Z úštěckého jarmarku do Blíževedel - diskuse

• 13.10.2013 18:58
    Úštěk je moc hezké městečko, vylouplo se do krásy po mnoha letech šediviny. Byla jsem tam myslím vloni,nebo předloni, ne sice o jarmarku, ale v létě, kdy to taky zrovna nebylo tiché,že jsem měla pocit,že tam žije nejméně 5.tisíc obyvatel. Ale byla doba dovolených a městečko má co nabídnout a tak teď když je tak krásné, lidi k sobě vábí a přitahuje.
  • turista
    Karolus
    Re:
    13.10.2013 15:03
    Samozřejmě, mohu-li si vybrat, dávám přednost tichu a klidu přírody a co nejmenšímu počtu řvoucích lidiček na kilometr čtvereční. Ale má žena razí myšlenku "čím víc tím líp" a tudíž někdy je třeba učinit ústupek ku spokojenosti všech.
  • 13.10.2013 12:29
    Kolikrát už mě lákalo se na jarmark v Úštěku podívat, ale už několikrát mě odradilo to velké množství lidí, přes které se pomalu nedá ani hnout. Ale jinak Úštěk jako město není špatné, je kolem něho krásná příroda a výhledy z Ostré jsou také pěkné. Proto se raději do Úštěka a jeho okolí vypravuji, když je tu celkem klid.