Petr.vf

Petr Harant

Jsem nadšený fotograf a turista. nejraději mám hory a to jak naše, tak zahraniční. většina mých výletů proto směřuje do…

Příspěvky sleduje: 0 turistů
Počet příspěvků: 21
Průměrná známka příspěvků: 1,08
Počet přečtení příspěvků: 146 666

Příspěvky uživatele Petr.vf

Počet příspěvků: 8

Okolo Chlumu - Dobrovická procházka
Jedeme autem do Dobrovic, zde zaparkujeme na náměstí (neplacené parkovné) a dále jdeme pěšky Krásná příroda okolo Dobrovic - přírodní rezervace Chlum Dobrovické museum Lze se najíst v Dobro…
Jedeme do vesnice Bezděz, kde necháme vůz na palceném parkovišti 40kč. Jedeme na zříceninu hradu Bezděz nedaleko Bělé p. Bezdězem je možné se najíst přímo ve vesnici Bezděz - u parkoviště je …
Jedeme autem do Nové Vsi u Bakova. Odtud půjdeme pěšky na Klokočku a zpět Nádherná příroda okolo říčky Rokytky plná mokřadů a luk. Kaple sv. prokopa s Léčivým pramenem. Památník Osvobození Po návratu do Nové vsi doporučuji zajít na výbornou česnečku do místní hospůdky "Restaurace Jizera", nebo si zajít na oběd, či večeři do asi 300m vzdálené restaurace Klokočka v Malé Bělé. Z Nové Vsi u Bakova vyrážíme po červené t…
Podzim se přiblížil a tak s vidinou zlatavého listí jsme se vydali na okruh Podtroseckým údolím. No nakonec zlatého listí zas tolik nebylo, ale výlet to byl hezký. Hrad Trosky Krásná přírod…
Jedeme autem do Nosálova, odkud půjdeme pěšky na Vrátenskou horu a Housku Auto nechváme na nevelkém parkovišti u hospody "U Nás" a odtud pokračujeme po modré turistické trase, která nás poved…
Auto necháváme na parkovišti pod Humprechtem (parkovné 50kč). - Humprecht - Turistická známka 145 - Libošovice - Kost - Turistická známka 150 - Plakánek - Vesec - roubená stavení Svačinu jsme si vzali s sebou. Je možno se najíst u kosti, případně v Sobotce na náměstí Krásná příroda Českého ráje, Hrad Kost, údolí plakánek, roubenky ve Vesci Od Humprechtu se vydáváme po žluté turistické značce směrem na Nepřívěc. Ce…
Tentokráte je naším cílem oblast Hruboskalsko. Auto necháváme na parkovišti v Sedmihorkách, kde zároveň kupujeme turistickou známku. Za krásným výletem do přírody - Sedmihorky - Turistická známka 994 - Hrubá skála - Turistická známka 148 - Valdštejn - Turistická známka 147   Občerstvili jsme se na Valečově, kde je příjemná hospůdka - no spíše rychlé občerstvení Nádherné výhledy do okolí a panenská příroda. Překrás…
Dnes se  vydáme na klasickou trasu - Valečov -> Klamorna -> Drábské světničky -> Krásná vyhlídka -> Mužský -> Valečov. Jedeme autem a to  necháváme na Parkovišti pod Valečovem.   - Valečov …