Potštát , Dobešov, Odry

Potštát , Dobešov, Odry na mapě

Příspěvky z okolí Potštát , Dobešov, Odry

Potštát - kostel Nanebevzetí Panny Marie
 V malém městečku Potštátu, skrývajícím se v Oderských vrších za skalnato…
 Návštěvník, jedoucí po silničce těsným údolím Veličky, v němž se ze…
Městečko Potštát najdete v bývalém okrese Přerov, severně od Lipníka nad Be…
Potštát leží na Severní Moravě, severozápadním směrem od města Hranice. M…
Kostel sv. Bartoloměje v Potštátu patří k významným památkám města v Oderských Vrších. První písemná zpráva o farním kostele je u roku 1408, kdy je…
Má být hezký sobotní den, my si chystáme naše toulavé boty, batohy a foťáky na březnový výlet. Protože někde bude asi ještě dost sněhu - vol…
  Nejen „skalním městem“, ale i širším okolím Potštátu prochází asi 13 km…
  18.4.2020. Venku je hezky a tak teplo, že můžu celý dnešní výšlap absolvovat jen v tričku. A kam že jsem tuhle prosluněnou dubnovo…
Asi v polovině žluté turistické trasy mezi Boňkovem a Potštátem (tou která vede přes zříceninu Puchart) narazíme u lesní cesty na poněkud záhadnou…
Pondělí 12. 9. 2022 - odpoledne Cestou z Lipníka nad Bečvou, kde jsme si dopol…
  Pokud budete špacírovat po Potštátské naučné stezce směrem k dvojhradí …
Od roku 1929 stála poblíž kóty 526, ve výšce 523 m/m (GPS: 49°37'5.614"N,…
Minule jsme nakouknuli klíčovou dírkou do vojenského újezdu Libavá.…
  Zajímavé útvary Potštátského skalního města je nemožno představit si bez romantické zříceniny hradu Puchartu. Několik set metrů př…
  Úvodem bych si dovolil upozornit, že se o opravdické skalní město…
Krásné místo s názvem Lipná se nachází v okrese Přerov v obyčejném, ale…
Obec Partutovice leží severním směrem od města Hranice a v oblasti Odersk…
Celkovou rekonstrukcí za více než devadesát tisíc korun prošel jeden z nejzachovalejších větrných mlýnů v kraji - větřák v Partutovicích (okes Pře…
Nízký Jeseník i jeho krajinné podcelky jsou velmi často tvořeny…
Rozvoj podporovaných ekologických zdrojů energie vede k tomu, že…