THAJSKO 2004 - RÁJ I PEKLO I. - diskuse

• RE> Thajsko - ráj i peklo I.
    7.12.2009 9:32
    Děkuji za zprávu! Taky jsem si říkala, že ten Anonymus se asi mstí na lidstvu. Ale vzhledem k tomu, že takových znám více, povznesla jsem se. Jinak se ale od školy hrdlím o jedničky, takže jsem velmi ráda, že se Vám příspěvek libíl. Mám tolik poznámek, že budu pokračovat. Určitě bude ještě i něco do Vánoc, vánoční šílenství mi nic neříká! Z prostestu uklízím až v lednu. Srdečně zdravím!
  • Thajsko - ráj i peklo I.
    4.12.2009 10:27
    Tak se nám zase objevil na stránkách turistiky malý český hajzlík, který sází jednu pětku za druhou. Tenhle zvláštní lidský poddruh, který se vyznačuje nenavistí, zlobou a zbabělostí sice mezi turisty nepatří, ale vetřel se. Jistě není schopen dát dohromady jedinou větu a mačknutí tlačítka s pětkou je jeho vrcholným dílem. Nejsem proti hodnocení, ale pokud někdo dává horší známku, měl by zároveň napsat proč. Jinak pro něho v plné míře platí ono krásné rčení pana Wericha. Věřím, že se autorka článku nedá nějakým s prominutím blbcem ovlivnit a bude pokračovat. Mě osobně se článek líbil a rád si přečtu další pokračování. Bohumír Bouška

Zpět na příspěvek THAJSKO 2004 - RÁJ I PEKLO I.