Střední Amerika III - Nikaragua.

Turistické cíle Turistické destinace

Do Nikaragui jsme přijeli z Kostariky. A opět jsme se vrátili do minulosti. Čekání na hranici, kontrola batohů, vyplňování papírů a placení za vstup do země. Konečně můžeme vyrazit..... chicken busem jedeme Granady. Posledních asi 20 km jsme nuceni si vzít taxi, protože bus jede přímo do Managuy. Ubytováváme se v příjemném hostelu a okamžitě skáčeme do bazénu, tak jsme po cestě splaveni. Následující den jdeme na prohlídku tohoto historického města plného památek. Odpoledne jedeme na výlet k laguně Apoyo a pak k činné sopce  Masaya. Pohled do kráteru plného žhavého magmatu je děsivý, ale krásný. Další den přejíždíme a přeplouváme na ostrov Ometepe. Večer trávíme na pláži Lago Nikaragua a druhý den věnujeme průzkumu ostrova. Nejprve pěšky na vyhlídku pod vulkán Maderas, poté na kole po pobřeží. Další den je v plánu výlet k průzračnému prameni Ojo del Agua, kde je krásné koupání. Následující den jedeme autobusem s místními do největšího městečka na ostrově do Altagracia. Při zpáteční cestě se opět zastavujeme u pramene, abychom se osvěžili. Příští ráno se vracíme to Moyogalpy a trajektem přeplouváme na pevninu a přes hraniční přechod Peňas Blancas míříme do Kostariky.

Poslední aktualizace: 5.2.2024
Střední Amerika III - Nikaragua. na mapě
Autor: Zdenek7

Příspěvky z okolí Střední Amerika III - Nikaragua.

Do Národního parku Volcán Masaya jen na vlastní nebezpečí
Původní nikaragujské indiánské kmeny věřili, že v kráteru sídlí č…
Letiště Managua / Augusto C Sandino
Letiště Augusto C Sandino (MGA) spadá pod měs…