup Nejsvětější trojice z křídového pískovce s trojiční ikonografii pochází z roku 1697 a dnes ho najdeme v Chomutově v horní části náměstí 1. máje. Ze svého původního Místa z okraje náměstí, kde ho post…
Původně stála v místě dnešního Horního náměstí dřevěná strážní hlásná věž, která svému účelu sloužila až do počátku 17. století, kdy byla v roce 1618 nahrazena zděnnou renesanční stavbou se čtyřbokou věží, která nesla třípatrovou báň s otevřenou lucernou a třemi zvony. Ovšem ani tato budova se celá do dnešních časů nedochovala. Na začátku století dvacátého v letech 1902 až…
stránka 1 z 25

zpět na profil uživatele ldfoto