Velký a Malý Rozsutec - diskuse

mato
    velky rozsutec
    24.7.2006 12:17
    bol som tam 15.7.2006 a poviem vam zabijak, ale oplati sa uz len pre tu cigaretu co si tam date a budete sa citit ako bohovia, samozrejme na chvilu kym nezistite ze vas caka cesta dole pri ktorej si treba poriadne davat pozor na koncatiny...tak cest vsetkym co tzoam boli..............
    EVA
    Pozdrav pro Petra a Kudlu
    12.12.2002 10:32
    Čau Kudlo a Petře, škoda že jsem v té době byla na jiné túře, a to v Praze. Výlet by se mi určitě zamlouval. Zdravím vás, ale malou, drobnou výtku (krom jiných) musím připojit: není vhodné ani intrikované, ani inkriminované (podívejte se například do Slovníku cizích slov). Zdraví Eva
    Kudla
    Zdar Pane hlavní veducí
    31.10.2002 8:10
    Zdar Petře. Jistě jsi slovem intrikované myslel inkriminované. Příště si dej poozor na význam slov. Jinak je článek dobrý a hodilo by se aby svůj příspěvek pposlali také Průzkumníci. Na dalších výpravách se těší Kudla
    *P*
    Ó děkuji
    22.10.2002 7:38
    Děkuji, děkuji, děkuji....neboj ještě oddílem zajižeš hodně...v budoucnu i tvoje děti.::o)))))*P*
    Lenca
    AHOJKY
    21.10.2002 11:17
    Musím pochválit našeho hlavního vedoucího,že se postaral o tak skvělý článek a umožnil tak ostatním lidem zažít to,co měly možnost prožít naši oddílovi svěřenci. I když jsem se nemohla tohoto výletu zúčastnit,věřím,že byl jeden z našich nejlepších... Někdy příště zase ahojky Lenča
    Petr Tomaštík
    Rozsutce
    15.10.2002 8:07
    Ahoj, taky tahle místa rád navštěvuji a každý rok jim věnuji mnimálně jeden den. V loňském roce jsem se svým tehdy pětiletým synem Markem, došli do poloviny Malého Rozsutce. Horní skalní partie už jsem s ním neriskoval, navzdory jeho protestům, že chce až nahoru. Letos jsme vrámci naší cesty do Vysokých Tater prošli jen Horné a Dolné diery. Ale ten Rozsutec dáme určitě příští rok.
    Dana
    M.Rozsutec
    9.10.2002 13:00
    Ahoj, Malý Rozsutec mám ještě v paměti, byli jsme tam 5.10.letos, takže jak jsem četla Váš článek jako bych znovu procházela popsanou trasu. Vycházeli jsme sice ze Štefanové a do Štefanové jsme se vraceli ale počasí bylo daleko horší jak to vaše,dopoledne lilo jako z konve a až odpoledne se nám trochu otevřel pohled z M.R. do údolí Bieleho potoka. Myslím si, že lépe to jde nahoru Hornimi dierami, tak jako to šla vaše druhá skupina , ale zase sešup dole k hotelu Diery dá kolenům pěkně zabrat (cítím je ještě teď). Také ale cítím chuť výborných halušek, které jsme zbaštili v kolibě. Jest-li jste je neochutnali tak příště určitě nezapomeňte. Dana, Zlín, 9.10.2002