Z Chotiměře přes Velemín na Milešovku. - diskuse

• Re:
    21.10.2012 23:50

Když se ještě vrátím k tem verzím cest na Milešovku. Cesty z Velemína a z Milešova se tu považují za nejdelší, které jsou na vrchol. Dost dlouhá možná bude i z Černčic, to ovšem nemohu soudit, protože jsem tuto cestu v životě nešel. Snad nesčetněkrát mám cestu vyšlápnutou z Velemína ( je to i z důvodu, že tu bydlím). Ovšem nejvíc je využívaná cesta turisty právě z osady Bílka, protože je nekratší a není tak náročná.

• 20.10.2012 14:54

No to máte pravdu,na to jsem zapoměla,že je to z Bílky blíž,syn tam šel zas z Milešova,kam dojel autem a slíbil mě že tam se mnou někdy vyšlápneSmile,proto jsem brala tuhle verzi.

• Re:
    19.10.2012 23:14

Nejkratší verze je z osady Bílka. Je to odtud na vrchol taková pohodovější procházka.

• 19.10.2012 17:34

Tedy fotky suprový!!!!! Taky se tam vypravuji, ještě jsem tam nebyla, bohužel......ale šla bych radši kratší trasou vzhledem k věkucrying, možná až z Milešova, jenže to chce povoz.....

Zpět na příspěvek Z Chotiměře přes Velemín na Milešovku.