Z Janských Lázní do Pece pod Sněžkou

Tento výlet jsme uskutečnili v rámci týdenního pobytu v Janských Lázních na horské chatě Grácie. Vyrazili jsme ráno Černohorským expresem na Černou horu. Zde je možné se rozhlédnout do KRAJINY díky rozhledně. Bohužel, její otvírací doba je podle nálady pana správce. Naše cesta dále pokračovala podél běžecké trati až k Černé boudě. Od Černé boudy jsme šli po žluté turistické značce směrem ke Kolínské boudě. Počasí nám moc nepřálo. Byla mlha jako mléko a velká zima. Po cestě na nás čekala spousta překážek a nástrah. Jirka se nám propadl do sněhu a na Šemíka zaútočil velký pes. Na Kolínské boudě jsme se občerstvili několika pivy a svařeným vínem. Čekalo tu na nás příjemné posezení a velice milá a příjemná obsluha. Po hodinové pauze jsme vyrazili směr Pec pod Sněžkou. Celá cesta vedla podél běžecké trati, většina cesty byla po rovině nebo mírně z kopce. Sestup od Kolínské boudy dolů do Pece po Sněžkou byl nádherný. Otevíralo se před námi nádherné údolí plné lyžařských vleků a sjezdovek. Kam oko pohlédlo byla jedna bouda vedle druhé připravena přivítat hladové a zmrzlé turisty. Z lesní cesty, která křižovala několik sjezdovek jsme se ocitli na jednom konci Pece a to u Penzionu Javor. Po krátké procházce po Peci jsme čekali na skibus, který nás dovezl zdarma zpět do Janských Lázní.