Z Liptálu na vyhlídkový Janišovský hřeben a do Rokytnice - diskuse

• 4.11.2013 21:25
    Je to tak chlapci - televize je jen náhražka toho "pravého života", odehrávajícího se za okny našich domovů. A do cestopisu jsem zapomněl napsat, že ta společná část cesty s kotětem byla zajímavým oživením - (a snad s dobrým koncem pro to roztomilé zvířátko) - a že nás docela mrzelo, že se s námi kočička "zapomněla" rozloučit.
  • 4.11.2013 17:49
    Moc pěkné Františku!!!!, S tou kočkou mi to připomíná nedávnou návštěvu u Vítka, mladší dcera tam odchytávala kotě a šlo až na šunku ze svačiny, kterou jsem holkám připravil. O tom ten život je, něco zažít, potkat lidi, nebo zvířata, někdy příjemné setkání a někdy nepříjemné - to je život. Doma u televize člověk toho moc nezažije, maximálně rozlije pivo, nebo se přejí brambůrků. Honza
  • 3.11.2013 15:16
    Franto, parádní cestopis, člověk jen žasne, co se dá všechno zažít při výletech, tedy v tomto případě zážitek s kotětem, které se do vás dvou očividně zamilovalo. A když se podívám na tu přírodu, ty kopce, údolí.... jednoduše úžasné.