Thajsko, Kambodža a Filipíny na 6 týdnů

Naplánovali jsme si pořádnou cestu – 6 týdnů po jihovýchodní Asii. Část jsme chtěli strávit v Thajsku, další v Kambodže, kde jsme chtěli až k Mekongu a nakonec jsme si nadělili menší výlet na 2 týdny na Filipíny. Všechno potřebné bylo zařízeno a my se vydali do Bangkoku.

Bangkok člověka profackuje hned, jak vystoupí z letadla. Teplota v kombinaci s vlhkostí a znečištěním je opravdu šok. Člověk se s tím ale brzo srovná. Už třetí den po příjezdu jsme objížděli pradávná historická městečka kolem Bangkou. Ayuthaya je skvost a Kanchana Buri je taky perfektní zážitek. Všechno je to jen kousek od Bangkoku dobře dostupné.

Authaya

Teď už přišel čas vyrazit do Kambodži podívat se na Angkor a prozkoumat místní zemi jak to jen za 2 týdny půjde. Nejtěžší na cestě do kambodži byl přechod hranice s Kambodžou. V Siem Reapu nám bohužel překřížila plány nemoc a následné psycho a strach z Malárie. Angkor je neuvěřitelný – rozhodně stojí zato.

Angkor

I přes tu nádheru jsme ale Kambodžu nakonec opustili a vrátili se do Thajska, kde jsme se vydali na sever země. Podívali jsme se do džunglí národního parku Khao Yai, prozkoumali městečko Chiang Mai a užili si nádheru horské oblasti kolem Chiang Rai.

Následovali Filipíny, kde jsme navštívili ostrov Palavan. Nejvíc nás tam zaujalo místo zvané El Nido, kde jsme si užili aktivitu zvanou Island hopping. Nastoupíte na klasickou Filipínskou loďku a sjíždíte jeden ostrov za druhým a všude jsou nádherné pláže a korálové útesy pod azurovou vodou.

Filipíny

Následoval už jen návrar do Thajska, trocha nakupování a cestování po Bangkoku, další nemoc a návrat domů. Byla to parádní cesta. Podrobný cestopis z Thajska Kambodži a Filipín si můžete přečíst na Cestopisnik.cz.