vala1959

Jirka Valenta

Mám kolem sebe partu přátel přiměřeného pohybu, se kterou pravidelně vyrážíme na výlety po Česku. Máme rádi rozhledny a…

Příspěvky sleduje: 12 turistů
Počet příspěvků: 141
Průměrná známka příspěvků: 1,89
Počet přečtení příspěvků: 597 525

Příspěvky uživatele vala1959

Počet příspěvků: 8

Přírodní rezervace Maštale
Ve dnech 14.-16.2.2014 jsme navštívili turisticky velmi zajímavou oblast Česko-Moravského pomezí západně od Litomyšle-Toulovcovy maštale. Jak už to máme ale ve zvyku, vždy se již cestou do nějaké lokality zastaví…
Přechod Lúčanské Malé Fatry a následně Strážovských vrchů to byl hlavní cíl, v pořadí již IX.Slovenské odysey, které se ve dnech 5.-10.8. zúčastnilo 6 přátel přiměřeného pohybu. V pondělí 5.8. jsme raním rychlíkem za necelé 3 hodiny docestovali z Olomouce do Žiliny. V žilinském Hudy sportu si někteří sklerotici museli koupit za eura trekové hole, camelbacky a plecháčky. Násled…
Start v Dolní Moravě Autobus firmy Vojtila z Prostějova, za volantem Radek Halíř a organizátorem akce KČT Smržice. Nejlepší možný začátek Podzimního výstupu na Kraličák. Navíc předpověď slibovala pěkné podzimní p…
Každoročně vyrážím s partou kamarádů na Slovensko. Letošní, v pořadí již VIII., "Slovenská odysea" se uskutečnila od 1.-3.8. v přírodním parku POLONINY na východním Slovensku. Poloninami se nazývají horsk…
Přechod Nízkých Tater 14.-19.8.2010 DEN NULTÝ 14.8.2010 – sobota Tuhle naši již v pořadí 6. Slovenskou …
  Přechod Velké Fatry 17.-21.8.2009 Tuhle naši již v pořadí 5. Slovenskou Odysseu jsme zahájili v pondělí 17.8.2009 v 05:00 na nádraží v Nezamyslicích, kde jsme nasedli do mikrobusu soukromého autodopravce, který nás odvezl do obce Vlkolinec u Ružomberoka (260 km), bylo nás 6 a stálo nás to každého 600 Kč (6 Kč za km a platí se i zpáteční nevytížená jízda). Ve Vlkolinci …
EXPEDICE PPP - SUCHÁ RUDNÁ 2009Prvomájový víkend 2009 zůstane pro 38 členů našeho klubu Přátel přiměřeného pohybu (a pití) navždy spojen sakcí JARNÍ OTEVÍRÁNÍ JESENÍKŮ 2009(JOJ). Podnikli jsme tři vydařené turistické akce znaší tradiční základny na vojenské chatě DUKLA vobci Suchá Rudná u Bruntálu. Chatu zabezpečil náš kamarád Arnošt - kapitán, který naštěstí ještě stále…
PODRALSKO 2008Přátelé turistiky, právě jsem se vrátil z hradu .... Bezděz a Houska v krásném kraji Okolo máchova jezera, které je ale ve skutečnosti velký rybník a název „Máchovo jezero" je podle básníka K.H.Máchy, který si tento kraj oblíbil a při toulkách zdejší přírodou psal krásné básně : „ Byl pozdní večer - první máj - večerní máj - byl lásky čas. Hrdliččin zval ku lásce…