Zápisky z cest: Objevování nádherného Thajska

Naše dobrodružství v Thajsku začalo v pulzujícím hlavním městě, Bangkoku. Zatímco jsme se procházeli ulicemi, okouzlili nás úchvatné chrámy, jako například Wat Arun a Wat Phra Kaew, kde jsme se ponořili do bohaté thajské kultury. Prozkoumali jsme také slavný trh Chatuchak, kde jsme ochutnali rozmanitost místních dobrot.

Následující zastávkou naší cesty byl Chiang Mai, malebné město na severu země. Zde jsme se vydali na výlet na horu Doi Suthep, kde jsme obdivovali krásu chrámu zlatého zářícího stupně. Procházka po nedělním večerním trhu byla nezapomenutelným zážitkem, kdy jsme si mohli zakoupit tradiční řemeslné výrobky a ochutnat lahodná thajská jídla.

Další etapou naší cesty bylo slavné ostrovní letovisko Phuket. Bílé pláže a tyrkysově modré moře nás fascinovaly. Na pláži Patong jsme si dopřáli chvíle relaxace a prozkoumali podvodní život při šnorchlování. Navštívili jsme také chrám Big Buddha, který nás okouzlil svou majestátností. Neodolali jsme a vyrazili jsme také na výlet k ostrovům Phi Phi, kde jsme se koupali v průzračných lagunách a prozkoumávali úchvatné vápencové útvary.

Historie nám dala nahlédnout v Ayutthaye, bývalém hlavním městě Thajského království. Procházeli jsme se mezi zříceninami starobylých chrámů a stúp, které nám připomněly slavnou minulost země. Bylo to jako cesta časem.

Na jihu jsme objevili další poklady - Krabi. Jeho vápencové útvary vytvářejí surreální krajinu. Navštívili jsme Railay Beach, kde jsme se ponořili do jasného moře a dokonce si vyzkoušeli horolezecké dobrodružství. Ostrov Koh Phi Phi nás okouzlil svou krásou a nedokázali jsme se odtrhnout od jeho úchvatných pláží.

Náš seznam míst na prozkoumání byl ještě dlouhý, a tak jsme zamířili do Pattaye. Toto živé letovisko nabízelo nejen pláže, ale také noční život. Vyzkoušeli jsme různé vodní sporty, navštívili botanické zahrady a dokonce se setkali s delfíny.

Naše dobrodružství v Thajsku jsme zakončili na ostrově Koh Samui. Luxusní letoviska a krásné pláže nás přivítaly. Projdali jsme se po slavné pláži Chaweng, obdivovali vodopády Na Muang a ochutnávali čerstvé plody moře v místních restauracích.

Thajsko nás naplnilo fascinujícími zážitky a nezapomenutelnými momenty. Krása přírody, bohatá historie a srdečnost thajských lidí nás nadchly. Jestliže plánujete dovolenou v Thajsku, věřte, že tato země vás okouzlí a přinese vám nezapomenutelné zážitky.

Poslední aktualizace: 6.7.2023
Zápisky z cest: Objevování nádherného Thajska na mapě
Autor: Ludwar

Příspěvky z okolí Zápisky z cest: Objevování nádherného Thajska

Plavba dlouhoocasou lodí po kanálech Bangkoku.
Řeka Chao Phraya  měla v roce 1782, kdy zde bylo založeno nové hlavní…
Thonburi je součástí hlavního města Thajska Bangkoku / thajsky Kr…
Po řece Chao Phraya na turistické lodi k chrámu Arun Wa…
Hlavní město Bangkok je typickou světovou metropolí. Při pohledu …
Celých pět let jsem nechala uležet poznámky z cesty po Thajsku. Teď, když…
Úvod Když se řekne Thajsko, vybaví se vám hlavně jedno slovo – exotika. Pod tímto pojmem se…
Druhý den ráno po příletu do Thajska vyrážíme na jednodenní prohlídku…
Letíme směr Singapur. Původně jsme měli letět Praha,Istanbul,Bank…
20.2.2005 Letadlo dosedá na letištní plochu a my přistáváme v Bangkoku. N…
Na co zajímavého se jít v Bangkoku podívat, když všechny hlavní památky už…
Největší a nejpůsobivější mořské akvárium v jihovýchodní Asii najdeme…
Chrám úsvitu  /ranních červánků/ je  dominantou  nad řekou - široký výhled…
Wat Pho  je nádherný chrám, nejstarší v Bangkoku a jeden z největších v…
Pečené kobylky, cvrčky, larvy bource morušového nebo třeba pavouky či malé…
Královský palác či Grand Palace - Phra Borom Maha Ratchawang je k vid…
Velký nebo také nazývaný královský palác byl do roku 1946 sídlem thajské královské rodiny. Palác je bezpochyby velkolepý, někomu se…
Wat Saket je buddhistický chrám postavený na vyvýšeném místě v Bangkoku.…
Chrám smaragdového Buddhy je jednou z nejúžasnějších staveb jihovýchodní…
Soška byla nalezena v roce 1434, když udeřil blesk do chedi Wat Phra Kaeo v Chiang Rai  v severním Thajsku a objevila se jednoduchá…
 Svět se zmenšuje. Země, které bylo ještě před několika…