farmil

Milan Fára

Jsem milovník přírody a rád se toulám v lesích a po horách jak pěšky tak na horském kole.Momentálně jsem profes…

Příspěvky sleduje: 3 turisté
Počet příspěvků: 48
Počet přečtení příspěvků: 129 273

Příspěvky uživatele farmil

Lyžování Ischgl-Paznaun-Galtur
Moje dovolená
Ischgl a Švýcarská strana Paznaun kde platí jeden skipas je špičkové středisko kam jezdíme každým rokem od poloviny dubna již 10 let a stále se vše vylepšuje a …
Panský dům je v mrazové kotlině na horách takže je zde někdy sychravo a vítr.Toho jsme si na kolech užili dost.Krajina je nádherná,dosti kopcovitá na kola ale je tu dobré poježdění.Poblíž jsou rašeliniště Jizery,p…
Jeli jsme s manželkou  autem s kolama před Děčín kde jsme zaparkovali asi v 10h neboť ráno byla ještě místy mlha.Poté jsme projeli Děčínem a po levém břehu Labe jsme jeli do Žlebu,Hřenska.Bad Schandau,Königsteinu …
Ráno jsem vyjel v 8 h z Teplic přes Středohoří do Budyně,Charvátců,Poštovic,Beřovice,Zvoleněves,Brandýsek,Buštěhrad,Běloky,Dobrovíz,Jeneč do Hostivic(celkem 99km ,dojel jsem ve 14 h) .Přespal jsem u dcery a druhý …
Moje dovolená
Přiletěli jsme z Prahy do Olbie na Sardinii a odtud  asi 2 hodiny jeli autobusem do resortu Palmasera.Bydlení je v lesoparku nad útesy v malých domcích kde je několik pokojů s příslušenstvím.Na jídlo se chodí do h…
Byli jsme ubytováni na La Manze Mar Menor v hotelu Doblemar který je po rekonstrukci a vše bylo skvělé.Ze zahrady se šlo rovnou do mělkého menšího moře a přes ulici z předního traktu asi 60 m na pláže ke Středoz.moři.Procházeli jsme pěšky celou La Mangu a také si objednali cestu autobusem pod hory a pak pěším výletem do hor a k bývalým vojenským pevnostem a po okolí.Dále jsme s…
Jezdili jsme každý den do jiného místa neboť skipas platí v celé oblasti Zillertal Arény.(Gerlos,Krimml,Wald-Königsleiten,Kaltenbach,Mayrhofen,Finkenberg a Penken).Bylo to vše super co se týká lyžování i ubytování.
Rakouské lyžařské středisko Saalbach Hinterglem,které se nachází poblíž Zeel am See(asi 35 km) a jednotlivé sjezdovky jsou na dvou protilehlých horských hřebenech a jsou na dvou místech vzájemně propojeny kabin.la…
Byli jsme ubytováni v soukromí v Mikulově pod kopcem Thurold a celý týden jsme vyjížděli na celodenní výlety na kolech a i pěší prohlídku Mikulova se Svatým kopečkem a Kozím hrádkem. 1 trasa-Mikulov-rakouské LAA a…
Lyžařské středisko Nassfeld leží cca 60 km západně od Vilachu za Hermagorem v obci Tropolach, odkud vede do horních partií kabinová lanovka se třemi…
Jeli jsme autem z Teplic do Hořína u Mělníka,kde jsme zaparkovali a vydali se na kole přes Mělník(i s prohlídkou historického jádra a zámeckých teras) po levé straně proti proudu Labe na Kly,Tuhaň.Mlékojedy,Borek …
Končili jsme týden dovolené na Uhersko Hradištsku a pokračovali jsme přes Brno a Rosice směr na Náměšť nad /Osl. do Kramolína na další týdenní kolařské zážitky na Českomoravskou vrchovinu. Je zde mnoho značených c…
Vyjíždíme z Kunovic z penzionu Ekofarma sádky po cyklotrasách a z části po místních komunikacích v Uherském Hradišti kde se dáme podél Baťova kanálu směrem na Babice,Napajedla(zde je možnost v létě koupání na býva…
Jeli jsme autem a s kolama do Kutné Hory do penzionu na 4 dny v pracovním týdnu. Chtěli jsme navštívit památky tohoto města po více jak 30 letech a dále si projet okolí na celodenních výletech na kole. Ubytovali j…
Autem z Teplic do Špindlerova Mlýna přes Jičín a N.Paku a Vrchlabí. Turistické putování po zdejších krásách hor. Pobyt jsme si vyjednali přes Booking v penzionu Kubát (v místní části Bedřichov do středu chůzí asi …
Ubytováni jsme byli na vrcholu průsmyku Paso Campolongo mezi Korvarou a Arabbou.Byli jsme zde několikrát a jsou zde dobré ubytovací podmínky a klidné prostředí.Není zde žádný obchod,takže pokud nemáte pobyt s jídl…
Skvělé lyžařské středisko,které sestává z propojením 3 městeček,které jsou umístěny vždy na terasách ve výšce kolem 1450 m nad údolím a jsou vzájemně propojeny lanovkami a sjezdovkami.Platí jeden skipas pro všechn…
Skvělé a dobře vybavené lyžařské středisko,které je zpoloviny na rakouské a z druhé poloviny na švýcarské straně,kde platí jednotný skipas.V místě je přes 200km sjezdových tras.Ubytovaní jsme byli jednou přímo na …
Vyjíždíme z Vranova po silnici na Onšov,Lesnou, a Horní Břečkov a dále na Lukov kde se napojíme na příhraniční  trasu č.48 a  a za Novou Vsí odbočíme na Nový Hrádek po č.5002. Nový Hrádek je zřícenina která sestáv…
Vyjíždíme z Vranova podél Dyje přes Zadní Hamry po cyklotr.č.5122  dále do stmějšího stoupání lesem na Čížov a odtut následuje sjezd asi 5 km k hraničnímu mostu přes Dyji do Rakouska-Hardegu.Je zde stejnojmenný za…
Vyjíždíme z Vranova n/Dyjí přes Lančov na hrad Cornštein,dále po mostě přes Vranovskou přehradu do obce Bítov a na hrad Bítov který je však otevřen pouze o víkendech.Dále objíždíme přehradu přes Popelnou,Chvalatic…
Jeli jsme autem přes Dolní Dvořiště do Rakouska,dále přes Linz,Salcburk dále směr Vilach a poté odbočit z dálnice na Zell am See a do Kaprunu. Jeli jsme za lyžováním na ledovci u hory Kitzsteinhorn (výška 3203 m n…
Vyjíždíme z Lipnice (která leží 9 km jižně od Třeboně ,kde jsme byli u dcery na chalupě a celý týden jsme jezdili po okolí) na Šalmanovice,Jakule,Byňov(po cyklotr.č.1034)na Nekolice a zadem do Nových Hradů.Zpět js…
Vyjíždíme na kole z okraje Boletic(6km před Děčínem, kde jsme zaparkovali auto) do Děčína a podél Labe podjíždíme zámek a přes most přejedeme na levý břeh a pokračujeme podél vody a železniční trati na Dolní Žleb,…
Jedeme z Teplic přes Dubí lesem na Komáří hůrku,dále Fojtovice,Adolfov,Krásný les,Petrovice,Tisá na vrchol Děčínského Sněžníku.Dále sjedeme dolu a pokračujeme přes Sněžník směr Maxičky.Asi v polovině cesty odbočím…
Vyjíždíme z Teplic přes Dubí lesem k nádraží Dubí a na Vytišku.Odtut na Nové Město a Dolní Moldavu kde je turistický hraniční přechod.Dále přes Teichhaus do Holzhau.Je to malebná horská vesnička s lyžařským areále…
Vyjíždíme z Teplic na Kladruby,Lbín,Bžany do Kostomlat.Možnost navštívit zříceninu hradu Sukoslav.Dále jedeme na vrchol Českého středohoří (v pravo je odbočka do bývalého vojenského prostoru Březina-ještě 2 km sto…
stránka 1 z 2

zpět na profil uživatele farmil