Busem na otočku k Baltskému moři; pěšky z Gdyně do Sopot

Trasy Pěší trasa Malá náročnost

Jak si naplánovat cestu ?
Využili jsme běžně dostupné dálkové linky autobusu (FlixBus).

1. den a noc

Odjezd busem z Olomouce (18:25 h.)
Příjezd Katowice (20:55 h.)
Večerní procházka městem Katowice
Odjezd busem z Katowic (23:59 h.)
Příjezd Gdyně (8:30 h.)

2.den
Od nádraží v Gdyni pěšky k hlavnímu molu Gdyně
Prohlídka mola, lodí (Dar Pomorza), okolí přístavu
Pěšky podél písečné pláže a moře do města Sopot

Přesun vlakem ze Sopot do Gdaňsk, kde jsme měli předem zajištěné ubytování v hostelu (Booking.com) za cennu 36 Euro pro 2 osoby. Jízdenky koupíte v automatu, ale pro nás to byla docela divoká STORIE.
Nakupování jízdenky v podcastu Jak koupit jízdenku na vlak ze Sopot do Gdaňska.

3.den
Poklidná procházka městem Gdaňsk, se svými vodními kanály, pozoruhodnými památkami a tajemnými ulicemi s tržištěm jantaru na ulici Mariacka. Také můžete navštívit galerii národnostní slovanské menšiny Kašubů, která je vedle Mariánské baziliky.

Odjezd zpět do Česka busem z Gdaňska (19:20 h.) přímou linkou do Olomouce, kam jsme dorazili v 6:50 h.ráno.

Takže na pohodový výlet k Baltu mohou stačit třeba jen necelé 4 dny.

Co vidět a prožít ?
Cesta a krátký pobyt na severu Polska nás mile překvapil. Pohodová atmosféra všude kam jsme nakoukli, málo lidí (byli jsme na podzim), příjemní a ochotní lidé, historie míst, přístavů a uliček, která měla svůj osobitý a neopakovatelný ráz.

Pro více informací nabízíme video, které jsme z tohoto putování natočili.
Polsko, Baltské moře, co vidět v Gdyni, pěšky po pláži do Sopot

Miniatura videa: Polsko, Baltské moře, co vidět ve městě Gdyně, pěšky po pláži do Sopot

Další odkazy
Trasa na mapy.cz
Galerie Kašubů v Gdaňsku

Poslední aktualizace: 29.12.2023
Busem na otočku k Baltskému moři; pěšky z Gdyně do Sopot na mapě

Příspěvky z okolí Busem na otočku k Baltskému moři; pěšky z Gdyně do Sopot

Akvarium Gdynia – mořský svět nejen Baltu
V prostoru gdyňského přístavu se mimoji…
Gdyně je asi nejméně malebnou částí Trojměstí, metropolitní oblasti, která…
Sopoty jsou nejmenší část polského Trojměstí, které tvoří společně s…
Gdaňské pláže Jelitkowo a Brzezno navazují na pláž v sousedních Sopotech.…
Tentokrát jsme si na pár dní vyrazili na sever Polska do jednoho z…
Westerplatte je poloostrov u Gdaňska, který vybíhá do Baltského moře. A právě zde, po útoku na překladiště, začala 1.zá…
Pokud vás omrzí uličky starého města, je tu jedno z hlavních lákadel na krátký výlet za historií vcelku nedávnou. V těsné blízkosti…
Jedny z největších polských loděnic se nachází na břehu Mrtvé Visly.…
Když jsem četla o zlaté nádheře Gdaňsku, pojala jsem podezření, že si…
Ráno po snídani jsme si z Wladyslawowa, kde jsme přespali, zajeli na poloostrov, na jehož konci se tyčí maják v Helu. Původně zde st…