Výlet Bořislav - Bílka - Bouřňák - Dlouhá louka - rozhledna Vlčí Hora - diskuse

• 12.5.2013 10:45

Hm,hm, to se to radí a kritizuje Gabčurinko moje, když je někdo tak mládwinksadfootcrying!

• Trénink
    11.5.2013 21:01

Pěkný článek. Musíš trénovat. To víš, když se chceš na takový strmý kopec vyšplhat hned z jara, když nemáš nic natrénováno, tak to pak neudýcháš. Takže hupky šupky, každý den 2-3 kilometry, alespoň jeden kopeček, a pak hurá zpátky na Milešovku :-).

• Milešovka 2013
    10.5.2013 21:24

Vážení přátele, dovolím se zapojit do Vaší diskuse, paní Mílo nic nevyčítejte, zdraví je přednější a asi to tak mělo být. Kdyby jste s námi vystoupala až na vrchol Milešovky, zase by jste si neudělali tak krásný výlet o kterém píšete. A k vašemu členství, já si myslím, že je to pro nás čest, že máte naší průkazkuSmile. Jsem hrozně rád a jsem šťastný, že Milešovka svedla dohromady tak fajn lidičky ,a že jsem poznal Vás a vaši prima rodinku a doufám, že se zase potkáme. Jak už Vítek poznamenal ty cesty opravdu nebyly dobré, chvilkama mi spíše připomínaly potok a bažinu. Moc Vám děkuju za účast na našem pochodu a brzy nashledanouwink. Honza

• Re:
    10.5.2013 20:42

Když se k tomu vyjádřím já, tedy k tomu členství, podle mě členkou našeho klubu jste, už jen snaha o výstup n tu naši ,,osmistovku" se cení. A dostala jste se vlastně až na úpatí Milešovky, příště už zvládnete i ten vrcholwink. A k panu Karlovi, díky za poděkování, ono by to mělo být samozřejmostí, být ohleduplný i ke starší generaci, i co se týče turistiky, ale ono se dnes žel moc nenosí, ta ohleduplnost ke starším.

• 10.5.2013 17:29

Děkuji všem co tu se mnou komunikují a také Honzovi Klanicovi (Klanovi), kterému jsem se již omlouvala že jsem takhle zklamala a taky obzvlášť ještě jemu velký dík za krásnou průkazku člena přátel Milešovky, kterou mě obdaroval i s patřičnou fotkou, ale jsem na pochybách zda se tím členem vlastně mohu nazývat, když jsem nevystoupala na její vrchconfusedcryingcrying!!

• Re:
    10.5.2013 16:33

Držím všechny palce, aby podobné výstupy se pro vás staly realitou a nejenom pouhým snem. Věřím, že určitě se to zdaří, jste plná odhodlání a optimismu, tak proč by to vyjít nemělo. Já jsem sice o nějaký rok mladší, ale taky už mně to nešlape tak jako mně to šlapávalo. Právě proto jsem vděčný i za malé setkání s přírodou, vždyť její krásy na nás čekají i za hůmny. Chtěl bych při této příležitosti poděkovat i Vítkovi a Honzovi za jejich obětavost a láskyplnou ochotu.

• 10.5.2013 13:47

Vítku, trošku jste potěšil moje srdíčko ale stejně mám na sebe zlost,jak já se na to dlouho připravovala.....Ale snad není všem dnům konec a z Bílky by to jistě bylo pro mě rozumější. Horší je pro mě kopec, dolů pak, to se dá již i místy zkutáletwinkSmile!!

• 10.5.2013 13:06

Přeji hezký den, jinak to, že jste ten výstup na Milešovku nezvládla, neznamená to, že se to nepodaří příště a jak jsme si z Honzou řekli, tentokrát by to pro Vás bylo doopravdy tak jako tak nad Vaše síly, cesta totiž byla v dost špatném stavu, byla totiž vymletá od vody a místi i voda stále po cestě tekla. A další věc je to, že jsme si ten výlet trochu zpestřili tím, že jsme si při spáteční cestě trochu zašli. Šli jsme totiž přes Černčice a odtud do Bílky, ale někde jsme špatně odbočili, tak jsme skončili až nad vsí Lelov nedaleko Bořislavy. Ale stejně to stálo z to, poznali jsme zase nová místa. No a Vy jste zase poznala také další místa naší krásné země, i když to zrovna nebyla Milešovka. A ještě něco k tomu Bouřňáku. Sám s tímto místem nemám zrovna dobré skušenosti. Když jsem tam naposledy byl, tak to tu vše bylo také zavřené. Ono, když není zrovna lyžařská sezóna, tak to tu moc z tou sezónou letní nikdo neřeší.

Zpět na příspěvek Výlet Bořislav - Bílka - Bouřňák - Dlouhá louka - rozhledna Vlčí Hora