Trasy Pěší trasa Malá náročnost

číslo 1 Odry,,nádraží ČD 0,0 km

POZOR TRASA VE STADIU NÁVRHU!!!

číslo 2 Dobešovský vrch,,rozcestí zelené a žluté 4,4 km

Dáme se VLEVO po žluté značce

číslo 3 Nejdek, konec žluté značky 9,9 km

Dále pokračujeme po silnici (neznačeno) směr Bělotín.

číslo 4 křižovatka 12,5 km

Na křižovatce se dáme vpravo a pomalu docházíme do Bělotína.

číslo 5 Bělotín,,nádraží ČD 13,8 km

Na nádraží v Bělotíně naše cesta končí.

Vyjedeme v neděli vláčkem z nádražíčka v Teplicích nad Bečvou v 8:16 - v Hranicích na Moravě jsme v 8:25. Pozor již v 8:29 nám odjíždí vlak do Suchdola nad Odrou, kam dorážíme v 8:47. Zde máme necelou půlhodinku přestávku. Další spojení je v 9:12 a do Oder dorážíme v 9:26.

Z Oder vyrážíme po zelené značce na Dobešovský vrch, kde odbočíme vlevo po žluté do Nejdku, a konečně po neznačené cestě docházíme do Bělotína.

Z nádraží v Bělotíně nám jedou spoje v 15:21(TNB 15:44), 16:11(TNB 16:56), 17:21(TNB 17:41), a v 19:21(TNB 19:42), ve všech případech se přesedá v Hranicích a na přestup je v těchto 4 případech vždy nejméně 8 minut.

Končíme opět tam kde jsme začali na nádražíčku v Teplicích nad Bečvou.

Původní zámysl byl dojít až do Teplic nad Bečvou - čili z Bělotína pokračovat přes Kunčice, Špičky, Hluzov a Černotín. Protože ale výpočet trasy na cykloserveru překročil 25 km, rozhodl jsem se ji jako lázeňskou trasu ukončit už v Bělotíně.

Poslední aktualizace: 9.5.2009
Lázeňská nedělní trasa z Teplic nad Bečvou - I. Z Oder do Bělotína - něco přes 14 km na mapě
Autor: karpro

Příspěvky z okolí Lázeňská nedělní trasa z Teplic nad Bečvou - I. Z Oder do Bělotína - něco přes 14 km

Odry
Odry leží na Severní Moravě, jihozápadním směrem od města Ostravy. Město…
Obě barokní sochy, socha sv. Jana Nepomuckého i sv. Františka z Assisi stávaly dříve na starém mostě přes řeku Odru, na Janském (Dlo…
Za kostelem sv. Bartoloměje, na ,éstě starší stavby, se nachází budova…
Nejen příjemné posezení na lavičce, ale i krásná procházka podzimní…
Nedávno jsem si udělala výlet do Oder a přitom navštívila místní hřbitov.…
Dalším uměleckým skvostem a památkou je na hřbitově v Odrách pískovcová hrobka rodiny Bernheierů. Stejně jako hrobka Gerlichů, i tat…
Na náměstí v Odrách v místě, kde se nyní nachází kašna, stávala radnice, která byla v r. 1863 zbourána. Kašna byla vytvořena…
S památkami se v Odrách můžete setkat na každém kroku. První má zastávka…
Středa 10. 8. 2022 I když večer bylo v autě 22, kleslo to k ránu na 11. Jen jsme se trochu víc zachumlali a spali dál. V 8 nás vzbudilo teplo,…
Historické centrum města Odry je chráněnou památkovou zónou, jejíž …