Velké putování za obrazy Hieronyma Bosche, německá část (Frankfurt nad Mohanem) - diskuse

• Velké putování za obrazy Hieronyma Bosche
    12.9.2015 22:44
    Pěkný článek i fotodokumentace.
  • Re:
    8.9.2015 7:10
    A já mnohokrát děkuji za tento krásný příspěvek do diskuze.
  • 7.9.2015 16:54
    Obdivuji malíře, zřejmě také proto, že já bych nic nenamalovala. Takže pro mě je téměř "každý malíř" umělec. I když jaksi odborně obdivuji malíře, co umí namalovat lidi, zvířata a to vše ještě v pohybu či zachytí historické události svým pohledem, středověké umění na mě působí moc ponuře, tak já bych raději trávila čas s impresionisty, krajináři, ostatní bych zběžně prohlédla. Ale je fakt, že když k dílu člověk dostává odborný výklad, tak si všímá detailů, které při zběžném pohledu nemůže vidět a pak je daleko více přitažen k dílu. Z cestopisu je vidět ta odbornost a zaujetí, které je schopné nakazit další, ne tak erudované cestovatele. Podání je však stravitelné, srdečné a přístupné širší veřejnosti. Díky.
  • 26.8.2015 19:04
    Důstojné a velmi dobře napsané dokončení krásného zájezdu...

Zpět na příspěvek Velké putování za obrazy Hieronyma Bosche, německá část (Frankfurt nad Mohanem)