Vodopády Slovenského ráje - diskuse

Andrea Bala
    RE> Dobra informace
    30.9.2007 23:13
    Prave jsem se odtud vratila, je tam fakt super, ale... ze vcerejska na dnesek v noci nam vykradli stan a nebyl jediny, proste najezd na kemp. Osm rozrezanych stan, Slovaci asi neumi pouzivat zipy. Vsechny stany byly v tu dobu obsazeny majitely. Sli jsme spat strizlivy, verte nebo ne. Dle slov policie je to tam normalni posledni tri roky a to i u chatek tak jednou za tyden. Zadali majitele kempu PODLESOK, aby na toto upozornovali turisty nebo poridili nocniho hlidace. Nekona se. Takze rada policie i ma na noc vse cenne minimalne do spacaku nejlepe na telo!!!!!! Toto varovani se netyka jen Podlesku, ale cele oblasti dnes jsme v dost velke bande travili 6,5 hod na policii.
    Ruda
    Dobra informace
    17.6.2003 9:00
    V zari organizuji tyden turistiky s "Alpenverein" (neco jako horolezecky oddil) v Tatrach. Na dva dny chci nahlednout do Slovenskeho Raje. Tvuj clanek mi jako zdroj informaci prisel velmi vhod. Dik za nej! Rudq
    Aleš
    29.7.2004 11:11
    Zase bych tenhle článek nijak nekritizoval, jisté info poskytl. Pocity jsou rize subjektivní záležitosti. Slov ráj znám, líbí se mi, ale úplně na měko zrovna nejsem a náročný mi také nepřipadá. Článek se mi líbil. A vaše reakce NE!
    kamil
    27.3.2003 14:47
    Aj ja som zazil s priatelkou lejak na Velkom Sokole. Boli sme totalne premoceny, ale mame nadherne spomienky.
    Jan vesely
    5.8.2002 9:04
    Pristi tyden jedu do Slovenskeho raje. Honza
    Jana
    Slovenský Ráj
    25.7.2002 6:52
    Kdo nezná Slovenský Ráj, ten si z Vašeho článku a z Vašich fotek nemůže vytvořit správný dojem o kráse a divokosti tohoto kraje. Také jsem před čtyřmi lety prošla Vámi popisované doliny. Na některých žebřících se mi tajil dech. Já vím, že se těžko popisuje výstup po několikametrovém žebříku podél padající vody, kdy nevíte, jestli si prohlížet krásy krajiny nebo se jenom toho žebříku pevně držet a pomalu stoupat nahoru a všechno si prohlédnout až na pevnější půdě. Slovenský Ráj ve mě zanechal nezapomenutelný dojem. Minulý týden jsem pro neodkladné pracovní povinnosti promeškala možnost navštívít jej znovu. Dojem by byl ještě větší, protože po deštích se účastníci zájezdu brodili v dolině Velký Sokol místy po pás ve vodě. Ale vrátili si všichni nadšení.