DanielKubesa

Příspěvky uživatele DanielKubesa

Počet příspěvků: 9

Zimní Lysá hora
27.12. jsem se rozhodnul, že po týdnu opět navštívím Lysou horou se stejným úmyslem - vyfotit západ slunce. Z Opavy do Ostravice jsem jel vlakem, taktéž i nazpátek.  Jak už jsem zmínil, účelem je nesmrdět přes svátky doma a vyrazit s foťákem pro "západovku" Na občerstvení nebyl čas, ale z jiných zdrojů mám informace, že na Lysé se vaří vynikající zelňačka  V sobotu kolem 8. hodiny ráno mi volal spolužák, že je právě na Šerá…
Po dlouhé době se s kluky domlouváme na jednodenním výletě na Smrk. Vyrážíme vlakem z Opavy v půl 6 ráno. Po přestupech vysedáme v Ostravici. Oblékáme čepice a rukavice, teplota je mírně pod nulou. Napojujeme se na červenou značku, kterou však opouštíme kousek po přechodu jednoho z přítoků Bučacího potoka. Procházíme krásným lesem, který je pokryt vrstvou jinovatky vznikající z okolní mlhy. Po zkratce přichází opět červená.…
Jedná se o výlet k nejkrásnějším vodopádům, ne však největším v Beskydech, které leží na řece Satina. Jedu vlakem z Opavy vlakem do Frýdlantu n O., kde kvůli výluce přestupuji na autobus.…
Hlavní cíl je Vysoká hole v Hrubém Jeseníků. Jedeme autobusem. Po dlouhé době jsme s kamarády naplánovali další cestu, tentokrát na  jeden z jesenických hřebenů. 30.10. ráno nasedáme do auto…
Vlakem z Opavy jedeme na Ramzovou, odkud už pěšky na Keprník. Dne 18.5.2013 jsme s Ondrou a s Vojtou vyrazili na další výšlap. Po dlouhém odkládání Keprníku se mi zdál tento vrchol jako vhodný. Po příjezdu na opavské nádraží, kde nás zavezl Vojtův taťka (díky) jsme šli koupit jízdenky a poté nasedli do vlaku. S vlakem jsme se rozloučili v Jeseníku, kde na nás čekal au…
Směr Králický Sněžník, do Stříbrnic autem Po dlouhé době jsem měl s rodiči jet na chatu do Vojtíškova blízko Hanušovic. Na chatu jsme vyjeli v pátek. S taťkou jsme plánovali, kam v sobotu…
Jedeme vlakem do Ostravice, ze které už pěšky na Smrk a Malý Smrk Po dvou a půl měsících opět na Smrku. Přes vánoční prázdniny jsem chtěl podniknout nějaký foto výlet. Napsal jsem Adéle a…
Na zimní výpravu na Lysou jedeme vlakem   A je tu další výprava, tentokrát na Královnu Moravskoslezských Beskyd - Lysou horu. Vyjeli jsme 8.12.2012 v 5:27 vlakem z Opavy. Cesta byla po krátké noci uspávající. Do Ostravice jsme dorazili 7:23. Slunce ještě nevyšlo. Ze začátku byla cesta rušená auty. Jakmile cesta s auty skončila, šlo se lépe. Cestou jsme potkávali turisty, kteří se už v 8 hodin vraceli z Lysé s čelovkami na …
Cílem naší výpravy je jedna z beskydských dvanáctistovek - Čertův mlýn(1205 m n. m.) Po první vydařené výpravě na Smrk byla naplánovaná další výprava tentokrát na Čertův mlýn(1205 m n.m.). Datum bylo stanoveno…