Loading...

Vítězové Velké ceny cestovního ruchu 2013/2014 vyhlášeni

Tipy a novinky

Posedmé byly v Brně na veletrzích GO & Regiontour 2014 oceněny výjimečné a vysoce kvalitní počiny v oblasti cestovního ruchu. Ocenění byla předána v kategoriích Nejlepší jednotná kampaň, Nejlepší turistický portál, Nejlepší turistický produkt, Nejlepší cestovní kancelář, Nejlepší lázeňský a wellness balíček a Nejlepší golfový balíček. Soutěž Velká cena cestovního ruchu 2013/2014 tradičně vyhlásily společnosti Veletrhy Brno a C.O.T. media s cílem přispět ke zkvalitnění nabídky a služeb v cestovním ruchu České republiky.

V pěti kategoriích, které hodnotila odborná porota, splňovalo podmínky zařazení do soutěže 100 přihlášek, o jedna-dvacet více než loni. V šesté kategorii "Nejlepší cestovní kancelář" hlasovala široká veřejnost online na webových stránkách. Do této poslední kategorie byly stejně jako v minulých ročnících zařazeny všechny cestovní kanceláře půso-bící v domácím a výjezdovém cestovním ruchu v České republice. Do součtu hlasování bylo započítáno 10 368 platných hlasů. Mediálním partnerem kategorie „Nejlepší cestovní kancelář" se stala společnost Invia.cz, největší tuzemský internetový prodejce zájezdů.

V odborné porotě zasedlo devět hodnotitelů, mezi nimi zástupci Asociace krajů České republiky, České centrály ces-tovního ruchu – CzechTourism, Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, Asociace cestovních kanceláří ČR, Asociace českých cestovních kanceláří a agentur, Svazu léčebných lázní ČR a také zástupci organizátorů soutěže – Veletrhy Brno a vydavatelství C.O.T. media.

Kategorie "Nejlepší jednotná kampaň"
Odborná porota v této kategorii hodnotila: nápaditost produktu, využití infrastruktury cestovního ruchu, propojení několika služeb či provozovatelů nebo oslovení cílové skupiny.

  1. místo: JESENÍKY – SDRUŽENÍ CESTOVNÍHO RUCHU
    za kampaň Ochutnejte Jeseníky
    Cenu převzal Jan Závěšický, ředitel Jeseníky – Sdružení cestovního ruchu
  2. místo: OLOMOUCKÝ KRAJ
    za kampaň Olomoucký kraj - vaše pohodová dovolená
    Cenu převzal Jiří Rozbořil, hejtman Olomouckého kraje
  3. místo: ČESKOMORAVSKÉ POMEZÍ
    za kampaň Českomoravské pomezí hraje všemi barvami
    Cenu převzal Jiří Zámečník, marketingový manažer cestovního ruchu Českomoravské pomezí

Speciální cena vydavatelství C.O.T. media

  • Cestovní kancelář FIRO-tour
    za kampaň FIRO-tour first minute 2012-2013

Cenu převzal Filip Tůma, obchodní ředitel CK FIRO-tour z rukou Evy Frindtové, jednatelky C.O.T. media, která udělení speciální ceny zdůvodnila takto: „V uplynulých letech jsme se v této kategorii setkávali především s kampaněmi krajů, turistických regionů, oblastí a měst. V letošním roce jsme zaznamenali větší množství přihlášek z řad komerčních subjektů, zejména cestovních kanceláří. Vzhledem k tomu, že je poněkud složité porovnávat tyto dva poměrně nesourodé světy, rozhodli jsme se udělit tuto speciální cenu cestovní kanceláři FIRO-tour, jejíž kampaň porotce obzvláště zaujala. A v reakci na trend, o kterém jsem hovořila, jsme se pro příští rok rozhodli vytvořit pro kampaně cestovních kanceláří speciální kategorii."

Kategorie "Nejlepší golfový balíček"
Po úspěchu v uplynulých dvou ročnících byla i letos speciální kategorie věnována nabídkám pro golfisty. Porota hodnotila zejména atraktivnost nabídky či kumulaci služeb (jako je ubytování, počet a cena green fee, nabídky pro nehrající doprovod apod.).

  1. místo: RELAXAČNÍ A REGENERAČNÍ CENTRUM HLUBOKÁ NAD VLTAVOU
    za golfový balíček Golf & Spa Resort Hluboká - balíček RELAX & GOLF
  2. místo: OSTRAVICE GOLF COURSE
    za golfový balíček Golfový balíček PRO 2
    Cenu převzal Daniel Kollár, resort manažer
  3. místo: PILSNERGOLF RESORT HOŘEHLEDY
    za golfový balíček Rodina na golfu
    Cenu převzal Martin Kopčák, general manager PilsnerGolf Resort Hořehledy

Kategorie "Nejlepší turistický produkt"
Odborná porota v této kategorii při svém hodnocení přihlížela především k nápaditosti produktu, využití infrastruktury cestovního ruchu, propojení několika služeb či provozovatelů nebo oslovení cílové skupiny.

  1. místo: KRKONOŠE – SVAZEK MĚST A OBCÍ
    za turistický produkt Krkonošské cyklobusy
    Cenu převzala Miroslava Chaloupská, marketing a turistická Doprava Krkonoše – svazek měst a obcí
  2. místo: PRAŽSKÁ INFORMAČNÍ SLUŽBA - PRAGUE CITY TOURISM
    za turistický produkt Nenechte Prahu jen Pražákům
    Cenu převzala Nora Dolanská, ředitelka Pražské informační služby
  3. místo: REGIONÁLNÍ ROZVOJOVÁ AGENTURA JIŽNÍ MORAVY
    za turistický produkt Morava napoleonská
    Cenu převzal Libor Opluštil, zástupce ředitele Regionální rozvojová agentura jižní Moravy a Václav Božek, ná-městek hejtmana Jihomoravského kraje

Speciální cena veletrhů Brno
LUHAČOVSKÉ ZÁLESÍ za turistický produkt Food Festival Resortu Luhačovice
Cenu převzala Lenka Blažková, marketingová manažerka Resortu Luhačovice
Miloň Mlčák, který cenu za BVV předával, ocenil u tohoto produktu nejenom zajímavost nápadu, ale také jeho kom-plexnost.

Kategorie "Nejlepší lázeňský a wellness balíček"
Podruhé v historii soutěže byla speciální kategorie určena pro nabídky lázeňských zařízení se statutem léčebných lázní, a dalších zařízení v lázeňském místě, které kooperují s lázeňským zařízením. Pořadatelé si tím kladli za cíl podpořit tuzemské lázeňství, které se v posledních letech dostalo v důsledku úsporných opatření ministerstva zdravotnictví do opravdu nelehké situace. Porota hodnotila především atraktivnost nabídky, propojení několika služeb či provozovatelů (rozsah a typ wellness a lázeňských služeb), oslovení cílové skupiny, úroveň zpracování nabídky, obchodovatelnost produktu.

  1. místo: LÁZNĚ LUHAČOVICE
    za lázeňský a wellness balíček Aktivní dovolená v Luhačovicích
    Cenu převzal Jiří Dědek, výkonný ředitel Lázně Luhačovice
  2. místo: LÉČEBNÉ LÁZNĚ JÁCHYMOV
    za lázeňský a wellness balíček Krušné Hory aktivně - na kole, na lyžích i pěšky
    Cenu převzala Jana Vaňková, obchodní ředitelka Léčebných lázní Jáchymov
  3. místo: PRIESSNITZOVY LÉČEBNÉ LÁZNĚ
    za lázeňský a wellness balíček Odhalte Priessnitzovo tajemství
    Cenu převzal Tomáš Rak, obchodní ředitel Priessnitzových léčebných lázní

Kategorie "Nejlepší cestovní kancelář"
Specifickou byla opět kategorie Nejlepší cestovní kancelář – o vítězích nerozhodla odborná porota, ale široká veřejnost hlasující online. Regulérnost hlasování byla zaručena použitím systému hlasování se zpětným ověřováním hlasujícího prostředním e-mailového potvrzení hlasu. Každý hlasující mohl také hlasovat pouze jednou.

  1. místo: Kovotour Plus
    Cenu převzal Jiří Hájek, majitel společnosti Kovotour Plus
  2. místo: Exim Tours
    Cenu převzala Hana Šibralová, vedoucí značkové prodejny Exim Tours
  3. místo: VÍTKOVICE TOURS
    Cenu převzal Libor Šugárek, výkonný ředitel

Speciální cena společnosti Invia.cz

  • Cestovní kancelář Exim Tours
    Cenu převzala Hana Šibralová od Radka Šafaříka, obchodního a produktového ředitele společnosti Invia.cz, který vyzdvihl, že s Exim Tours spolupracuje Invia.cz ze všech cestovních kanceláří nejdéle.

Na dalších sedmi místech se v abecedním pořadí umístily tyto cestovní kanceláře:

  • Alexandria
  • Blue Style
  • BON TON
  • CK České Kormidlo
  • Čedok
  • Cestovní kancelář Fischer
  • FIRO-tour

Kategorie "Nejlepší turistický portál"
V kategorii Nejlepší turistický portál brala porota v potaz zejména množství a kvalitu informací, počet jazykových mutací, grafické zpracování webu a jeho uživatelskou přívětivost.

  1. místo: INFOCENTRUM MĚSTA Karlovy Vary
    za portál karlovyvary.cz
    Cenu převzali Filip Sedláček, web administrátor Infocentrum města Karlovy Vary
  2. místo: KRKONOŠE – SVAZEK MĚST A OBCÍ
    za portál krkonose.eu
    Cenu převzala Miroslava Chaloupská, marketing a turistická Doprava Krkonoše – svazek měst a obcí
  3. místo: KARLOVARSKÝ KRAJ
    za portál zivykraj.cz
    Cenu převzal Josef Novotný, hejtman Karlovarského kraje

Poslední aktualizace: 17.1.2014
Vítězové Velké ceny cestovního ruchu 2013/2014 vyhlášeni na mapě
hodnotit kvalitu příspěvku | nahlásit příspěvek redakci
Sdílet s přáteli
Byl jsem zde!
Zapamatovat
zavřít reklamu