Velký potok - Smrk

číslo 7 Horní Čeladná - kaple Asfalt 12,2 km
číslo 8 Kunčice pod Ondřejníkem - kaple Asfalt 15,6 km
číslo 9 Kunčice pod Ondřejníkem - ČSD 16,3 km

Rozcestí Velký potok najdeme u zastávky autobusu v osadě Hutě. Z Velkého potoka půjdeme po modré značce na rozcestí Pod Malým Smrkem, ze kterého pokračujeme po žluté do sedla Smrk. Z tohoto sedla jdeme po červené na vrchol Smrk ( 1276 m.n.m.). Z vrcholku budeme sestupovat dolů po červené značce přes rozcestí Polana do Horní Čeladné. Obcí pokračujeme po červené na rozcestí u kaple Cyrilky. Odtud se vydáme po modré značce do obce Kunčive pod Ondřejníkem k železniční stanici.

Poslední aktualizace: 1.3.2006
Velký potok - Smrk na mapě

Příspěvky z okolí Velký potok - Smrk

kříž kardinála Bedřicha na Hamrech-Kožušance
V době, kdy ještě stála železniční stanice Hutě pod Smrkem, vedla k později přehradou Šance zatopenému údolí ze sedla pod vrcholem…
Kožušanka (Kožušonka) je uskupení pěti chalup v enklávě Hutě pod Smrkem v…
Na Velkém potoce se nachází lokalita zvaná Myjárna. Svůj název získala ve…
Na Samčankách, osadě v centru Starých Hamer, stojí vedle školy, obchodu a obecního úřadu vedle arcibiskupského kříže hraniční kámen.…
Potok Kyčerov je 4,6 km dlouhý levostranný přítok Velkého potoka. Pramení…
Jednoduchá dřevěná zvonice s kulatou střechou nad zvonkem a další v prostoru pro zvoníka se nachází přímo v centru Starých Hamer u…
Pokud zavítáte do horské vesnice STARé HAMRY nemůžete minout ojedinělou stavbu kostela zasvěceného sv. Jindřichovi. dokončenou v r.…
Krátká a nenáročná…
Trasa začíná ve Starých Hamrech, na Samčance, u parkoviště a autobusové…
Ano, před pár dny jsem "šlapala" a cestou jsem potkávala houbaře s plnými…