mirekkokes

Příspěvky uživatele mirekkokes

Počet příspěvků: 35

Holubov - Kleť - Český Krumlov
Dojedeme vlakem do Holubova, kde se vydáme po zelené turistické značce k lanovce na Kleť. Samozřejmě že si na Kleť můžeme vyjít i pěšky, stačí jen pokračovat dále po zelené a zdolat převý…
Z Frymburka se přívozem dostaneme na druhou stranu Lipna do malinké vesničky Frýdava. Odtud se vydáme po žluté turistické značce. Jakmile dojdeme na rozcestí Uhliště můžeme pokračovat dál…
Z Hnanic vyrazíme po žluté turistické značce směrem na Seasfieldův kámen. Cestou můžeme vidět pár bunkrů, které jsou rozesety po okolí. ne rozcestí pod Šobesem můžeme odbočit a zajít k vi…
Dojedeme do Dolních Věstonic, odkud se vydáme po červené směrem na zříceninu Dívčího hradu jinak známého jako Děvičky. Při stoupání je krásný výhled na obec Dolní Věstonice, ale také na n…
Z Jetichovic se vydáme po žluté turistické značce směrem na Dolský mlýn. U Dolského mlýnu se vydáte po modré turistické značce směrem do skal. Půjdete do kopce, až dojdete do Vysoké Lípy. Odtud se vydáte po žluté turistické značce na Šaunštejn na rozcestí "pod Šaunštejnem" se vydáte po červené turistické značce na Šaunštejn. Kousek půjdeme po červené turistické značce a potom…
Dojedeme vlakem do na železniční stanice Kořenov, odtud se vydáme po modré turistické značce kolem lesní chaty do Kořenova. Z kořenova budete stoupat až na Rozhlednu Štěpánku. Rozhledna byla postavena v letech 1847 - 1892, čímž se st…
Dojedeme autobusem do Horní Malé Úpy. Tam se můžete zajít podívat do informačního centra, kde je taky malé muzeum války. Potom se vydáte po žluté turistické značce směrem na chatu Jelenka. Půjdete do kopce, z ko…
Z Pece pod Sněžkou se vydáte po modré a následné žluté turistické značce k lanovce na Hnědý vrch. Lanovkou vyjedete na Hnědý vrch, kde je teď postavena nová rozhledna. Rozhledna tam nestála při mém výletu, ale u…
Z Jánských lázní vyjedete lanovkou na Černou horu. Zde si můžete zajít na rozhlednu. Rozhledna je 25 s vyhlídkovou plošinou ve výšce 21 metrů. Odtud se vydáte po červené turistické značce směrem na černou boudu. Cestou narazíte na odbočku, která vede k vysílači ne černé hoře, dostanete se těsně až k vysílači. Potom se ale musíte vrátit zpět na značku. Od Černé boudy bych vám do…
Z Prášil se vydáme po červené turistické značce, směrem na Prášilské jezero. Tam si můžete nechvíli sednout a pokochat se krásnou přírodou. Teď začne ta těžší část, musíte vystoupat po nevzhledné cestě až na Poled…
Z Ostravice se dostanete Na Lysou horu dvěma způsoby, buď po červené, nebo po modré turistické značce. Osobně bych vám doporučil jít po modré, protože jestli byste se vydali po červené, tak půjdete dlouho po asf…
Jakmile se dopravíte do Smržovky a najdete rozcestí, tak už to budete mít velmi snadné, jen se vydáte po zelené turistické značce směrem na pramen Nisy. Půjdete pořád po zelené značce, až sejdete z asfaltové cesty…
Rozhledna Tanvaldský Špičák
Roku 1889 byla zpřístupněna skalní vyhlídka, nazývající se Fenterova skála. Pár let na to se nedaleko odtamtud objevila bouda, kde se prodávalo lahvové pivo. Turistů bylo čím dál tím více a jejich požadavky rostly…
Jestli jste na Šumavě a říkáte si, kam zajdeme, tak si určitě zajděte na Jezero Laka. Dopravíte se nejlépe autem do Nové Hůrky, odtamtud se vydáte po modré turistické značce směrem na bývalou obec Hůrka, kde se na…
Frýdlantské cimbuří je skupina skalních útvarů ve střední části Poledních kamenů v Jizerských horách. Název má připomínat podobnost skal s rozklen…
Rozhledna Petřín, která je součástí stejnojmeného luxusního hotelu v Jablonci nad Nisou je vysoká 20 metrů. Z vyhlídkové plošiny, která je v e výšce 15 metrů, je krásný výhled na Jablonec nad Nisou. Při výšlapu na rozhlednu zdoláte 81 schodů. Hotel Petřín je krásně vybavená restaurace, kde se můžete najíst, ale také i ubytovat. K hotelu Petřín se můžete dostat autem, nebo…
Rozhledna Černá Studnice
Rozhledna Černa studnice, která leží na 869 m.n.m vysokém vrcholu a je viditelný téměř z celých Jizerských hor a širokého okolí. Pro lidi z Jablonce nad Nisou je rozhledna Černá studnice něco jako pro lidi z Liber…
Vodopády Jedlová
Vodopád Jedlová se nachází v malebné části Jizerských hor, přesněji v Jedlovém dole. Celé údolí se rozkládá na více než 12 ha. Celé údolí je chráněnou rezervací a vede jím naučná stezka, která má šest zastávek. Po…
Jste, nebo chcete jet do jizerských hor, určitě nevynechejte tuto trasu. Ráno vyjedete autobusem na Smědavu, odkud se vydáte po zeleném turistickém značení směrem na "Předěl". Z Předělu se vydáte po modré turist…
Tramvají v Liberci dojedeme ke stanici lanovky, ale musíte ještě kousek ujít k lanovce na Ještěd. Musíte počkat, než lanovka pojede a vyjedete většinou přeplněnou lanovkou na Ještěd. Na Ještědu se můžete porozhlédnout a pokochat krásným výhledem na Liberec, Jablonec.... V hotelu se můete najíst, nebo alespoň posvačit. Jakmile se porozhlédnete, tak jděte po asfaltce dolů na rozc…
K tomuto výletu nejspíš budete potřebovat řidiče, nebo aspoň sehranost s autobusovou dopravou. Dopravíme se k hotelu Figura, odkud se vydáme po červené turistické značce směrem na Praděd. Z pradědu je krásný výhle…
V Jablonci nad Nisou Najdeme rozcestí "Na Výsluní" a odtud se vydáme po zelené turistické značce na Černou studnici. Černá studnice je 26 metrů vysoká rozhledna, ze které je celý Jablonec a 75% Liberce a  celý J…
Ze Smržovky se vydáme po místním červeném značení a zároveň po modré turistické značce směrem na vyhlídku. Tato cesta není moc dobře značená, takže si radši vezměte mapu. Na vyhlídku vede slepá cesta, ale stojí to…
V Kubově Huti najdeme turistické rozcestí a vydáme se po modré turistické značce směrem na boubín. Asi po třech kilometrech neustáleho stoupání dojdete k rozcestí pod Boubínem. Budete pokrečovat stále po modré zna…
Z obce Javorník se vydáme po modré turistické značce směrem na rozhlednu. Asi po půl kilometru dojdete ke Kapličce sv. Antonína Paduánského. Od kapličky je krásný výhled do kraje. Jakmile se porozhlédnete, tak pok…
Ráno vyjedeme autobusem na Smědavu, odtud se vydáme po modré turistické značce směrem na "Čihadla". Začátek této trasy není nějak obzvlášť náročný, jdete po celkem pěkné cestě. Přibližně po jednom kilometru dorazí…
Ráno pojedeme autem do Špindlerova mlýna. Auto necháme na parkovišti pod lanovkou na Mednědín. Postavíme se na autobusovou zastávku a počkáme na autobus, kterým vyjedeme na Špindlerovu boudu. Najdeme rozcestník …
Ráno vyjedeme lanovkou z Pece pod Sněžkou na Sněžku, tam se porozhlédněte a potom se vydejte po červené turistické značce směrem na rozcestí "bývalá Obří bouda". Sejdete prudký kamenitý kopec ze Sněžky až kojdet…
Ráno vyjedeme autobusem na smědavu. Odtamaď se vydáme po neznačené značce směrem na Jizerku. Půjdeme krásnou krajinou asi 5,5 km až dojdeme na rozcestí Jizerka. Můžeme jít po cestě ještě kousek dál a tam narazíme …
Vyjeli jsme autobusem na Smědavu, kde končí cesta autobusu, dále budete muset pokračovat pěšky. Vydáte se po modré značce směrem k rozcestí "malá klečová louka", které je vzdáleno asi 1 km od Smědavy, odtamtud se vydáte po žluté na smědavu, kde naleznete krásnou skalní vyhlídku. Sice se musíte vrátit zpět na rozcestí "Malá klečová louka", ale není to zase tak daleko. Budete pok…
stránka 1 z 2

zpět na profil uživatele mirekkokes