Za krásnými výhledy na České středohoří z Holého vrchu. - diskuse

• Re:
    13.8.2013 22:21
    Rádo se stalo, rád propaguji svůj rodný kraj.
  • 13.8.2013 15:45
    Další z vrcholů s nádherným a jedinečným výhledem. Díky za inspiraci při mých výletech v Českém středohoří.
  • 12.8.2013 15:47
    Ještě být z cukru, to by tak scházelo. Jinak díky všem za hojnou a příjemnou účast v diskusi k tomuto článku.
  • 12.8.2013 10:43
    V tebou popisovaném kraji jsem ještě nikdá nebyl, a to ani jako dítě, kdy jsme jezdili s rodiči v rámci ROH ( Revoluční odborové hnutí ) po celé republice. Jak se tak dívám, budu to muset napravit....Díky za příspěvek.
  • 12.8.2013 8:49
    Kopečky jsou kopečky, ty jsou tady ve Středohoří opravdu moc krásné, jak se vynořuje jeden za druhým z nějakého vyššího pohledu a když na něm ještě je nějaká ta zříceninka, tak to nemá chybu, aspoň pro mě...Ale ty Hradišťany - 2.nejvyšší vrchol Středohoří tu pořád nejsou vidět...
  • 11.8.2013 18:57
    To by taky bylo kdyby byl Vítek z cukru, vím koho máme v klubu za odborného poradce! Krásný článek i fotky, už mi něco některé kopce říkají, ale spousta jich je pro mne neznámá. S tím kolem jsem dnes dopadl podobně, kde byla cesta je dnes potok, tak jsem to musel vzít přes pole a pak jsem kolo trochu umyl v potoce. Honza
  • 11.8.2013 15:47
    To je moc dobře Vítku, že nejsi z cukru, bouřky se nebojíš a díky tomu jsi nás svým pěkným článkem a fotkami seznámil s dalším moc pěkným vyhlídkovým místem z Českého středohoří.

Zpět na příspěvek Za krásnými výhledy na České středohoří z Holého vrchu.